2010. szeptember 12., vasárnap

33.rész

Sziasztok!


Mindjárt kezdődik a futam... HAJRÁ SEB!!! : )
Megpróbálok ma még1 részt hozni!

Letett az ágyra és elkezdett csikizni.
-Ne...SEB...NEEE!!!-kiáltoztam,miközben próbáltam kibújni a kezei alól. Abbahagyta a csikizést és lehajolt,hogy megcsókoljon.-De, akkor is megnéztem volna hogy bénáztok.-mondtam,mielőtt elért volna a számig.-megcsóválta a fejét és lehúzódott tőlem.
-Te akartad...-újra elkezdett csikizni,de én gyorsan befeszítettem a hasam,így nem fogott el rögtön a nevetés. -Jó, hát nekem is vannak más ötleteim.-mondta mikor észrevette a kis trükköm és felállt velem az ágyról majd megindult a fürdő felé. Néhány másodperc múlva már a zuhany alatt álltunk.
-Ne merészeld!-mondtam fenyegetően,mikor a csap fel nyúlt.
-Kiprovokáltad.-megnyitotta a csapot és felém tartotta.
-Megbánod!!!-kezdtem el vele harcolni. 5perc múlva már lehiggadva, csuron vizesen álltunk a zuhanykabinba.-Most jobb?-kérdeztem tettetett felháborodással.
-Határozottan.-húzott magához egészen közel. Felemelt,a lábaimat a dereka köré fontam és csókolózni kezdtünk. Lassan ereszkedett le velem a földre majd pár perc elteltével, elváltak egymástól az ajkaink.
-Nézd meg most,hogy nézünk ki.- a krémszínű ruhám teljesen a testemre tapadt és egy kicsit át is látszott, na nem annyira mint amennyire az ő fehér inge engedett rálátást a felsőtestére.
-Nekem, így is tetszel.-simította ki a vizes tincseket az arcomból.-fejcsóválva mosolyogtam rá.
-Jobb lesz ha átöltözünk,mert meg fogunk fázni.-leszálltam róla és kiléptem a kabinból. Nem jött rögtön utánam,így visszanéztem, ő még mindig a földön ült és az arcát a kezeibe temette.
-Mi van?Miért nem jössz ki innen?-guggoltam le mellé.
-Nem akarok felébredni.-elnevettem magam és odahajoltam,hogy megcsókoljam. A csók végén megharaptam a száját.-Auuu.-nyúlt a szájához ahogy elhúzódtam.
-Csak, hogy biztos légy benne,hogy nem álmodsz.-vigyorogtam rá gonoszul. Kiléptem a ruhámból,magam köré csavartam egy törölközőt és vissza sétáltam a hálóba. Az este további része már "csendben" zajlott. Másnap ismét 11 körül keltünk. Semmi kedvem nem volt  kikelni az ágyból,mert szakadt az eső. Szerencsére meg tudtam győzni Sebit,hogy ma tartsunk lustálkodós napot, így csak mikor éhesek voltunk akkor hagytuk el a szobát. Illetve a mai nap volt 2telefonos interjúja a kis németnek,de azok egyenként nagyjából 5 percig tartottak. Este moziba akartunk menni,de azt is elhalasztottuk. Egész nap egymás bújtuk... ez egy külső szemlélő számára biztos nagyon idegesítő lenne,de én a fellegekbe jártam. Csütörtökön egy kicsit előbb keltem,így megleptem a hercegemet egy reggelivel. Déltől kettőig Sebi edzett Tommival én pedig összepakoltam minden cuccom, valamint elküldtem Sarahnak a tegnapi interjúkat. Seb 5körül vitt ki a  reptérre.
-Biztos nem maradsz?
-Hidd el maradnék,de már nagyon rég nem láttam Mayát. -karoltam át a nyakát és megcsókoltam.
-Akkor csak egy hét múlva látlak?!-húzta el a száját.
-Gyere kicsit előbb Angliába, úgyis ott a gyár meg nálam is lehetünk.-bemondták,hogy a gépem hamarosan felszáll.
-De....-befogtam a száját.
-Megoldod. Majd hív,hogy döntöttél. Mennem kell.-csókoltam meg forrón. Felhívtam Mayát melyik hotelben fog megszállni. Az információ után én is ott vettem ki szobát,sőt úgy döntöttünk,hogy elég lesz kettőnknek egy. Fáradtan dőltem be az ágyba és már alig vártam a másnapot. Reggel izgatottan keltem fel, barátnőm érkezése miatt. Épp megreggeliztem mikor felszóltak a portáról, hogy Maya Koyzina feljönne. Nyitott ajtóval vártam és, ahogy megláttam rögtön a nyakába borultam.
-Áááá Tius!!!-sikította a nevem, miközben a szoba közepén ugráltunk.-Végre,hogy látlak....
A néhány perces sikítozás után, nyugodtan ültünk az ágyon és már felnőtt módjára beszélgettünk. Viccesnek találtam, hogy mindketten egy-egy világhírű sportolóval kezdtünk járni,közel egy időben.  Hát igen, Mayával még a középiskolás éveim alatt ismerkedtem meg, mindketten csere diákok voltunk Angliában. Én Magyarországról, ő pedig Finnországból. Gyorsan megtaláltuk a közös nevezőt, hasonló az ízlésünk a gondolkozásunk, olyan nekem mintha a testvérem lenne. Sajnos mivel dolgozni jött az ideje nagy részét a fényképező gép előtt töltötte...Vasárnap nehéz szívvel váltam el tőle,de megígértem neki,hogy a Forma1-es nyári szünetben meglátogatom őt. Seb végül kedd este jött Angliába,így túl sok időt nem töltöttünk együtt. Szerdán bementünk a gyárba és mivel a pálya 40percre volt az éjszakát már ott töltöttük.

