2010. szeptember 5., vasárnap

31.rész

Sziasztok!


Hát meghoztam a részt a konyhai "akcióról".Remélem tetszik és ez után már tényleg a randi jön. Számítok a véleményekre.Puszií: )

Seb szemszög újra : )

Tia elment, úgyhogy a legjobb lesz,ha neki is látok a vacsinak. Kipakoltam mindent a pultra és neki láttam a desszert elkészítésének. Anyu azt mondta, nem nehéz elkészíteni a Tiramisut, ráadásul sütni sem kell,így az mellett döntöttem. Nem is lett volna semmi gond, ha pontosan leírják miből mennyit tegyek. Mi az, hogy egy kevés rum? Kinek mennyi a kevés...Körülbelül 1óra alatt kész is lettem vele,de a konyha már most úgy nézett ki mint egy csatatér. Nekikezdtem a sushinak,hát itt már az első lépésnél akadályba ütköztem. "Mi az, hogy sushi rizs? A hagyományos rizs nem is jó? Miért kell hétszer megmosnom? Ezek az ázsiaiak nem normálisak."  Hát elsőre nem sikerült, mert leragadt a rizs a lábos aljára. Második nekifutásra már nem ragadt le,de valahogy olyan keménynek tűnt. Áttértem a lazacra meg a kis rákokra. Szerencsére velük nem kellett sokat bíbelődnöm, csak megtisztítani ,illetve megfelelő méretre vágni. Mire végeztem a rizs is kihűlt állapotban volt, így kitette egy lapos tányérra és elővettem azokat a moszat lapokat. "Lehet mire a végére érek megutálom az egészet." Csíkokra vágtam majd megpróbáltam eloszlatni rajta a rizst,de nem igazán akart sikerülni. Kezdtem elveszteni a türelmem,mikor megszólalt a csengő. Megtöröltem a kezem és kibattyogtam az ajtóhoz.
-Szia haver!-rázott kezet velem Kimi.
-Szia, gyere be!-invitáltam beljebb.
-Tia merre van? Mit csináltok?
-Zürichben vásárol vagy valami olyasmit. Én épp a vacsit főzöm, te pedig pont jókor jöttél.
-Igen? Miért érzem azt, hogy valami hülyeségbe akarsz bevenni?
-Nem hülyeség.-léptünk be a konyhába.-Sushit csinálunk.-mondtam ki,mintha az olyan jó program lenne.
-Te csinálsz, én biztos nem.
-Ne már Kimi, ketten többre megyünk.
-Ja, és az ágyban is segítsek majd?-lépett a rizses tálhoz és undorodva turkált bele.
-Kösz nem kell, ott otthonosabban mozgom.
-Az jó hír,mert ezzel biztos nem nyűgözöd le Tiát.
-Akkor segítesz? Nemsokára haza ér és még csak a desszert van kész.
-Remek. Remélem az is ilyen undorító.-fintorgott tovább.
-Az egész jól sikerült.
-Ugye tudod,hogy ezért jössz nekem eggyel.
-Aha.-vigyorogtam rá diadalittasan.
-Töröld le a vigyort a képedről, én bármikor azt mondhatom, hogy megyek.
-Tudom.-vigyorogtam tovább, mert úgyse fog itt hagyni.
Újra neki láttam az előbb itt hagyott "remekműnek".Most se akart a norin(tengeri moszat lap) maradni. A lap pedig kezdett átmenni takony állagúba. Kimi eszméletlen jól szórakozott rajtam.
-Ha olyan ügyesnek gondolod magad próbáld meg.
-Hát nálad nem lehet nehéz ügyesebbnek lenni.
-Hajrá.-léptem hátrébb a pulttól.
Gyorsan kezet mosott és maga elé vett egy moszat lapot. Figyeltem hátha neki sikerül,de ő se járt nagyobb szerencsével. Körülbelül 15perc alatt, ketten megcsináltunk egyet, de mikor a feltekerés fázishoz értünk, kiderült, hogy valami bambusz izével kéne feltekerni.Hát nekem meg olyanom nem volt.
-Sebastian ez reménytelen.-nevetett fel Kimi. Már nem tudtam mit csinálni én is csak nevettem.
-És akkor most mi legyen?
-Szerintem rendelj.-adta az egyszerű választ. Hogy ez nekem eddig nem jutott eszembe...
-Mi van ha rájön?
-Mond meg neki, hogy nem akartad megmérgezni és higgye el, hogy jobban járt ezzel a megoldással.
Minden sushira emlékeztető nyomot eltüntettünk, bepakoltam a mosogató gépbe és megfogadva Kimi tanácsát rendeltem kaját. A finn barátom, megvárta míg kihozzák az ételt, majd távozott. Hétre beszéltük meg,hogy visszajön Tius, úgyhogy van még 2órám és 40percem elkészülni. Felmentem, kiválasztottam mit vegyek fel. Egy sötét farmer és egy fehér ing mellett döntöttem. Lezuhanyoztam, felzseléztem a hajam, hogy ha már randi akkor adjuk meg mindennek a módját. Felöltöztem, majd lementem megteríteni és valami romantikus hangulatot csinálni. Halk zene,gyertyák és ekkor jutott eszembe a virág...A francba,hogy elfelejtettem. Felhívtam Kimit, hátha lesz olyan kedves és elmegy helyettem egy virágoshoz.
-Mondjad Seb, megint mit basztál el?-hát igen,kicsit nyers,de arany szíve van.
-Szia! Nem rontottam el semmit, vagyis hát elfelejtettem virágot venni.
-Tépj a szomszéd kertjéből.
-Kimi az azért mégse olyan.
-És most mit vársz tőlem?
-Elmennél egy virágoshoz és hoznál nekem egy csokor gerberát.
-Persze...Macit is hozzak?-kérdezte ironikusan.
-Ja, jó ötlet. Légyszíves hozz mindkettőt.
-Te totál belezúgtál ebbe a lányba.-sóhajtozott lemondóan a telefonba.
-Ne irigykedj!
-Eszem ágába sincs. Na inkább megveszem neked azt a gazt.
-Gerberát, el ne felejtsd!
-Más nem jó?
-Nem, mert az a kedvenc virága. És ne mondj semmit, csak hozd. Csipkedd magad.
-Megáll az ész én teszek neked szívességet és még te dirigálsz. Nagyon sokba fog ez neked kerülni.
-Jól van,jól van...-adtam meg magam, majd bontottuk a vonalat.
Fél hét volt,mikor a Jégember befutott. Persze eljátszotta,hogy ő mekkora hős és én meg milyen béna vagyok,de nem is figyeltem oda rá...már csak Tia járt a fejembe. Eljött a hét óra...na persze Tia igazi hölgyhöz méltóan még nem érkezett meg. Hét óra 9perckor megszólalt a mobilom, ami azt jelentett,hogy mindjárt itt lesz. Vettem egy mély levegőt és lassan elindultam az ajtóhoz.

