2010. július 11., vasárnap

12.rész

Hát...tegnap nyertek a németek így harmadikok lettek a vb-n,aminek nagyon örültem főleg,hogy Seb megszerezte a pole-t!:) Aztán eljött a mai nap és egy katasztrófális futam...nagyon le vagyok törve,de azért hoztam frisst. Remélem aki olyan csalódott most mint én azt sikerül feldobnom vele.
Várom a vélemyéneket...


-Hát tudod,az újságok meg a riporterek,és....-elakadt a hangja.Látta az arcomon,hogy megbántott.Nem értettem a helyzetet,eddig nem zavarta,hogy bárki is megláthat bennünket.-Ne haragudj,de amíg lehet védeni fogom a kapcsolatunkat.
-Megértem.-mondtam egy nagy sóhaj kíséretében.Igazából egy cseppet sem értettem őt.Hogy akarja megakadályozni azt,hogy kiderüljön a kettőnk közti viszony? Látni fogják rajtunk és úgyse titkolhatjuk.Vagy ő úgy gondolja nem fogják észrevenni?
-Ilyenkor utálom,hogy Forma1es pilóta vagyok!-csapott a kezével a levegőbe.
-Ne mondj ilyet!-kérleltem őt.
-De-de,ez így van.Ha mondjuk egy pék lennék,most nem kéne...
-Pszt...tettem az ujjam a szájára,ezzel belé folytva a szót.-Kérlek ne rontsuk el azt ami ma kettőnk közt történt.
-Igazad van.
Még mindig az "amíg lehet"járt a fejembe.Ez vajon mit jelent nála?
A recepción elkértük a szobánk "kulcsait" majd elindultunk lifttel a 6. emeletre. Még 22 perc volt a megbeszélés kezdetéig.A liftben nem szóltunk egymáshoz mert rajtunk kívül még ketten voltak bent. Kinyílt az ajtó,először az én szobámhoz értünk. Szerencsére senki nem volt a folyosón,így magához húzott egy gyengéd csókra. Meg is lepődtem milyen gyengéd tud lenni a parton történt szenvedélyes csókjaink után.
-Nálam alszol?-suttogta a kérdést a fülembe,miközben nekidőltem a falnak.
-Mi lesz azzal,hogy védjük a kapcsolatunkat?
-Nem a csapat előtt kell védeni és majd óvatosak leszünk.Na?
-Nem lehet.-súgtam vissza nem túl meggyőzően.
-De miért nem?
-Katlyn.-nyögtem fel mikor belecsókolt a nyakamba.-Ezt ne csináld!-szóltam rá minden erőmet összeszedve,de még így sem tűnt őszintének.
-Miért ne?-csókolt ismét a nyakamba,amitől kirázott a hideg.
-Mert..mert..-nem tudtam befejezni a mondatot mert a leheletét ismét a nyakamon éreztem.
-Hoppá-hoppá úgy látom találtam egy "gyenge pontot".-mondta ki önelégült arccal.
-Nem ér kihasználni mások gyengéit.-toltam el magamtól nem sok sikerrel,de legalább a szemébe nézhettem.Először jó ötletnek tűnt,de azok a gyönyörű szemek...
-Megígérem nem használom ki,ha velem alszol.
-Nem ér zsarolni.-nevettem el magam.
-Későn fekteted le a játékszabályokat,nem gondolod?-húzta egy féloldalas imádnivaló mosolyra a száját.
-Nem.-öltöttem nyelvet rá,majd gyorsan vissza is húztam.
-Ezt nem mered mégegyszer megcsinálni!-kacérkodott velem.
-Dehogynem.-azzal újra kinyújtottam ő pedig abban a pillanatban rátapadt a számra.
-Te kis csaló.-színleltem felháborodást,mikor újra meg tudtam szólalni.
-Nem csaló,csak leleményes.-javított ki.
-Jól van kis lökött.A megbeszélésen találkozunk,nagyjából 13perc múlva.-mondtam és közben a kis kártyával kinyitottam a szoba ajtaját.
-Tia te vagy az?-kiabált ki Katlyn.
-Igen én.-kiabáltam vissza majd beléptem az ajtón.
Pont csak átöltözni volt időm és mentünk is a tárgyalóba.Az értekezlet ránk eső része nem volt több 40percnél,amit én végig jegyzeteltem. Seb,Mark és én na meg persze még néhányan távozhattunk,így mindenki elindult a szobájába,Katynek még maradnia kellett,ezért eldöntöttem,hogy holnap amennyi terhet csak lehet leveszek a válláról. Felértünk a lifttel,de mivel most nem voltunk kettesben csak "Jó éjszakát" kívántam mindenkinek és eltűntem a szobámba.Épp Regivel a nővéremmel telefonáltam,ecseteltem neki az elmúlt 3nap történéseit,mikor dörömböltek az ajtómon.

4 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a rész is.:)
    Pont a legjobbnál hagyod abba :P:(
    Várom a kövit.:D
    puszííh ^^

    VálaszTörlés
  2. Szijjjja :)
    Áááh nagyon aranyosak együtt... Na és igen. A ˝gyenge pontos˝ rész is nagyon tetszett. :)
    Ééés tényleg ˝jó˝ helyen hagytad abba :) Szóval nagyon várom a folytot!! :D
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  3. Óóóóh és lemaradt egy valami...
    Éljen a bronzérem, amit megnyert Németország!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Így van örüljünk a bronznak!!! :)
    Örülök,hoyg tetszett nektek!
    Puszii

    VálaszTörlés