2010. július 21., szerda

16/a rész

Sziasztok!
Újra jelentkezem.....kérek véleményeket és akkor ma hozom a folytatást! :)


Az edzés után újabb interjúk következtek.Egész jól ment minden,leszámítva,hogy Seb kiverte a kezemből a diktafont. Egy pillanatra lefagytam...zavaromban csak egy "Hupsz" szót tudtam kinyögni. Vetti abban a pillanatban,ahogy a földetért a kis kütyü már hajolt is le érte. Mikor befejeztük a riportokat a home-ba indultunk vissza.
-Bocs,túl hevesen gesztikuláltam.-kért elnézést Sebi.
-Ááá,ne is hozd fel,mert csak zavarba jövök.Ennyit arról,hogy itt mindenki profi.-mondtam egy kis keserűséggel.
-Ne túlozd már el. Nem te tehetsz róla,hogy pont a te kezedből vertem ki.-adott a fejemre egy puszit.-Nyugi!
Annyira nyugodt volt,hogy már kezdett rám is átragadni ez az érzés és kezdtem azt hinni,hogy túlreagáltam a szituációt. De hát valjuk be erre hajlamos vagyok, Épp elértünk a Home-ig mikor csörögni kezdett az egyik mobilom.
-Igen!
-Gyere a boxba! Sebet meg küld el kajálni. Siess!
Még válaszolni se tudtam,mert már süket volt a telefon.
-Na mi van? Ki volt az?-kíváncsiskodott a kis szöszi.
-Christian.-válaszoltam néhány pillanat múlva.Megijesztett ez a hidegség Chris hangjában.-Látni akar,azt mondta siessek,téged meg zavarjalak el enni.
-Akkor mégse tartasz velem.Vagy szeretnéd,hogy megvárjalak?
-Nem.menj csak nyugodtan.Nem tudom mennyi ideig fog tartani.
-Okés,akkor később találkozunk.
-Később!-intettem és már a box felé vettem az irányt.Elképzelni se tudtam miért engem hivat.Míg ezen rágódtam oda is értem. Azonnal Christian felé vettem az utam. A gyomrom görcsbe rándult,bár nem tudtam mitől félek ennyire. MEGÉRZÉS...
-Szia!-üdvözölt kedvesen.Gondolom látszott rajtam,hogy tartok tőle. De ezzel csak még inkább összezavart.
-Szia.Na mond, mi volt olyan sürgős?-próbáltam magabiztosnak mutatkozni.
-Gyere velem!-húzott egy iroda szerű szoba felé.-Ne mindenki előtt beszéljünk.-szó nélkül követtem és egyre nagyobb görcs volt a hasamba.
-Na mond már mi rosszat csináltam?-ahogy egyre többet gondolkoztam az futott át az agyamon,hogy rájött a Sebastiannal való kapcsolatomra és ki akar rúgni. De hát ő boronált minket össze,akkor nem lehet.Vagy lehet csak én értelmeztem félre...Nem gondolkozhattam tovább mert Chris elég furcsán nézett rám.
-Tia, jól vagy? Hallottad amit az előbb mondtam?
-Jajj,ne hargudj,csak az előbbi interjún járt még a fejem.-mosolyogtam rá zavartan.
-Rendben,akkor elmondom újra. Szóval....

7 megjegyzés:

  1. ááá..Komolyan mondom ez kínzás..Nagyon jók a részek csak siess a kövivel mert nehéz a várakozás..
    Pux Zsana♥♥

    VálaszTörlés
  2. Köszsönöm :) Húú hát ma lehet lesz még1 majd meglátom :P
    Pusziii
    Lusta vagyok bejeletkezni XD

    VálaszTörlés
  3. Halihóóó :)
    Ááááh azért nem ér ám... :) Még nem tudjuk a titokzatos ajándékot sem és máris itt az újabb rejtély. Vagyis az, hogy Chris mit szeretne és mi ilyen fontos. Na, meg persze az is, hogy Sebi nem lehet ott...
    Kíváncsian várom a folytatást!!! :)
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Itt abbahagyni kínzás...
    ajánlom, hogy tedd fel még ma részt vagy hisztizni fogok xDxDxD
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  5. Húúú hát ma csak nagypon későn lesz új,ha lesz! de igyekszem...
    Réka én már csak ilyen vagyok! :)
    De hamarosan minden kiderül:)
    Pusziii
    Még mindig nem vagyok bejelentkezve!XD

    VálaszTörlés
  6. Jó ez a rész, szeretem. :D
    Kíváncsi vagyok, mit akar mondani, olvasom is tovább.;)
    puszíh.*(L)

    VálaszTörlés