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj, hát Sebi milyen ügyetlen, de így szeretjük :D
    Kimi meg hát Kimi :D
    Na hagyd őt ki a többi részből, hiányoznának a morgolodásai :D
    Sok sikert a folytatáshoz :D
    Ugyan olyan izgatottan várom azt is majd mind ezt :D

    VálaszTörlés
  2. Seb majd megtanul főzőcskézni,de az sushi nem egyszerű feladat..meg hát nem is a főzőtudománya miatt szeretjük! :D
    Kimi meg ígérem,sokszor lesz benne.. :)
    Köszi a komit és hamarosan hozom az új részt is :D Kitartást addig is! :D
    Puszií

    VálaszTörlés
  3. Szijjja Tia :)
    Szegény Sebi... Gondoltam, hogy a sushi nem igazán fog menni, mikor nagyjából a tésztából áll a főzéstudománya :D Persze valóban nem ezért szeretjük. :)
    Kimit nagyon jól írod bele a regénybe. Kicsit kötekedős, de jó barát módjára segít.
    Nagyon tetszett a rész és várom a folytot. :)
    Puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  4. Szijja! :)

    ÁÁÁ, szegény Seb milyen sokat szenvedett! :D De aranyos volt a kitartása és TALÁN a tiramisu jól fog sikerülni! :D
    Kimi meg.. :D Örültem, hogy párbeszédes szerepet is kapott, nagyon tetszik a karaktere. Igazi morgó medve, de lehet rá számítani. :D Remélem sokszor fel fog bukkanni! :D

    Nagyon tetszett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok csajok!:)
    Látom Kimi mindenkinek elnyerte a tetszését!:)
    Köszi a véleményeket!:) Hamarosan hozom az új részt... és Kimi meg többször fog még szerepet kapni!
    Puszií :D
    Tia

    VálaszTörlés
  6. Jaj, ez nagyon jó rész lett!!!! Sokat nevettem a fiúkon, komolyan már hiányozott Kimi is... :D
    Azért kíváncsi leszek arra, hogy milyen lesz a tiramisu... :D Remélem túlélik mind a ketten.. :P:P
    Imádom, és várom a folyit...(L)(L)
    Pusza: szabus (L)

    VálaszTörlés
  7. *.*
    És mégegyszer: *.*

    De romantikuuusss *.*
    <3333
    aranyosak. (:
    Bírom Kimi humorát...xD
    puszii.<33

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁ, Füli :D Ez a rész fantasztikusan jó lett! :D
    Sebike ahogy ügyetlenkedett a konyhában XD :D Nagyon aranyos, hogy így szereti Tia-t :D
    Kimi pedig haláli XD XD Jókat nevettem rajta XD
    IMÁDOM :D ♥♥♥♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés