2010. szeptember 7., kedd

32.rész

Heyhó!

Itt a várva várt randis rész. Remélem elnyeri majd a tetszésetek. Várom a véleményeket. Dóri barátnőmnek és Boginak tisztelgek első sorban ezzel a fejezettel. : )

(Tia szemszög)

Mikor megláttam Sebet az ajtóban, a lélegzetem is elállt. Mintha hirtelen 10 fokkal melegebb lett volna. Elképesztően szexi volt, felzselézett szőke haj, egy fehér ing...akár egy herceg.
-Wow...Gyönyörű vagy.- adott egy csókot a számra.
-Köszönöm.-pirultam el.-Remélem a vacsira is volt időd, és nem csak a ruhád kiválasztásával foglalkoztál...-csipkelődtem kicsit.
-Kételkedsz bennem?-segítette le rólam a kis kabátot és megindultunk az étkező felé.
-Nincs rá okom?-húztam tovább az agyát erre ő egy szenvedélyes csókot lopott.-Húúú, hát ezt nevezem én első randinak.-nevettem fel.
A konyhában égett a villany, így egy kicsit bevilágította a teret,de a hangulat világítást a gyertyák adták. Az asztalon egy csodaszép gerbera csokor és egy édes mackó várt.
-Nem felejtetted el?- néztem rá meghatottan. Odalépett mögém a hajamat elsöpörte a vállamról majd belepuszilt a nyakamba, amitől rögön kirázott a hideg.
-Nem, ahogy ezt sem.-csókolt újra bele a nyakamba.
-Ne csináld,mert nem fogok tudni ésszerűen gondolkodni.-fordultam szembe vele.
-Szerelemben, nem kell ésszerűen gondolkodni.-nézett mélyen a szemembe, a tekintete szinte perzselt.
-És mi szerelmesek vagyunk?-mosolyodtam el és beharaptam az alsó ajkam. Nem szólt semmit csak magához húzott és megcsókolt. Mikor elváltunk úgy éreztem,mintha nem is a Föld nevű bolygón élnénk. Csak Ő és Én léteztünk, MI minden gondot, minden terhet, minden aggodalmat, minden félelmemet elfelejtettem és ha a szemébe néztem ugyan ezt láttam.Nem ismertem még ezt az érzést és akkor már tudtam, szerelmes vagyok!!!
-Na hozhatom a vacsit?- mosolygott rám, magabiztosan.
-Alig várom!-kihúzta a székem, majd helyet foglaltam. Pár perc múlva visszatért hozzám, kezében a sushival.-Bevallom, azt hittem nem fog sikerülni,de ez nagyon jól néz ki.-mondtam,mikor letette elém a tányért.
-A legjobb a pályán, a legjobb a konyhában, a legjobb az ágyban. Kész főnyeremény vagyok.
-Ja és az lehagytad, hogy a legszerényebb.-forgattam meg látványosan a szemem.
-Így igaz.-nevetett fel. -Mit szeretnél inni? Hozzak bort, pezsgőt, üdítőt...
-Nem szeretem a bort.
-Az jó,mert én sem.
-A pezsgőt pedig csak energiaitallal iszom meg,de most az se kérek.
-Pedig hozok szívesen.-pattant fel az asztaltól.
-Inkább mentes vizet szeretnék.-mosolyogtam rá kedvesen.
-Hozom.-futólépésben haladt a konyha felé.
-Ennyire, azért nem kell sietni, nyugi nem fogok elrohanni.-eszembe jutott Maya és,hogy el kell mondanom a korai indulásról szóló tervem.
Végre nekikezdtünk a vacsinak és nem csak jól nézett ki...nagyon finom is volt.
-Mostantól te fogsz főzni.-mondtam elismerően, az üres tányéromra pillantva.
-Nem, nem...legközelebb te mutatod meg mit tudsz.
-Rendben. De ezt nehéz lesz leköröznöm. Még a pálcikákat se felejtetted el.
-Na majd a desszert után nyilatkozz.
-Van desszert is?-kérdeztem meglepetten.
-Egyszer azt mondtad, neked a desszert a legfontosabb.
-Na akkor lássam azt a remekművet.
Nem akartam elhinni,hogy ezt mind ő csinálta...Tuti volt valami segítsége vagy valami csalafintaság van ebbe a vacsiban,mert ennyi ideje nem volt.
-Átülünk a kanapéra?-kérdezte,mikor elém tette az édességet.
-Persze.Jó ötlet.-kényelmesen elhelyezkedtem a kanapén,majd belekóstoltam a tiramisuba. Annyira aranyos volt,még egy kis szívecskét is rajzolt a finomság tetejére.
-Na milyen?-érdeklődött a kis konyhatündér.
-Egy picit megborult a rum,de amúgy isteni. Ügyes vagy.-adtam egy elismerő csókot neki.-Látod?-mutattam neki az üres poharat, néhány perc elteltével.Kivette a kezemből és letette a kis asztalra. A távirányítóért nyúlt és halk zenét kapcsolt majd az ölébe ültetett, magával szembe. A lábaimat cirógatta és hosszasan fürkésztük egymást tekintetét.
-Mondanom kell valamit.-szakítottam meg a csendet.
-Neked mindig van valami amit mondanod kell.-harapott bele a vállamba.
-Akkor nem mondom...majd pénteken arra ébredsz,hogy nem vagyok melletted.-mondtam közömbösen.
-Hogy mi? El akarsz menni? -nézett rám értetlenül.
-Na mégis kíváncsi vagy?-kérdeztem gúnyosan, mire ő csak bólintott.-Pénteken Londonba jön egy barátnőm és megbeszéltük,hogy találkozunk.
-Muszáj ezen a héten? Nem érne rá később?
-Már két hónapja nem láttam és nagyon hiányzik.
-És én nem fogok hiányozni?-odabújtam hozzá és megcsókoltam a füle alatt. amitől egy halk sóhaj hagyta el a száját.
-Azt hittem megérted.-súgtam a fülébe.
-Megértem,csak azt hittem egész héten velem leszel.-mondta csalódottan.
-Hidd el, megunnál.-húzódtam hátrébb.
-Kétlem.-húzott vissza és egy hosszú csók csatába bonyolódtunk.
-Nekem is van valami, amit nem mondtam el.-megijedtem.-Jajj,nyugi nem olyan rossz.Nincs semmi baj.
-Akkor jó.Na mond?
-Hát,szóval...én megpróbáltam elkészíteni a sushit,de először leragadt a rizs, aztán meg túl kemény volt... A moszat lappal is voltak gondok egy idő után már nyúlt mint a takony...és nem hiszem,hogy azt szívesen megetted volna. Úgyhogy inkább rendeltem.-nézett rám bocsánatkérően, mire én felnevettem.
-Tudtam,hogy nem fog sikerülni. Tudtam,hogy valami nem stimmel,bár én először azt hittem hívtál valakit,hogy segítsen.
-Igazából hívtam is....-kíváncsian néztem rá.-Kimit,de neki se ment...Úgyhogy most egy időre nem akarok hosszabb időt a konyhába tölteni. Szerintem mindenkinek jobb is lesz így.
-Pedig megnéztem volna,hogy bénáztok.-vigyorogtam ördögien.
-Igen?!-felkelt velem és megindult az emeletre.
-Hová viszel?-kérdeztem nevetve.
-Aki mások szerencsétlenségén jót mulat vállalja a következményeket.
-Ááá...most meg fogsz büntetni?
-Meg bizony.-lépett be velem a hálóba.

