2010. július 21., szerda

Díj! = )



Kiváló szerkesztő díj!

Vic lepett meg vele, ez úton is köszönöm neki! :)

És akkor jöjjön az a hét dolog, amit úgy gondoltam, hogy elárulhatok magamról.

1. Desszert és fagyimániás vagyok! :) (L)

2. Herótom van már a fogyási mániákusoktól...Próbáljátok magatok,úgy elfogadni ahogy vagytok! Ha nem megy akkor mozogjatok többet,de egyetek...ne éheztessétek magatok!

3. Szinte minden sportot imádok!!! Ezért is szeretnék sportriporter lenni,és valószínűleg ezért bukom leginkább a sportolókra!!!

4. 2008-as Olimpia alatt naponta körülbelül 3-4 órát aludtam...ennyire fanatikus vagyok! XD

5. Imádom Michael Phelpset!!! Lenyűgőző amit nyujt a medencébe!!!

6. Az Eclipset 1nap alatt olvastam ki és sírtam a végén,hogy mért lett ilyen hamar vége...

7. Imádok utazni,partyzni,folyton pörgök... és egy nagyon határozott személyiség vagyok! Néha nehéz elviselni...erről beszélhetnének a barátaim...akik nagyon fontosak nekem! (L)


Továbbküldöm:

Alofun, Szabus, Icu, Mystic, Noncsi, Nikíí, Adrienn, Gooffy, Cica, Kathy, Ani,

2 megjegyzés: