2010. szeptember 21., kedd

36.rész

Sziasztok! : )


Hát...tudom nagyon sokan vártatok erre a részre, bevallom őszintén én is! :D
Nem tudom nektek mennyire jönnek át majd benne az érzelmek, bennem rengeteg volt. Remélem sikerült kiírnom. Elsősorban az én egyetlen Rékámnak illetve a gportálos perverz Zizikéimnek ajánlom!:) Vevy, Trixy, Kacca, Bogi, Dóri, Devil nektek nem szabad elolvasni a részt! :D :P
Előre szólok +18-as! :)
Remélem sok komival megajándékoztok majd! :D Puszií

Mivel a víz csobogása nem akart abbamaradni gyorsan  behúztam a függönyöket majd felkapcsoltam a kis lámpát,hogy legyen egy kis fény a szobában. Alig,hogy visszaültem az ágyra Seb lépett ki a fürdőből. Egy fehér törölköző volt a dereka köré tekerve, a testén még látszódott néhány víz csepp.A kezében egy másik törcsi, amivel a haját törölte.Hirtelen megtorpant, amikor észrevett, szóra nyitotta a száját,de hang nem jött ki rajta. Felkeltem és odasétáltam elé, átkaroltam a nyakát és egy szenvedélyes csókban forrtunk össze. Ahogy elváltak az ajkaink,úgy tolt el magától Ő is.
-Ne értsd félre, gyönyörű vagy-mért végig a szemeivel.-és nagyon szeretném, ha megtörténne,de nem azért mert bűntudatod van. Haragudtam rád,de nem kérem,hogy engesztelésképp feküdj le velem.
-Nem csak azért vagyok most itt, mert ki akarlak engesztelni.-léptem közelebb hozzá.-Kiengesztelésképp a csókot kaptad.-mosolyogtam rá.-Azért vagyok itt, mert...SZERETLEK.-hangsúlyoztam ki a szavakat.-Szeretlek téged, és senki mást.-döntöttem a homlokom a homlokának.-Én bízom benned és akarlak. Most.-egy fülig érő mosoly jelent meg az arcán, majd egy csókot kezdeményezett. Lassan, egymáshoz simulva kezdtünk el hátrálni az ágyig, ott óvatosan fektetett el majd felém emelkedett.
-Én is szeretlek.-suttogta a fülembe, fokozatosan apró csókokkal haladt végig a nyakamon,amitől rázott a hideg.. Levette a cipőm, aztán egyenként lehúzta a comb fixem. Mikor már a lábaim minden egyes milliméterét a csókjai borították újabb "ruhadaraboktól' szabadultam meg. Az összes rezdülésére odafigyeltem,ahogy ő is az enyémekre.Nem kellettek szavak ahhoz,hogy tudjuk mire vágyik a másik. Minden érintése szerelemmel volt teli és egyre nagyobb tüzet csinált bennem, már szinte kínzott a vágy amit iránta éreztem. Olyan közel volt,de mégsem. Egy kéjes,de annál hálásabb sóhaj hagyta el a számat, mikor végre belém hatolt. Lassú,de mély döféseket éreztem, amitől egy egy hangosabb sikoly szalad ki a számon, majd egyre gyorsabban és szenvedélyesebben mozgott bennem. Egy pillanatra sem engedte át az irányítást és egy idő múlva éreztem,hogy közel járok a "beteljesülés kapujához" Néhány mély lökés és az a bizonyos kapu kitárta ajtóit. Megfeszült a testem és nem sokkal később Seb is csatlakozott a mámoros gyönyörhöz.  Hiába volt már több komoly kapcsolatom egyszer sem éreztem ezt az érzést. Nem az orgazmusról volt szó,hanem érzelmileg...teljesen más töltése volt ennek az aktusnak,mint ezelőtt bármelyiknek. Végre teljesnek éreztem magam...Megtaláltam a másik felem,akit már soha nem akarok elveszíteni. Még jó ideig egymást kényeztettük,majd 3óra körül megpihentünk.Csönd uralkodott,de egyikünk sem tudott aludni.
-Szeretlek!-néztem fel rá a mellkasáról.
-Én is szeretlek, Szerelmem.-emelkedett meg egy lágy csókért. A fejemet újra a mellkasán pihentettem,ő pedig a hátam cirógatta. Nem tudom, mikor aludhattunk el,viszont egyben biztos voltam...Eddigi életem legszebb éjszakája van a hátam mögött.Nem volt se gyertya,se rózsa csokor...sőt pezsgő és eper sem,de a szerelmemmel lehettem és mellette sebezhetetlennek éreztem magam.
Reggel háromnegyed 7kor szólt az ébresztőnk és borzasztó nehezen keltünk fel. Seb kinyomta az órát majd magunkra húzta a takarót. Szorosan ölelt magához.
-Csípj meg,hogy nem álmodtam az egészet és,hogy biztos legyek benne,hogy most sem álmodom...-szólaltam meg rekedt hangon.
-Ha te álmodtál,akkor én is.-puszilt bele a hajamba.
-Gyönyörű álom volt.-leheltem csókot a felsőtestére.
-Nem akarok felkelni.-kezdett el nyöszörögni mikor megszólalt a 7órás ébresztő.
-Én igen.-ültem fel az ágyba.
-Te se akarj!-húzott vissza magához.Felnevettem.-Most mi van?
-Nemsokára az ajtó előtt fog tombolni az öcséd és ha nem kezdünk el készülődni,akkor így fog látni.
-Biztosíthatlak,hogy engem már látott így.Téged meg majd jól betakarlak.Látod?Így! -húzta vissza a fejünkre a takarót.
-Aha,..-mosolyogtam rá,de a szemei már csukva voltak.-Szívem!-szólaltam meg 2perc után.
-Hm?
-Így,hogy fogsz nekem pole-t nyerni?
-Ugye ezt nem gondoltad komolyan?-nyitotta ki a gyönyörű szemeit.
-De bizony. -mondtam magabiztosan.
-Túl fáradt vagyok egy polehoz, de vasárnap elhozom neked az első helyet.
-Ígéred?
-Ígérem.
-Rendben. De ha jól tudom ahhoz,hogy elindulhass a versenyen ahhoz kvalifikálnod kell magad.
-Túl okos vagy.-sóhajtott fel.
-Ezért szeretsz.-szálltam ki az ágyból. Oldalra döntötte a fejét és úgy mért végig.
-Őőőő...nem csak ezért.-mosolygott rám kajánul.
-Elmentem zuhanyozni.
Mire kikászálódott az ágyból én már végeztem,így a közös zuhanyzásról lemaradt. Reggel egy kicsit késve érkeztünk a pályára. Mindenkinek feltűnt,hogy mennyire fáradtak vagyunk. Chris valahogy megsejthette miért..."Csak nem Kimitől?" ezért egész délelőttre eltiltott Sebitől. Olyan voltam mint az élőhalottak, senki nem vette hasznom, úgyhogy úgy döntöttem Fabival töltöm az időm. Seb végül az időmérőt megnyerte... Mérhetetlenül büszke voltam rá és nagyon boldog,ahogy Ő is. A második Barrichello, a harmadik pedig Mark lett. Az egész csapat optimistán tekintett a vasárnap elé.