9 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...annyira édesek, hogy arra már nincs szó...(L)(L)(L)(L)
    Kár, hogy előbb mennie kellett a barátnőjéhez, de a baráti kapcsolatok is fontosak az ember életében...:D
    Seb pedig cuki...(L) megnéztem volna vizes inggel...8I8I azt hiszem elolvadtunk volna...8I(L)
    Imádom, és siess a folytival...(L)
    Pusza: szabus
    Ui: ma a futamon nagyon ügyes volt Sebi, büszke vagyok rá. A semmiből hozta vissza az esélyeit...GO SEBI (L) (L)

    VálaszTörlés
  2. Szabus...azt elhiszem :P Én is olvadtam a részeden! Úgy látszik ma mindketten, olvadós kedvünkben vagyunk!
    Úgy örültem,hogy meglett a 4.hely...:) A végén, úgy remegtem az idegességtől,mint a kocsonya...
    A motor incidesnél meg...ááá azt hittem vége,de NEM és most kezdődik előről minden. 24pont simán behozható 5 verseny alatt... Remélem az 5 futamból legtöbbször őt láthatjuk a dobogó tetején!!! :D
    Puszií és sietek a kövi résszel.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó ,alig várom a következőt.Az előzőek jobban tetszettek mert több volt a romantika:)na puszimm(L)remélem még jósokat irsz szivem.

    VálaszTörlés
  4. Húú Katim..akkor te hamarosan utálni fogsz :D lassan veszekedés jön.. xD :D
    De utána viszont....najó nem mondok semmit! :)
    Köszi a komit, édes vagy! :)
    Puszii
    ja már írom a következő részt...

    VálaszTörlés
  5. Szia Füligszáj :$:D
    Tegnap kezdtem el írni saját blogomat és így találtam rá a tiédre is és meg kell hogy mondjam egyszerüen fantasztikus!!!!:$:D
    El is olvastam ma az elejétöl és nagyon megfogott :) Csak sok sikert szeretnék kívánni és csak így tovább :$:D puszi Erica
    (csak azért irtam vévtelenül mert nem fogadta el az URL-em >.<:$ :D )

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát nem tudok sok mindet hozzá fűzni ehhez a fejihez :D Csak azt h nagyon édesek együtt :))
    És több ilyen csak kettesben részt :D
    Siess a folytatással :D
    Puszii :D

    VálaszTörlés
  7. Fent a folyti! :D
    Köszi a komit csajok!
    Erica most olvastam bele blogodba.. és hát én is sok sikert kívánok neked! Nehéz lehet egy teljesen új helyen...Kitartást és ha beszélgetni szeretnél itt megtalálsz vagy ha csak egy kicsit is segíthetek azzal hogy blogot írok és te olvasod annak nagyon örülök :) Várom a további véleményedet és köszönöm szépen!
    Puszií

    VálaszTörlés
  8. Ez a fürdetés nagyon gonosz dolog volt Sebtől! :O :D *ördögi vigyor* Nagyon aranyosak Tiussal együtt, remélem tartós marad ez a harmónia! :D
    A két lökött barátnő egymásra találása pedig szuper lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  9. Jujj, nagyon szupi lett :D Olyan aranyosak :D ♥♥♥
    Kár, hogy korábban kellett mennie, de aranyosak voltak a barátnőjével XD Zizik :D
    IMÁDOM ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés