2010. július 23., péntek

18.rész

Halihó!!!
Hát elsősorban Évinek ajánlom ezt a részt!!! Remélem tetszik..és most minden kiderült,mármint az ajándék és a gonosztevő is.Nem hiszem,hogy hozok még frisst a héten,csak ha sok komit kapok vagy ha nyer Seb!!!(L) Sok sikert neki!!! :) GO SEBI BABA!!!

Ekkor, akit annyira vártam, az én egyetlen gyémántszemű kis hercegem lépett be az ajtón egy fehér dobozzal a kezében, amihez egy óriási szív alakú lufi volt csatolva.
Mikor meglátott azt a boldog arcot rögtön fájdalom borította el. Letette a dobozt és dühtől tajtékozva becsapta az ajtót maga mögött. Andrew erre a hangra kapta fel a fejét és abban a pillanatban leugrott rólam. Nem érdekelt,hogy csak egy kis babydoll van rajtam rohantam Seb után, de nem értem utol. A szobája elé érve zárt ajtóval találtam szembe magam.
-Seb, kérlek beszéljük meg. Ez nem az aminek látszik.-elkezdtem dörömbölni az ajtón, amire persze valaki felfigyelt és kíváncsiskodva lépett ki a szobájából.Valószínűleg tetszett neki a látványom, mert jó ideig méregetett, de ez most a legkisebb problémám volt. -Sebatian nyisd ki kérlek!
-Tia ez olcsó duma. Mintha csak egy filmben lennénk. "Ez nem az aminek látszik."-ismételte utánam a szavakat mérhetetlen gúnnyal a hangjában.
-De édesem.legalább hallgass meg!
-Ne édesemez nekem itt. Húzz vissza inkább a kis Andykédhez.
-Kérlek ne mondj ilyet. Félreértetted.
-Hm....nincs mit félreérteni Átvertél, és jobb ha most elmész. Szeretnék lefeküdni aludni.
-Rendben, ha te így akarod.- mondtam ki zokogó hanggal.
Visszamentem a szobámba,ami már üres volt.Egész éjjel sírtam,míg nagyjából fél4 körül kiapadtak a könnyeim.
Undorodtam magamtól.Undorodtam a tudattól,hogy Sebinek fájdalmat okoztam. Ütöttem magam,hogy ébredjek fel,de rá kellett jönnöm,hogy ez nem álom. 5óra körül aludhattam el és fél9kor a telefonom csörgésére keltem Üzenetem érkezett.
"Gondolkoztam a tegnap történteken és kérlek futam után üljünk le utoljára beszélni. Viszont addig, ha kérhetem amennyire csak lehet kerülj el!
Kösz: Seb"
Az sms elolvasása után újra sírtam volna, de még mindig nem voltak könnyeim. Jobbnak láttam elkezdeni készülődni. Nagyjából 2óra elég volt arra, hogy összekaparjam magam. Negyed12 körül a pályára értem.Megpróbálkoztam a reggelivel,de alig tudtam pár falatot lenyomni a torkomon. Szerencsére nem szenvedtem sokáig, mert Christiantól megkaptam mai napi feladatom. Jaime Alguersuarival lenni. Egy jó volt ebbe a feladatba, Seb biztos örül,mert így tuti nem futunk össze.
Mikor megláttam Jameit ledöbbentem és láthatólag ő is megilletődött.
-Cyntia Scheimia.
-Jaime Alguersuari.-ráztunk kezet.
-Én most akkor itt hagylak titeket. Jó szórakozást.-mondta Eva a Torosok egyik sajtómenedzsere.
Nem tudtam,hogy kezdjek el vele kommunikálni.Ezzel általában nincs problémám,a nagy számnak köszönhetően,de most bajban voltam.

5 megjegyzés:

  1. Szia Füli :) (L)
    Szuperjó rész lett :)
    Most muszáj Sebet sajnálnom, szegény :( (És még hogy én vagyok a szadista, cööööh :D)
    Annyit még megjegyeznék, hogy Jaime nevét rosszul írtad :) (ne vedd sértésnek, tévedni emberi dolog!!)
    Siess azzal a folytival, mert kíváncsi vagyok ;P

    Go Seb, go!!
    Puuszi.

    VálaszTörlés
  2. Jóó rész lett ezis,csakugy mint a többi!!!
    Én is nagyon várom a folytatást!!!!!
    Igy tovább!!

    VálaszTörlés
  3. Szija.:D

    Jó rész lett.=)
    Szegény Sebi...:'(
    Andrew mekkora féreg...:@@ fhujj.^^
    "Andy"...xDDD
    puszi(L)

    VálaszTörlés
  4. Szijjja :D
    Óóóóh Sebi, Sebi :( Tipikus férfi... Nem is gondolt bele a helyzetbe :( Mert lehet, akkor pont nem tusakodott egymással a ˝pár˝ és félreérthető volt a helyzet, na de könyörgöm, ha szerelemből csinálják, nem valószínű, hogy nyitott ajtó mellett történik meg. Na meg remélem, hogy azért valaki (mondjuk a szomszéd szoba) hallotta Tia ellenszegülését és később ez még jól jöhetne kettejük kapcsolatának...
    Kivi vagyok, hogy Sebnek lesz -e valamiféle féltékenységi megnyilvánulása amiatt, hogy Tiát Jaime -vel látja majd.? Bár eltudom azt is képzelni, hogy Sebnél jelenleg lila köd van, a látottak miatt. :(
    Nagyon tetszett a rész!!!! :D
    Millió puzsi,
    Réka
    Ui.: Sikerült a pole :D Két ezreddel :D Remélem, hogy holnap sikerül a győzelem is, mert szerintem neki sokat jelentene otthon a német himnuszt hallgatni, a dobogó tetején, olyan 70 000 ember előtt. :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!!!
    Köszi a komikat csajok!!! Hát lesznek még itt bonyodalmak...
    Tegnapi futam...:@ Ferrárisok :@ na de mind1!
    Réka ma írok neked emailt!!!:D
    Sok puszii mindenkinek!!!
    Füligszáj voltam csak nem léptem be!!!XD

    VálaszTörlés