Egy kép 2009. 06. 20. (Szombat időmérő után)



*pole(pole pozíció) =  a rajtrácson elfoglalt rajthely, amit az időmérő edzésen futott idők alapján foglalnak el a pilóták... értelem szerűen a leggyorsabb pilóta kerül az első rajt kockába és így halad lefelé...
Csak azért írtam le, mert tudom, hogy van olyan olvasóm aki nem néz Forma 1-et : )

15 megjegyzés:

  1. NAGYON jó lett főleg a kis ágyas részletezésekk:))
    Alig várom a követtkezőőkkett<3naa puzsimm(L)Kaccah

    VálaszTörlés
  2. Tudtam te kis perverz,hogy neked az fog tetszeni... mondjuk lényegében a fejezet arról szólt! xD Köszönöm :) Puszií (L) <3

    VálaszTörlés
  3. Tök jó rész lett!!!:P És végre! Végre! Végre!
    Nagyon ügyes vagy:) Várom a folytit:D
    Puszi(KL)
    Eszter:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Tia :)
    Engem nem sokkoltál :D És nagyon szépen köszönöm az ajánlást! :)
    Hát ahogy várni is lehetett kibékültek. :) Sőőőőt az ágyig meg sem álltak. Szerintem átjött az érzelem, nagyon jól leírtad!
    És még a pole is meglett a végén.
    TÖKÉLETES rész!!!!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  5. Szijja Tia! :)

    Engem sem sokkoltál! :D Nagyon tetszett ez a békülés! :D Ha máskor is ilyen lesz, többször is összeveszhetnek... :P 8) :D
    Jaaaaj, reggel milyen nehezen akartak felkelni! :D Nagyon át tudtam élni. :D
    A 18+++-as rész SZUPER lett! :D Tényleg átjöttek az érzelmek, csodás volt!

    Puszi,
    Noncsi

    ui: remélem én is beletartozom a perverz Zizikék sorába. 8)

    VálaszTörlés
  6. áááá ez a legjobb *-* :DD
    nagyon romantikus volt meg minden :$:D
    nekem az a rész tetszik e legjobban amikor mondja hogy nincs kedve pole-t nyerni...:D vicces :$:D
    nagyon várom a folytit!! :D
    puszi Erica

    VálaszTörlés
  7. Na itt vagyok én is!!!
    VÉGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D:D
    kedvencem♥♥ istenjóóóóó !!!
    Puszó cunus!
    Dóriii

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Hát ez a feji is nagyon,nagyon tetszett :))
    Végre kibékültek :DD Nem szeretem ha haragban vannak :)
    És miért ne szabadmna elolvasnom? :DDD
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  9. Szia Tia!
    Eszméletlen lett ez a rész nagyon nagyon tetszik. a +18-as rész meg nagyszerű lett. Minden érzelmet sikerült átadnod. Profi vagy :D
    Külön köszönöm, hogy feldobtad a napomat (L)(L)
    Millió puszi :)

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁÁÁÁÁ... én sem ijedtem meg...8) ilyenekkel bármikor sokkolhatsz...8I
    Imádtam minden mondatát, és szuperül megírtad!!!!
    Hatalmas gratula...(L)(L)♥
    Csatlakozom Noncsihoz, hogy máskor is összeveszhetnek...:P
    Szuper lett!!!!
    Pusza: szabus♥

    VálaszTörlés
  11. Szia szabus!
    Szerintem is Isteni lett ez a rész :)
    Mintha irtam volna chatbe neked, de lehet hogy csak akartam :S amilyen lökött vagyok...
    Szóval szuper!!!!!!!Várom a folytid! :)
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  12. Úúúúúúúú ez nagyon ütős rész lett.Minden jól átjött... :)
    Folytsád mihamarabb :) <3

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!

    Húú,hát először is nagyon szépen köszönnöm mindenkinek a komikat! :D Nagyon jól esett és örülök neki,ha mindenkinek ennyire tetszett! :D
    Noncsi,pont te ne tartoznál oda???:O Jó vicc... xD
    Jujj Dóri babám, megtanult véleményt írni... ezért már megérte megírnom ezt a részt!:D
    Nikíí örülök,ha tényleg feldobtam :D
    Na a végén már azt fogjátok majd kérni,hogy mindig veszekedjenek!? xD :D
    Azt mondták, ha nem írok ma akkor megvernek xD (szeretnek a barátnőim xD)...de vállalom a kockázatot..szóval nem hiszem,hogy ma lesz új rész,de kitudja...
    Angel egy kicsit félre írtad a komit,vagy ha nekem szántad akkor elcímezted! :/
    Sok Puszií mindenkinek és remélem megérte várni!
    Tia

    VálaszTörlés
  14. Az igen... :D
    Hát, mit mondjak...
    Elolvastam.:D
    ésháát..^^
    jó lett nagyon. :D
    szeretlek Tia <33

    Trixyy

    VálaszTörlés
  15. Jajj :D :D Úgy örülök, hogy kibékültek :D :D
    18++++ :D Szupi lett nagyon :D
    A reggeli ébredés mindig nehéz :D
    Remélem most már nem lesz Sebike féltékenyke 8I
    IMÁDÁS ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés