2010. július 22., csütörtök

16/b rész

Itt a várva várt rész! Továbbra is azt mondom,hogy gyorsabban hozom a következő részt ha kapok vélemyényt!!!


- Szóval, le akarjuk cserélni az egyik pilótánkat.

- Hogy mi? Ugye nem Sebastianra gondolsz?

- Na tudtam,hogy közbe fogsz szólni. Nem bírnád ki, ha egyszer végig hallgatnál és utána kérdeznél,igaz? - csóválta meg a fejét. Látszott, hogy direkt játszik velem. - Nem a Toro Rosson belül akarnak váltani. Nem 100% még a döntés,de már meg van kit ültetnénk Sebastien helyére.

- Bourdais? - kérdeztem megkönnyebbülten.

- Igen! Nem úgy teljesít, ahogy kéne. Ráadásul itt az a fiatal spanyol srác, aki kész befektetésnek tűnik. Na de ez még a jövő zenéje. Viszont most itt van Istanbulban és szeretném, ha odafigyelnél rá. Szórakoztasd őt.

- Héé Christian! Tudod, hogy én…- belém fojtotta a szót.

- Tudom, de én nem azt kértem, hogy gyere össze vele, sőt! Én azt mondom, illetve kérem, hogy érezze jól magát a csapatban. Ja és arra is figyelni kéne, hogy ne jelenjen meg nyilvánosság előtt amíg nem biztos a döntés.

- Rendben, vállalom. Ígérem, jól fogja magát érezni.

- Kösz. A mai interjúkat ne felejtsd el elküldeni Sarahnak!

- Nem fogom. - mondtam gúnyosan és elindultam az ajtó irányába. - Még valami?- kérdeztem vissza.

- Nem. Nincs más.

- Rendben, akkor megyek. Éhes vagyok.

- Te mikor nem?- nevetett fel. –De mégiscsak van valami.

- Ki vele!

- Alakultok már Sebbel? Láttam kicsattan a boldogságtól, ha a közeledben lehet. És azt a puszit is láttam ám. - kacsintott rám.

- Na de Christian… –háborodtam fel, de közben nevettem.

- Mi van?

- Nem fogom az orrodra kötni a magánéletem.

- Akkor nem tagadod.

- Nincs mit tagadni.

- Persze! Mindegy akkor megkérdezem Sebet.

- Ahogy neked jól esik. Bár kétlem, hogy ő többet mond. - kiléptem az „irodából”. Szia. - csuktam be az ajtót.

Hallottam, hogy felnevet, majd elkezd telefonálni. A home felé tartva összefutottam Sarahval aki már kérte a riportokat és az összefoglalókat,így el kellet kezdenem gépelni. Lemondhattam az evésről. Még jó, hogy „reggeliztem”. Az időmérő előtt végeztem is a feladattal. Gondoltam megkeresem a kis lökött németet, de mikor találkoztunk ő már az qvalifikációra koncentrált, így nem zavartam meg. Mikor észrevett csak egymásra mosolyogtunk, aztán beszélt tovább a mérnökével.

Elkezdődött az időmérő, Kat kedves volt és hagyta, hogy nézzem..ő mindent megcsinált,amiért én nagyon hálás voltam.

Végig izgultam az egészet, de a végén eszméletlen boldogság öntött el, mert Sebi megszerezte a pole-t.

A szerelők őrjöngtek, nagy volt az öröm a csapatnál.

Észre se vettem, de már Andrew karjaiban ugráltam.

6 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a rész is. =)
    Lökött német... xDD
    Andrew karjaiban?=OO
    Nah, erre kíváncsi vagyok. :D Várom a folytit.;) puszi(K)

    VálaszTörlés
  2. Bizony Andrew karjaiban...remélem nem fogtok utálni a következő rész után....:/
    Puszii és elvileg este hozom a folytatást,ha szépen komiztok :D

    VálaszTörlés
  3. Na emberek, komizzon mindenki.:DDDD

    VálaszTörlés
  4. Köszi a részt :) Imááádtam :)
    Ne de kérem... :) Andrew karjaiban ugrálni, meg fiatal spanyolra vigyázni. Már alig várom, hogy Sebi mikor lesz féltékeny. :) Na, meg persze miként lesz az, hiszen a kapcsolatuk nem nyilvános, így nem is lehet nagyon féltékeny :) Nagyon várom a folytot :)
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Szóval akkor ha jól értem jön Jaime :)
    És még vigyázni is kell rá ebből lehet egy kis gond... és a vége Andrew karjaiban jajj asszem most egy kis vita következik.
    Bár én azokat szeretem XD mert utána édes a kibékülés :)
    Puszíí

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Köszi a komit Réka!:D
    Hát Nikíí jól érted :)
    De nem árulok el semmit...minden kiderül a folytatásból,amit megpróbálok még ma feltenni :)
    Pusziii csajok!!! :)

    VálaszTörlés