Sebastian illetve egy kínai konyha remekműve....
Sushi
Tiramisu

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocsi, de tegnap nem tudtam megvárni az őj részt mert reggel korán kellett kelnem :(
    Eszméletlenül jó lett ez a feji megérte rá várni. Olyan édesek együtt :)
    Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon várom az őj fejit :D
    Siess vele.
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. óóh de drága vagy!:D
    nem gond... örülök,hogy tetszett,de nem is kellett rá olyan sokat várni... (köszönhető neked és a noszogatásodnak->ezért is írtam h a résszel neked tisztelgek) a következő rész viszont szerintem csak a hétvégén lesz fent... vagy jó esetben pénteken...de minden előfordulhat, úgyh majd meglepetésszerűen hozom..:)
    Puszií..

    VálaszTörlés
  3. Szia (L)
    Végre én is eltudtam olvasni áhhh imádom :)
    Annyira aranyosak :D A vacsora pedig hmm... azért bevallotta Seb, hogy rendelte a kaját :)
    Olyan jó hogy ilyen boldogak, és senki nem akarja szétválasztani őket, nem úgy mint nálam :D
    IMÁDOM <3 <3 <3
    Szóval hamar hozd a folytatást

    Sok puszi

    VálaszTörlés
  4. Szijjja Tia! :)
    Elnézést, hogy nem írtam napokig kommit, de elfelejtettem :(
    Ááááh imádom Őket együtt :)
    És Seb bevallotta, hogy segített Kimi és még úgy sem sikerült, így rendelte a kaját. :)
    Óóóh és remélem, hogy a nem túl jó időmérő ellenére hozol Nekünk részt mostanában.
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Nikíí...ne élj álomvilágban...nemsokára itt is eljönnek a rossz idők!(ördögi kacaj)Mindjárt megyek hozzád..írok komit!:)
    Hát..most kezdek majd neki az új résznek...remélem megszáll az ihlet!:D
    Puszií és köszi a komikat! :D

    VálaszTörlés
  6. Szijja! :D

    Hát ez a rész... :D Nagyon aranyos, ahogy évődnek itt egymással, főleg, amikor Seb az ölébe ültette a barátnőjét... :D Nagyon aranyosak voltak! :D
    És én is megnézném, ahogy a két jómadár bénázik a konyhában. :D

    Nagyon jó lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  7. Szia! :D
    Nagyon ari lett ez a rész :D A randi :D ♥♥♥♥ Kis édesek :D
    IMÁDOM ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés