2010. július 15., csütörtök

14.rész

G-portálos csajoknak ajánlom a részt!Remélem tetszik!:) Na meg persze neked Trixikém!!:)


Reggel édesség illatára és még annál is édesebb csókokra ébredtem.Elmosolyodtam,mikor elfogott ez a tudat.
-Jó reggelt, Szépség!-szólalt meg Basi mikor észrevette, hogy ébredezem.
-Mit kapok?-ültem fel egy pusziért.
-Hoztam neked baklavát és melange-ot.-simított ki néhány tincset az arcomból
-Hm...mivel érdemeltem ezt ki?
-Mivel beléd zúgtam!-húzott magához egy gyengéd csókra.
-Azt hiszem meg tudnám szokni,ha minden napom így kezdődne.
-Hát, ha ezt szeretnéd...megoldhatjuk! Bár egyszerűbb lett volna minden,ha velem alszol.-elém tolta a melange-ot,amibe én rögtön bele is kortyoltam.
-Tényleg,hogy jutottál be?Hol van Katlyn?Ő engedett be?Á nem azt kétlem.-válaszoltam a saját kérdésemre.Mennyi az idő?
-Látom beindult az agyad.-nevetett fel.
-Te hibád...koffein.-emeltem meg a poharat és nevettem vele.-Na de válaszolj!
-Titok.Katlyn már elment és 6:35.
-Miért titkolózol?-bújtam a mellkasához mint egy kiscica.-Egyetlen szabály érvényesül a közelemben.
-Mégpedig?-húzta fel érdeklődve a szemöldökét.
-Légy mindig őszinte!-mondtam ki határozottan.
-Én nem hazudtam! Csak nem mondtam el.
-Hát az tényleg sokkal jobb.-durciztam be.
Letettem a poharat az éjjeli szekrényre és kikeltem az ágyból.
-Héé!!-húzott vissza az ölébe az én Hercegem.
-Elmondod?-néztem rá boci szemekkel.
-Nem.-nyújtott nyelvet.
-Akkor szia!-elindultam a fürdő irányába. Hirtelen felkapott, a vállára vett és elindult velem vissza az ágyba.-Áááá..tegyél le!-sikítoztam nevetve. Ekkor az ágyra kerültem Sebi pedig rám. -Nem ér kihasználni a testi adottságok okozta előnyt!-suttogtam,mert elvesztem a szemében.
-Ez egy újabb elkésett játékszabály?-kérdezte miközben elkezdett simogatni. Eddig eszembe se jutott,hogy egy kis fekete selyem hálóingbe vagyok ami épp hogy leér a fenekem közepéig meg egy bugyiba.Valamiért nem voltam zavarban..Jól esett minden mozdulata,ahogy a keze végigszánkázott a testemen.
-Sok ilyet fogsz még hallani,ha úgy érzem vesztésre állok.-hajoltam közelebb egy csókért.
-És most úgy érzed?-hajolt ő is közelebb.Kihasználva az alkalmat,hogy a csókra koncentrál,gyorsan fölé kerekedtem. Ráültem a csípőjére és így forrtunk össze egy szenvedélyes csókban.
-Nem.-szólaltam meg a csók után. Felnevetett majd újra maga alá gyűrt.
-És most?-kérdezte huncutan.
-Na jó..most már igen. De ez nem ér!Igaza volt a nővéremnek!
-Miben?-kérdezte majd kis puszikkal kezdett el halmozni.
-Azt mondta idézem: Vigyázz a kanos szőkékkel!"
-Ohh..pedig tegnap még nem is voltam a leg...őőő merevebb állapotomba.
-Valóban?
-Hidd el akkor nem szabadulsz!-közben folyamatosan puszilgatott,mikor megszólalt az ébresztőm.
-7óra.-mondtam ki egy nagy sóhajjal. Vége a játéknak.-bigyeztettem le a szám. Nem hagyta abba a kényeztetést.-Ha nem fejezzük be a főnököm nagyon mérges lesz.-mondtam nevetve.
-Ilyen gonosz lenne a főnököd?-nézett azokkal a gyönyörű szemekkel a szemembe.
-De még milyen.-húztam magamhoz egy csókra.Nem akartam elválni tőle.Meg akartam állítani az időt.-Amúgy van egy jó hírem.-mondtam mikor beláttam,hogy ha nem engedem el akkor itt fulladunk meg mindketten.
-Igen?És mi az? Csak nem velem alszol ma?
-Nem,ma még biztos nem.
-Szóval ma MÉG nem...ezek szerint máskor igen!-felcsillantak a szemei...És holnap?
-Talán.-mondtam sejtelmesen mosolyogva.-De ki tudja mi lesz még addig.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bepótoltam a lemaradásom és nagyon nagyon tetszik <3
    Imádom, ahogy írsz még mindig.
    Hogy, tud a csajos ilyen sokáig ellenállni Sebnek?
    Nekem nem mennem :P
    Most már mindig itt leszek remélhetőleg :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. * bocsi elírtam xD
    nem menne :)

    VálaszTörlés
  3. tetszik ez a rész.. nem lenne kifogásom az ilyen ébresztés ellen:)
    siess a folytatással:)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!=)
    Hát minél tovább ellenáll...annál édesebb lesz mikor megadja magát!:) vagy nem...majd kiderül milyen kedvembe leszek,mikor megírom :P
    Örülök,hogy tetszett és igyekszem a folytatással!
    Puszií :D

    VálaszTörlés
  5. A kedvenc részem *-*
    Nagyon tetszik (Y)
    Szeretlek <3333333

    VálaszTörlés
  6. Tudom,hogy a kedvenc részed :)Én is szerettem ezt a rész írni...de egy kicsit el kell rontanom a kedved,mert nemsokára....na nem árulok el semmit inkább!
    Puszii (L)

    VálaszTörlés
  7. Tudom, mire gondolsz, és beletörődtem.xD
    Puszí (KL)

    VálaszTörlés
  8. Halihóóó :)
    Bocsánat, bocsánat! Lemaradtam a véleménnyel és nem azért mert nem tetszik. Sőőőőt már függő vagyok :)
    Nagyon tetszett ez a két rész is. Az ébresztéssel, meg úgy mindennel!!!
    Millió puszi,
    réka

    VálaszTörlés
  9. Szia Réka!
    Jajj örülök,hogy írtál!!!Meg annak is, hogy tetszik:)Hamarosan jönnek az első bonyodalmak..remélem az is elnyeri a tetszésed!:D
    Nemsokára futam..:)meg Ring!!!(L)
    Pusziii

    VálaszTörlés
  10. Szijjja :)
    Bonyodalmak... Azoknak is lennie kell egy jó regényben. Meg aztán erről már beszéltünk is, hogy így életszerű a történet, mert hát a hibátlan kapcsolat igen ritka. (Ha egyáltalán létezik ilyen)
    Szóval várom a folytatást. És éppen mostan olvastam, hogy már megírtad az új részt. Kéééérlek, lééégyszi tedd fel az új részt. *könyörgőszemek* :)
    Bizony jön az F1 :) És Sebit remélem a dobogón láthatjuk majd a Hungaroringen. :)
    Üdv és millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés