2010. szeptember 4., szombat

30.rész

Sziasztok!


Itt a várva várt rész...Leginkább a ház leírását olvashatjátok,illetve az első napot. : )
Kellemes hétvégét mindenkinek! Még majd jelentkezem...

Már sötétedett,de még így is ámulatba ejtett a hely szépsége. Egyik oldalt a hegy a másikon pedig egy gyönyörű tó. Mikor kiszálltam a kocsiból egy fehér két színtes házat láttam magam előtt.Már nagyon kellett pisilnem így nem néztem körbe rongyoltam be a házba..
-Merre van?-kiabáltam az előszobából Sebinek mikor észbe kaptam,hogy most járok itt először.
-Az első ajtó rögtön balra egy fürdő, és nem kell kiabálni itt vagyok mögötted.-csípett bele a derekamba. Mikor megkönnyebbülten kiléptem újra a folyosóra, ő épp az utolsó csomagokat hozta be az autóból.
-Ne ácsorogj itt..-tolt beljebb egy kicsit. -Ne félj nem fog egyik ajtó mögül se előugrani egy szörny. A cipőm kopogott a fa padlón,mikor elindultam a felfedező útra... Egy óriási térbe léptem be,ami takarta a nappalit,a konyhát és az étkezőt is egyben. Mindenhol fehér falak,amik csak úgy tátongtak az ürességtől,hiányoztak a képek vagy bármi ami érzelmeket vagy emlékeket idézhet fel egy emberben. Már értettem miért mondta,hogy nem annyira otthonos. Balra egy modern amerikai konyha, ami mindennel fel volt szerelve,de látszott rajta,hogy nem sokszor használták. A konyhával szemben,tehát a jobb oldalamon egy hatalmas fa étkezőasztal volt látható.Első gondolatom róla rögtön a nagy család volt,aztán,hogy egy nagy család alapításához mennyit kell fáradni,például ezen az asztalon...Szerintem Seb is örülne a sok kis lurkónak,na persze nem most,majd évek múlva. Tovább lépkedve,balra egy hosszú lépcső vezetett fel az emeletre illetve le az alagsorba.A tér többi részét a nappali tette ki, az is két részre bontva. Három barna kanapé,krémszínű párnákkal ölelt körbe egy alacsonyabb asztalt illetve a kandallót. A másik részen egy méretes TV illetve a hosszá tartozó hangfalak kapták a főszerepet, előtte egy színtén barna, bőr ülőgarnitúrával. Az asztal itt sem hiányzott, ha jól láttam valami nasis tál lehetett rajta. Gigászi üveg ajtók engettek ki a teraszra,ahol csak egy asztalt és három széket találtam. Feltűnt, hogy sehol nem találkoztam egy  vázával vagy növényekkel.
-Nos? Felnézünk?-lépett mellém Sebastian.
-Persze.-megfogta a kezem és a lépcső irányába kezdett el terelni. Az emeleten a hálószobák voltak,Seb rögtön a sajátjába húzott be.
-A többi,úgyse érdekes.-jegyezte meg és egy csókot lopott. A hálónak érdekes kialakítása volt. Először egy úgynevezett "előszobába" léptünk,ahol széles ablakok,krémszínű falak, (bár a rossz fény viszonyoknak köszönhetően először borzalmasan ronda zöldnek nézett ki) fotelek, egy kis kandalló,és egy rendetlen íróasztal fogadott.A szobából balra nyílt a háló,középen egy nagy francia ággyal,szembe vele egy nagyméretű plazma tv. Az ágy két oldalán egy egy éjjeli szekrény mellettük mindkét oldalon egy egy ajtó. Az egyik egy jókora gardrób volt, sötét barna tolóajtós szekrényekkel a bal oldalon, velük szembe pedig végig tükrök. A másik pedig egy impozáns fürdő.Mikor befejeztem a szobák szemügyre vételét,Sebastian már nem volt mellettem így elindultam a földszintre. Nem találtam sehol, egyszer csak hátulról felkapott és a frászt hozta rám,még a hideg is kirázott tőle.
-Csak nem megijedtél?-tett le a padlóra.
-Csak de, és ez egy gonosz húzás volt. Miért bújtál el?-fordultam felé.
-Nem bújtam el, bevittem a táskákat a mosókonyhába.
-Aha,és az merre van?
-Emlékszel az első fürdőre, rögtön balra? -bólintottam. -Na abból nyílik egy ajtó, és ott kap helyet a mosókonyha.
-Nem is vettem észre ott ajtót.
-Pedig ott van.-húzott magához egy csókra. Végre nyugalom vett körbe,sehol egy fotós,egy csapattag, egy média szereplő.
-Elhiszem. -mosolyogtam rá és egy újabb csókot váltottunk.
-Ideje vacsizni. Mit szeretnél enni,pizzát, kínait, thai kaját vagy esetleg valami németeset?-húzta féloldalas mosolyra a száját.
-Maradjunk a pizzánál.-léptem ki a nagy nehezen a cipőmből, mert a bal kezemen lévő kötést akadályozott kicsit.-És te mikor főzöl nekem?
-Mikor főzzek?-indult meg a konyha felé, én pedig lassan utána.
-Holnap?
-Rendben. És mivel kápráztassalak el? Bármit kérhetsz, simán elkészítem.
-Hohó...hú de fent hordja valaki az orrát. Hát jó, akkor mondjuk legyen sushi.
-Jó azt talán nem olyan simán, de érted mindent. Nagyjából 40perc múlva kihozták a pizzákat, szép lassan elfogyasztottuk közben nevetgéltünk,beszélgettünk vagy csak egymást fürkésztük. Mikor befejeztük,elpakoltunk és felmentünk a hálóba. Épp ideje volt telefont nézni,mert már 14 nem fogadott hívás díszelgett a kijelzőjén.Öten voltak olyan okosak, hogy  az üzenetrögzítőt is megtanulták használni, így azokat meghallgattam. A többi valószínű nem olyan fontos, majd holnap visszahívom mind. Vettem egy forró zuhanyt, Sebi addig telefonon beszélt a családjával.Mikor kiléptem a fürdőből épp elköszönt.
-Este 10kor zaklatod az otthoniakat?-ültem mellé az ágyra.
-Megígértem nekik,hogy ma telefonálok.-fektetett végig az ágyon.Heves csókolózásba kezdtünk.
-Menj fürödni te is.-toltam el magamtól.
-De el fogsz aludni.
-Nem fogok, megígérem. Na persze mire kiért a fürdőből én már az igazak álmát aludtam,de megébredtem mikor bebújt mellém az ágyba. Átkarolt és együtt szuszogtunk tovább. Reggel az ölelésében ébredtem, megfordultam és még békésen szunyókált.
-Tudom, hogy nézel.-szólalt meg iszonyat mély hangon, de a szemét nem nyitotta ki. Felnevettem, mikor meghallottam. Közelebb húzott és egy puszit nyomott a homlokomra.-Még egy kicsit aludjunk.-kérlelt, mintha iskolába kéne mennie.
-Oké.-egyeztem bele, kis idő múlva újra elnyomott az álom. Mikor felkeltünk már 11körül járhatott. Együtt csináltunk reggelit, majd a tv előtt el is pusztítottuk. Seb elment bevásárolni az esti vacsihoz,külön megkért, hogy ne menjek vele. Nagyon izgatott volt már most,mi lesz vele este. Én addig bepakoltam a mosogatógépbe, elindítottam egy mosást, majd ki is teregettem. Mikor végeztem mindennel, a tegnapi telefonálókat hívtam vissza. Kiderült, hogy egy régi barátnőm, Maya péntektől hétfőig Londonban lesz.Már két hónapja nem láttam és borzasztóan hiányzik.Úgy terveztem, hogy egész héten itt leszek Svájcban, de a kis vigyorim csak megérti, hogy találkozni szeretnék vele. Mikor Sebastian hazaért finoman közölte, hogy jobb lenne, ha nem itthon készülődnék, mert akkor az nem is igazi randi. Nagyon beleélte magát a kis drágám, így hát nem rontottam el a terveit, gyors átöltözés után elindultam vissza Zürichbe. Vásárolgattam, beültem egy szépségszalonba, a fodrásznál kezdtem, nem engettem, hogy bármi drasztikus változást csináljon rajtam. Levágta a frufrum, ami már kicsit hosszabb volt a megszokottnál, illetve becsavarta a hajam. Nagyjából másfél órát töltöttem itt.Aztán átültem egy pedikűröshöz majd a manikűrös tett fel a pontot arra a bizonyos i-re. Szerencsére volt lehetőségem a szalonba átöltözni, így teljes harci díszben vártam a taximra.Már 6óra is elmúlt néhány perccel,mikor visszaindultam Walchwilbe. Az egy órás út végére már én is elkezdtem izgulni...Vajon mit alkotott a kis hercegem?!

