2010. július 23., péntek

17.rész

Sziasztok!!!Húúú hát nagyon keveset aludtam...és fárasztó napon vagyok tól,de itt a folytatás!!!Remélem nem fogok utálni érte! Még mindig tartom a szavam...komik=gyorsabb friss! Pusziii :)


Ez is csak akkor tűnt fel, mikor meg akart csókolni. Rögtön elléptem tőle és reméltem, hogy senki nem vette észre. Mivel Sebit a sajtószobába vitték, ahol az első három helyezett nyilatkozik, nem volt rám szükség. Megpróbáltam eltűnni azért elővettem a laptopom és beültem vele Vetti szobájába.
Gondoltam megvárom őt ott és majd együtt visszamegyünk a hotelba. Kellemetlenül éreztem magam, mert megígértem neki, hogy ma én leszek vele az interjúknál, a sajtószoba után iportokra mégis Katy kísérte. De ami igazán nyomasztott az Andrew… Elmondjam Sebnek, vagy megint túlreagálom a dolgokat?! Úgy döntöttem jobb, ha nem említem meg. Lehet, hogy ezzel elkövetek egy hibát, de nem akartam elrontani a kedvét.
Félig elfeküdtem a kanapén a laptop az ölemben és épp telefonon egyeztettem egy Talk Show-ban való szereplést, mikor Sebastian lépett be az ajtón. A szemei csillogtak a boldogságtól. Pár pillanatig még az ajtóban állt. Figyeltem, ahogy hátratett kézzel bezárja az ajtót. Kattant a zár, és mintha a fejében is kattant volna valami… csibészes mosollyal megindult felém. Az ágyhoz ért, de én még telefonáltam. Kivette az ölemből a laptopot lejjebb húzott az ágyon és fölém hasalt. A nyelvét már az ajkaimon éreztem. Nem bírtam tovább, kinyomtam a beszélgetést, és bűntudat nélkül kapcsoltam ki a telefont.

-Lehet most úszott egy Talk Show-s szereplésed.
-Nem érdekel. Ez megéri. - csókolt meg végre rendesen. A szemében a boldogságon kívül már féktelen vágyat véltem felfedezni, amit a nadrágja is mutatott.
-Ennyit érdemlek? - mutattam körbe a szobán, de csak játékból.
-Igazad van. – húzódott el tőlem. Meglepődtem. – Majd este a meglepi után megmutatom milyen jó az állóképességem. – felnevettem ezen a 2értelmű mondaton, de valószínűleg direkt használta ezeket, a szavakat.
-De Katlyn. – kezdtem ellenkezni.
-Nincs Katlyn. Ma este a homeba alszik, nem akar utazgatni. Pihenni akar.
-Ajajj. Kezdek félni. – mondtam nevetve.
-Bizony ajajj. Ma nem menekülsz. – hajolt felém egy újabb csókért. Pont elhúzódtunk egymástól, mikor meghallottuk Tommi hangját, hogy menjünk az értekezletre.
Mivel a megbeszélés inkább a versenyzőknek szólt, illetve a holnapi futamra hegyeződött ki, én 10 perc után leléphettem.
Visszamentem a szállodába, vettem egy gyors zuhanyt. Felfrissítettem a sminkem, felvettem egy szexi fehér-arany kis hálóruhát, és már csak a Szépszeműre vártam. Nagyjából fél óra elteltével kopogtak az ajtómon. Boldogan rohantam ajtót nyitni, de talán mégse kellett volna ennyire sietni.
-Szia.
-Szia. –semmit nem kérdezett, már bent is volt a szobámba, felkapott és letepert az ágyra. Próbáltam ellenkezni, de jóval erősebb volt, mint én, ezért semmit nem tudtam tenni. Teljesen kiszolgáltatott állapotban feküdtem alatta.
-Kérlek ne! – mondtam már a könnyeimtől elcsukló hangon, és megpróbáltam újra eltolni magamtól, de minden hiába.
-Ne mond, hogy te nem kívánsz. Én mióta megláttalak csak rád tudok gondolni.
-De én nem akarom!!! – kezdtem el hisztérikusan csapkodni.
-Hát nekem ez a pályán nem úgy jött le. – kiabálni kezdtem, mert észrevettem, hogy nyitva maradt az ajtó, de erre ő csak befogta a szám és elkezdett nyalogatni. Undorító volt.

6 megjegyzés:

  1. Jó rész. *-*
    OMG. :OOOOOOO
    Ekkora férget:@@
    Várom a folytit nagyon. ;)
    puszi(K)

    VálaszTörlés
  2. Ááááh ez a szemét... :(
    De nyitva van az ajtó, hátha valaki meghallja a dulakodást... Vagy érkezik Sebi!!!
    Persze a lelki sérülésen már akkor sem lehet változtatni... :(
    Nagyon jól írsz!!!
    Puszi,
    Réka
    Ui.: Megkaptam a szabit :D

    VálaszTörlés
  3. áááááá szegény..:( remélem Seb megmenti vagy valaki

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Most megpróbálok szépen fogalmazni, de nem hiszem hogy menne. (Azta kurca, de egy szemét köcsög) bocsi muszájh volt XD
    Ha, ezt Sebi meglátja....
    Úrsiten szegény csajszi...
    Pusziiii

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! :)
    Nem alszom ma itthon,úgyhogy nem tudom,hogy lesz-e friss....de megpróbálom feltenni! :D
    Hát vicces,hogy senkinek még csak eszébe se jut,hogy Sebastian az....lehet túl szeretnivalóra/tisztességesre írtam meg a karakterét!?
    Jujj Réka, ennek örülök! Egyeztetünk akkor!!!:)
    Pusziii
    Ui: Nikíí ha SEB meglátja.....xD nem biztos,hogy meglátja...dejó, hogy csak én tudom mi fog történni XD :P

    VálaszTörlés
  6. Óóóóh atya ééééég. Ez eszembe sem jutott. :( Mármint, hogy Seb az. :(
    Én várom a folytot, jöjjön akármikor :)
    Egyeztetés OK :D
    Millió puszi

    VálaszTörlés