2010. július 14., szerda

13.rész

Kíváncsi leszek a vélemyénekre. Ez a fejezet nem lett a kedvencem, igazából elég gáznak érzem, de remélem nektek tetszik! :)


-Várj egy kicsit Regi,valaki be akarja törni az ajtóm.
-Okés tartom, szólj ha vagy!
Kinyitottam az ajtót és meglepetésemre Sebastian állt előttem.
-Igen?Miért akartad rám törni az ajtót?Máris ennyire hiányoztam?
-Ugye nem képzelted,hogy egy "Jó Éjszakát mindenkinek"-kel megúszod?-futott ördögi vigyor az arcán.Felkapott a lábával berúgta az ajtót és elindult velem az ágy felé.
-Hugii..minden rendben?Ugye nem bántanak mi ez a zaj?-aggodalmaskodott a nővérem a telefonba miközben Seb ledöntött az ágyra.
-Igen.-lihegtem a telefonba.-10per múlva visszahívlak.-mondtam,majd lettem.
-Megőrülök érted!-már póló nélkül volt.
-Héé....Kis Bika,leállnál!-Toltam el magamtól.-Állj!-mondtam újra.Próbáltam lenyugodni és fékezni magam,de nehezen ment,
-Mi a baj?-nézett rám csodálkozva.-Te..te nem...
-De igen akarom.
-Csak nem most.-fejezte be a gondolatom.
Túl gyors ez még nekem.-felkeltem és elindultam a bejárati ajtó felé.-Ráadásul most én nem értelek.Egyszer letámadsz,hogy akarsz..máskor meg eltolsz nehogy észre vegyenek.-mondtam ki keserűen.-Ez így nekem nem megy.
-Megértelek,de hidd el én kettőnkért tettem.Én csak szeretném még óvni a kapcsolatunkat,míg megerősödik.El tudod ezt fogadni?-kérdezte egy édes mosoly kíséretében.
-Persze.-hát tudok én vele ellenkezni.-De most menj!Katlyn bármelyik percben itt lehet,és nem mondanám,hogy ő örülne a kettőn közti...vonzalomnak?!
-Ezt hogy érted?
-Hát ez egyetlen tanácsa az volt,hogy óvakodjak tőled és a Forma1-esektől.-már az ajtónál álltunk.
-Hm...eldobom az agyam!
-Ami nincs az nem tudod eldobni!-mondtam egy angyali mosollyal az arcomon.
-Öhh..Kösz!-felsóhajtott és tartotta az arcát egy pusziért.-Jó éjt puszi!-nézett rám kérlelőn.Mintha egy kisfiút láttam volna.
-Utolsó!-adtam egy puszit az arcára.
-Előtti!-húzott magához immár egy csókra.
-Bolond vagy!-mondtam nevetve.
-Te teszel bolonddá.-kezébe adtam a pólóját és már értette a célzást.
-Na kifelé!-toltam ki az ajtón.
Mikor ismét egyedül voltam csak azokra a vágytól fűtött gyönyörű szemekre arra ez édes mosolyra és arra az izmos kis felsőtestre gondoltam.A merengésemből újabb telfoncsörgés szakított ki.Már kezdtem megszokni mai nap után.Rápillantottam a kijelzőre és Regi számát véltem felfedezni...-A francba elfelejtettem visszahívni.Kinyomtam és tárcsáztam.
-Ne haragudj,elfelejtettem!
-Nem haragszom,de ajánlom a cavinton-t.
-Hehehe.Nagyon vicces. Akarod hallani,hogy mi történt vagy nem?
-Persze,hogy akarom.
Elmondtam neki mindent,szóról szóra.Persze ő végig röhögte az egészet.
-Komolyan letepert?-kérdezte röhögve.
-Komolyan,és tudod milyen nehéz volt ellenállni!? Majd bele pusztultam.
-Hát nem kispályás a csávó.Pedig milyen kis édes kisfiúnak látszik.
-A látszat néha csal. Éhes vagyok.-nyöszörögtem a telefonba.
-Enni se kapsz?-nevetett újra.
-Látom jól szórakozol. De csak,hogy letörjem a kedved;elárulom,hogy baklavát fogok enni.Igazi TÖRÖK BAKLAVÁT.
-Na neee! Ez nem ér!-számítottam a reakciójára,hisz az volt a kettőnk közös sütije.Egyszerűen megbolondultunk érte.
-De-de.Majd gondolok közbe rád!-húztam tovább az agyát.
-Remélem megfulladsz tőle.-hadarta el nevetve.
-Ne reménykedj! Megyek. Szeretlek!
-Én is szeretlek!Jó éjt! VIGYÁZZ MAGADRA! Óvakodj a kanos szőkéktől.
-Nem ígérek semmit! Te is aludj jól! Puszilok mindenkit
Mire letettük Katy is visszaért a szobánkba. Szegény hulla fáradt volt,ráadásul holnap reggelre betettek neki még egy találkozót,amit sehogy nem tudott lemondani. Sajnáltam őt,mert így még korábban kellett kelnie.Ha jobban belegondolok magamat is sajnáltam,mivel ha ő elmegy ez mind az én nyakamba fog szakadni.Hagytam had menjen ő előbb fürdeni,addig én begyűrtem a "vacsit".
Lezuhanyoztam, beállítottam az ébresztőt és amíg el nem aludtam Kat egyetlen tanácsa járt a fejembe,amit én sikeresen megszegtem.
De ha ez volt a sorsom, találkozni Sebivel.Én nem akartam szerelembe esni...az az irányításom nélkül zajlott. Én nem akartam tőle semmit.Na jó, ezzel nem álltathatom magam,amint belenéztem azokba a gyémánt szemekbe..rögtön elvesztem!

2 megjegyzés:

  1. Ez a rész *-*
    Nagyon tetszik. :D
    Kanos szőkék?!xD
    Hülyee (L) Szeretlek

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jajj örülök,hogy tetszik!Lesz ő még kanosabb!És én nyerem a fogadást!!!(L)GURU(L) xD Te ilyen hülyén is szeretsz,úgyh mind1!
    Puszii Szeretlek!:)

    VálaszTörlés