Tia ruhája így nézett ki : )

10 megjegyzés:

  1. Aranyos kis rész lett! :)
    Várjuk Seb főző tudományát! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi leszek Sebi mit alkot...:D :D
    Teljesen el tudtam képzelni a házat, nagyon jó leírást adtál róla..:D Remélem a csajó visz egy kis színt majd belé...D
    Szuper lett!!!!
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Húú,hát szenvedtem sokat a ház leírásával, hogy mindenki el tudja képzelni :)
    Gondolrtam,hogy mindenki a főzőtudományra lesz kíváncsi...egy biztos nagy fába vágta a fejszéjét!
    Köszi a komikat!
    Puszií
    Tius

    VálaszTörlés
  4. Úú de jó lett.<33
    Ebben is az a rohadt sok érzelem *.*
    Ehhem..A ház gyönyörűű, a nasistálat meg majd meg fogom támadni.;-)

    SIESS a folytival. :D
    szeretlek&hiáány. :(

    puszii.Trixyy

    VálaszTörlés
  5. Nahát, a leírás alapján tényleg nem lehet valami otthonos Seb háza. :( Kell neki egy segítő női kéz, de sürgősen! :D Egyébként én is ilyen vagyok, utálom a csupasz fehér falakat és virág nélkül nem otthon az otthon. :)
    Sebike pedig nagyon belelendült a főzésbe, remélem, hogy finomat alkot! :D :D

    Tetszett nagyon! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  6. Szijjja Tia :)
    A lakás talán túlságosan is letisztult, de azon lehet segíteni. :) Majd a csajos javít a dolgon.
    Én sem vagyok nagy ˝virágmániás˝, így ezzel kapcsolatban megértem Sebet :)
    Én is kíváncsian várom, hogy mit alkot a konyhában.
    Nagyon tetszett a lakás leírása és a úgy az egész rész!!!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  7. Szia Tia!
    Nagyon jól leírtad Seb házát, de úgy érzem, hogy a csajosnak még végeznie kell kisebb átalakításokat :) Nem túl otthonos egyenlőre.
    Kíváncsi vagyok Sebnek mit sikerül alkotnia a konyhában.
    Amúgy ez a randis dolog olyan aranyos :)
    Sok-Sok puszi

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!:)
    Húú hát örülök,hogy elértem azt a hatást amit szerettem volna...mármint,hogy mindenki érezte,hogy nem otthonos...de majd teszek azért,hogy az legyen.:D
    Mindenki a randit várja már, illetve SEbi főzőtudományát,úgyh neki is látok a résznek..még ma felteszem!
    Puszii és köszi a vélemyényeket!:)

    VálaszTörlés
  9. Szupi lett Füli :D
    Kivi leszek, Seb mit alkot a konyhában :D
    A ház leírása szupi lett :) Remélem Tia kicsit otthonosabbá fogja varázsolni :D
    A ruhája csini :D ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  10. Tudod, mi a tényleges bizonyíték arra, hogy nagyon jó a történeted?
    ...
    Az, hogy hajnali 3:35 van, és még nem vagyok álmos, s nem bírom abbahagyni az olvasást.
    :)

    VálaszTörlés