2010. július 3., szombat

10.rész

SZÁMOMRA EGY NAGYON KEDVES RÉSZHEZ ÉRKEZTÜNK,REMÉLEM ELNYERI A TI TETSZÉSETEKET IS,ÉS MEGÖRVENDEZTETTEK NÉHÁNY VÉLEMYÉNNEL.=)KICSIT RÖVID RÉSZ LETT...DE AZT HISZEM,HA ELOLVASSÁTOK MI TÖRTÉNIK BENNE,AKKOR MEGBOCSÁJTJÁTOK NEKEM.


Egyre közelebb mentem és láttam,hogy a szépszemű az;csak ül és a tengert kémleli.Leültem szorosan mellé,de nem szólt semmit,csak a tengert nézte.
-Jól mutatsz a tengerparton.-törtem meg végül én a csendet. Nem mondott semmit,még csak rám se nézett. -A szemed pont olyan szép,mint a tenger.-tettem még hozzá.
-Kösz.-elmosolyodott.Végre egy életjel az arcán. Nem értettem mi lehet a baja,hisz jól ment az edzésen.Valahogy fel kell őt dobnom.-mondtam magamnak. Felálltam,játékosan odaléptem elé majd megkérdeztem:
-Tetszik a felsőm?-végre rám nézett.
-Hm...igen.Nagyon jól áll.-majd ismét a semmibe meredt.
-Ha ennyire tetszik,akkor neked adom.-kibújtam a felsőből.Egy fekete melltartó és egy egyszerű fekete franciabugyi maradt rajtam,a ruhát odadobtam Sebinek és elindultam be a vízbe.Néhány perc múlva két erős kart éreztem meg a derekam körül valamint egy meztelen felsőtestet a hátamon.
-Na végre!Azt hittem soha nem mozdulsz meg.-hajtottam a fejem a vállára és súgtam a fülébe.
-Itt vagyok.-suttogta.-El tudnám viselni,hogy minden nap így lássalak.Tegnap is és ma is....-végre egy igazi mosoly volt az arcán.
-Szóval tegnap is?!-fordultam meg a karjaiban.
-Hát,tudod...,amikor öltöztél.
-Szóval,rossz voltál és leskelődtél!?-hátrébb léptem és lefröcsköltem,majd elkezdtem szaladni ki a vízből,mert tudtam,hogy ez bosszút kíván.
-Na megállj!-indult meg utánam.Hiába futsz,úgyis elkaplak!-kiabálta. És tényleg...2másodperc múlva már a karjaiban vitt ki a vízből.Nem néztünk semerre,csak egymás szemébe.Óvatosan tett le a homokba, a lábunk épphogy beleért a vízbe.A bal keze a fejem alatt,a másikkal pedig az alkarján támaszkodott mellettem.Rajtam feküdt,de a testsúlyát nem helyezte rám. A mellkasa a mellkasomnak feszült egyre közelebb hajolt és egy forró csókban forrtunk össze.VÉGRE!Az ajkai még annál is édesebbek voltak,mint képzeltem. A úgy játszottak egymással,mintha régi cimborák lennének.Egészen addig nem is éreztem,hogy egy kicsit fázom míg ki nem szállt a számból.Csak mosolyogtunk egymásra és a szeme úgy csillogott,mint a gyémánt.

3 megjegyzés:

  1. Szia Tia!
    Hááát ideértem :)
    Ééés nagyon tetszik a történet!!! :D
    Volt pár kedvenc részem, a regényben. Az egyik, mikor még a legelején Tia megy dolgozni és ˝úgy tűnik˝ késésben van. Aztán kiderül, hogy 5 percet siet az órája. :) Pont, mint nekem. Én is így szeretem, mert így nem kések el soha. :)
    A másik mikor Sebi üzenetet hagy a fürdőszobában lévő tükrön. Az egy aranyos momentum volt. :)
    Kicsit komorabb volt, mikor Tia beszélt a múltjáról Sebinek. Ez főleg úgy volt az, amit mondtál nekem a főhősről a metrón. :( :(
    Na és hát az utsó rész... Imááádtam :D :D
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  2. Szijja.:)
    Ez a kedvenc részem.:D
    Nagyon jóh lett!^^
    Mesebeli csók *-*
    puszí.<3

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez a kedvenc részem...vagyis nem, nekem minden részbe van valami ami...(L)
    MESEBELI CSÓK!!!:) (L)
    pusziii

    VálaszTörlés