2010. augusztus 31., kedd

29.rész

Halihó!: )
Hát ez a nyár utolsó része...remélem azért visszatér még a jó idő! Megpróbálok majd minél sűrűbben frisselni,de heti 3rész biztos meglesz! : ) A véleményekre még mindig kíváncsi vagyok jó/rossz egyaránt!
Eredményes tanévet mindenkinek, és kitartást 10hónap múlva újra nyár!!! =D


-Wow...még sosem jártam ilyen helyen.-mondta Seb,mikor beléptünk egy fehérneműs butikba.
-Egyszer mindent el kell kezdeni.-nyomtam egy puszit a szájára majd elindultam a fűzők irányába.-Ne csak állj ott, nézelődj vagy ha zavarba érzed magad akkor foglalj helyet.-vigyorogtam rá. Megnézett néhány "ruhácskát", párszor elkerekedett a szeme, én persze jókat kuncogtam rajta. Nagyjából 5perc után úgy döntött,hogy helyet foglal.
-Ez lesz az.-mondtam, mikor megláttam egy fekete arany fűzőt hozzá passzoló tangával.
-Felpróbálja?-kérdezte egy eladó.
-Lehet?
-Persze, jöjjön itt a próbafülke.Felvettem a fűzőt és elégedett voltam a látvánnyal.
-Megveszem.-kiabáltam ki.
-Had nézem meg én is.-kérlelt a kedvesem és a lábait már az ajtó előtt láttam.
-Hogyne,még mit nem. Majd látod rajtam, ha eljött az ideje.
-Hazafelé erről fogok ábrándozni.-kinevettem.
-Feleslegesen ne kínozd magad.-léptem ki a fülkéből és átsétáltam a kasszához. Elővettem a kártyám,de Sebi gyorsabb volt az övét már lehúzták.
-Én fizetem, ne is ellenkezz!-jelentette ki ellent mondást nem tűrően.
-Nem!Nem engedem.-elvette a szatyrot és megindult a kijárat felé.
-Köszönjük!Viszlát!-már kint is volt a kocsinál. Megszólalni nem tudtam,utána mentem és beültem a kocsiba én is.
-Sebastian ilyet nem csinálhatsz.
-Kötöttünk egy egyességet. Én tartom magam hozzá remélem te is.-mosolygott rám huncutan.
-Én nem mentem bele.
-Hallgatás beleegyezés. Ebédelünk?
-Ne próbálj témát váltani.
-De ezt a témát már kiveséztük, nincs miről beszélni. Szóval,hol együnk?
-Nekem mindegy.-játszottam a durcásat,de ő csak nevetett rajtam.Megcsörrent a mobilja. Nem beszélt sokat, kb. 2perc lehetett.
-Kimi velünk jön haza és együtt ebédelünk vele,jó?
-Úgy sincs beleszólásom.-továbbra is csak nevetgélt rajtam,nem nagyon vette komolyan a sértődésem. Kíváncsi voltam Kimire, sok mindent hallottam róla.Köztudottan szótlan,de Seb mégis kedveli a társaságát. Egy Moon nevű kis étteremben találkoztunk. Először láttam őt élőben, közelről és igen sármos. Teljesen máshogy viselkedett,mint amit a sajtóban látni lehet. Közvetlen volt, kedves, és igazán jól szórakoztam velük. El is felejtettem,hogy én most épp haragszom Sebre. Érdekes volt hallani,hogy a fiúk még véletlen se hozzák szóba a Forma 1-et. Leginkább viccelődtek, vagy közös program lehetőségeket egyeztették, Sebastian ki is hívta Kimit egy újabb fallabda mecsre. Mikor Sebi kettesben hagyott minket nem tört be a kínos csend,amit vártam. A Jégember bátran kérdezett rólunk illetve a törött ujjam se került el a figyelmét.
A repülőn a tervezett alvás helyett a fiúk ökörségeit hallgattam. Hogy ezek mindenből verseny csinálnak...
Ki tud több mogyorót betenni a szájába? Vagy ki tud gyorsabban megenni 30szál ropit folyadék nélkül. Épp ideje volt leszállni,mert már fájt a hasam a nevetéstől.
-Izgulok.-szólalt meg a kis szőkém,mikor már ketten voltunk és a háza felé hajtottunk.
-Miért izgulsz?
-Hát, a randi miatt.-felnevettem,mikor maghallottam az okot.
-Amiatt nem kell, nem most találkozunk először, szóval kínos biztos nem lesz.
-Persze...te könnyen beszélsz,nem te főzöl... Meg mert most leszünk először együtt hosszabb ideig.-nézett mélyen a szemembe.
-Csak ketten.-mosolyogtam rá.
-Igen.Szeretném ha minden jól sikerülne.-még nagyjából negyed órát tölthettünk a kocsiban,mikor megérkeztünk.

9 megjegyzés:

  1. :D kiváncsi vagyok mi lesz a randin :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    én meg a te töridre vagyok már nagyon kíváncsi!!!:)
    a randi...külön részt fog érdemelni :D xD remélem sikerül olyan jóra megírni,ahogy elterveztem! :D xD

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Úgy láttom Sebnek tetszett a fehérnemű üzlet :)
    Bár melyik pasinak nem?
    Kimi is megjelent de jóóóóóóóó :)
    Már nagyon várom mit fog alkotni Seb a konyhában
    Fanatasztikus rész lett mint mindig :)
    Millió puszi

    ui: Előre is bocsi ha kicsit késve kapsz majd véleményt csak újra elkezdődöt a suli... és nem nagyon leszek gépközelbe, de azért hétvégente itt leszek és írok is kommit :)

    VálaszTörlés
  4. Szijja. :)

    Rékának igaza van. :D Fantasztikus rész. :D
    A fiúk ökörségein én is jót nevettem...De már csak ilyenek. :D
    Hmm..Az a fehérneműs rész is jó volt. :D
    AZ is nagyon tetszett, ahogy Kimit hívtad..."A Jégember bátran kérdezett rólunk illetve a törött ujjam se került el a figyelmét."

    puszii.(K)
    Trixyy

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajszik!
    Ma vagy hnap megpróbálom hozni az újat! :)
    A várva várt randis rész...xD
    Puszii
    ui: Kimit nem lehet kihagyni...sokszor lesz ő még szereplő!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Tia! :)
    Elnézést, hogy csak most írok, pedig már korábban elolvastam ám :)
    Kicsit furcsállottam Katlyn kirohanását, de örülök, hogy megoldódott a dolog. Vagy legalább is úgy néz ki.
    Fehérnemű pedig... :) Hát kíváncsi vagyok, hogy Sebi meddig tudja nézni, a fehérnemű vásárlást és mikor hódítja meg Tiát.
    Imááááádtam a részeket!! :)
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  7. Wow! :D

    Füli, Kimi felbukkanása kellemes meglepetés volt. :D Nem hazudtolták meg magukat, az biztos, a fiúk hozták a formájukat! :D :D :D
    A fehérneműs boltban pedig Seb számára a fagyi kicsit visszanyalt... :D
    A randira pedig már nagyon kíváncsi vagyok. :D :D :D

    Tetszett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  8. Köszi lányok!
    Örülök,hogy mindenkinek tetszett a fehérneműs rész! :D majd hozok képet is róla... :D
    Puszii
    ui: Noncsi,Kimit nem lehet kihagyni! :D

    VálaszTörlés
  9. Füli :D :D Szuper lett! :D
    A fehérnemű üzlet :D Sebike élvezte :D XD
    Kimi :D Olyan lükék ketten Sebivel XD :D
    Kivi vagyok, mi lesz a randin :D ♥♥♥
    IMÁDÁS :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés