2010. augusztus 21., szombat

25.rész

Sziasztok!
Jubileumi részhez érkeztünk. Ez a 25.!!! Ja és ma meglett hivatalosan is a 30 rendszeres olvasóm is...Hella személyében. Köszönöm nektek,hogy olvastok és boldogítotok a kommentekkel.
Millió Puszií :)


- Ti meg mi a francot csináltok itt?-abban a pillanatban leugrottam Sebről ahogy meghallottam Katlyn hangját.
- Miért minek látszik? -kérdezett vissza Seb.
- Nektek elment az eszetek?! -fakadt ki Kat. -Tia mit mondtam neked...
- Tudom.-sütöttem le a szemem.- De mi tényleg...
- Nehogy azt mond,hogy szeretitek egymást!
- Márpedig ez így van és neked ebbe nincs beleszólásod.-förmedt rá Sebi.
- Ti mit ittatok? Hülyék vagytok? Te eltöröd az ujjad miatta...-mutatott rá a kis szőkémre.-Te meg elcseszted a versenyed, mert nem tudsz koncentrálni.
- Katlyn ezt most azonnal fejezd be! -szólt oda keményen Seb.- Mit képzelsz mi vagy te? Tudtommal nem vagy az anyánk...-állt fel az ágyról majd magával húzott engem is.-Kicsim szedd össze a cuccod,rendben?-nézett rám angyali szemekkel.
- De miért? -húztam össze a szemöldököm.
- Szerintem jobb lesz, ha ma nálam alszol.-simította meg az arcom.
- Sebastian! -indított volna monológot újból Katy,ha a kedvesem nem szakítja meg.
- Majd megbeszéljük.-intette le, engem pedig elkezdett noszogatni. Gyorsan bedobáltam a szekrényben lévő cuccaimat a táskámba majd a fürdő felé indultam.
Öt perc elteltével már Seb szobájában ültem az ágyon a tőle kapott fényképezőgéppel a kezemben.
- Nem tetszik? -fészkelte be mögém magát a kis vigyorim.
- De igen. Nagyon figyelmes. Nem gondoltam,hogy megjegyzed mi a legkedvesebb hobbim.-mosolyodtam el.
- Neked könnyű volt kitalálni mi az aminek örülnél, de apának...-sóhajtott fel.
-Ennyire nehéz eset?
- Igazából nem az, csak nem szereti,ha olyan ajándékot kap amihez köze van a pénznek.
- Ohh...értem, hát manapság úgy tényleg nehéz. De végül csak kitaláltál valamit vagy nem?
- De igen.-mondta ki huncutan.
- Elárulod?
- Végül is neked is van hozzá közöd. Sőt igazából, te vagy a meglepetés.
- Én? Ezt,hogy érted?
- Hát, apu és Fabi kijönnek a következő nagydíjra...
- És?
- És már nagyon kíváncsi rád...-nevetett fel.
- Te meséltél nekik rólam? -kérdeztem meglepetten.
- Előttük nincsenek titkaim,de ha lennének akkor sem téged rejtegetnélek.-csókolt bele a nyakamba.
- Ennek örülök.-kibújtam a karjaiból és a kis párducmintás hálóingemmel elindultam a fürdő irányába.
- Hová mész?-indult meg utánam a kis hercegem.
- Egy perc és itt vagyok. Feküdj vissza.
Átöltöztem, rendbe szedtem magam, fogat mostam és már siettem is vissza hozzá.
-Na jó kicsivel több mint egy perc volt.-álltam meg a fürdő ajtajában.
-Potom 15perc.-kapcsolt egyet a tévén. Még nagyjából 2percig az támasztottam az ajtófélfát, mikor a szeme rám tévedt. Azt hiszem köpni nyelni nem tudott.
-Azért levegőt ne felejts el venni.-ismételtem a szavakat utána és elindultam az irányába.
- Azt hiszem megbocsátom,hogy nem 1 perc volt.
- Reménykedtem.-bújtam be mellé az ágyba. Maga alá fordított és újabb csókcsatába bonyolódtunk.-Éhes vagyok.-mondtam ki nemes egyszerűséggel,mikor egy kicsit huzamosabb ideig levegőhöz jutottam.
- Gondolhattam volna.-nevetett fel.-És mit szeretne enni a széphölgy?
- ÁÁÁ mindegy...majd eszek reggel.-húztam magamhoz egy puszira.
- Mikor reggel?
- Nyolc-kilenc körül,mikor felébredünk.
- Kilenckor már a megbeszélésen fogunk csücsülni.
- Óóó basszus, elfelejtettem. Akkor vásárolni se mehetek majd el.
- Miért, mit szerettél volna venni?
- Fehérneműt vagyis hát ilyen kis hálóinget.
- És azt mért pont itt kell? Otthon nem jó?
- Nem. A lelkemre kötötték,hogy itt vegyek mert itt nagyon szép darabok vannak.
- Máshol is biztos vannak szépek.
- Ne ellenkezz velem mert visszaköltözöm Katlynhez.
- Jól van befogom.-húzta be játékosan a cipzárt a száján.
- Amúgy is mindegy már. A megbeszélés tuti tart majd délig az én gépem pedig fél háromkor indul.
- Hm,tudod mit...ha nem Angliába mész,hanem inkább eljössz néhány napra hozzám,akkor lesz időd elmenni még vásárolni.
- Hozzád Svájcba?-csodálkoztam el az ötletén.
- Igen. Csak nem félsz?
- Mitől félnék?
- Hogy elrabollak és soha többé nem adlak vissza senkinek.
- Egy észem már elraboltad, úgyhogy ettől már nem félek.-mosolyogtam rá.
- Helyes.- egy érzéki csókot váltottunk és újra alá kerültem.
- Mikor indul a géped?
- Ötkor és az út rövidebb mintha haza mennél.
- De nem is hoztam úgy cuccot magammal.
- Ne keress kifogásokat. Holnap elkísérlek vásárolni és megveszünk mindent amire szükséged lehet.
-Nem úszom meg, igaz?-néztem rá tettetett kétségbeeséssel.
-De nem ám.-harapott bele a vállamba.
-Auuu...-sikítottam fel nevetve.- Ma valahogy nem szeretnék vámpírosat játszani.
-Akkor mit szeretnél játszani?-húzta huncut mosolyra a száját.
-Hát, mondjuk most szeretnék Csipkerózsika lenni és egy jó nagyot aludni.
-Értettem.-mondta lemondóan majd lekecmergett rólam.
-Lehet még egy kérésem?
-Mond Csipkerózsika, mivel tehetlek boldoggá?
- Csinálhatok egy képet?
- Milyen képet?
- Egy fotót...Rólunk. Az első közös képünk.
- Hogy szeretnéd?
- Mondjuk ülj be mögém és karolj át.
- Ahogy az előbb?
- Igen, pont úgy..olyan szerelmesen.

6 megjegyzés:

  1. De édesek! :)
    Szép is szerelem!:)
    Csak el ne csessze a versenyt!

    VálaszTörlés
  2. Angelnek igaza van.:)
    NAGYON aranyosak. *.* Annyi érzelem van ebben a részben is...*.*
    Ha Katlyn meg tovább piszkálja őket, nekimegyek láncfűrésszel. =@@

    puszii.
    Trixyy

    VálaszTörlés
  3. Szia Füli! :D

    Ez egy nagyon-nagyon-nagyon aranyos részre sikeredett!! :D
    Az elején Katlynnek azért kicsit nagy volt a szája, de szerencsére Seb idejében közbelépett! :D Utána pedig, az a kis évődés... És a meghívás Svájcba! Tényleg nagyon tetszett!!! :D
    Az első közös fotó pedig... :D Valami azt súgja, hogy ez a kép a későbbiekben még elő fog kerülni. :)

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez nagyon nagyon szupi rész lett. Katlyn undok volt nem is kicsit, de Sebi nem hagyta, hogy közbe szóljon.
    Annyira aranyosak... és az első közös kép... olyan romantikus lett.

    Pusziii

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajszik!

    Kíváncsi voltam,hogy fogadjátok Katlyn-t...
    Trixy és a láncfűrész... XD asszem hamarosan veled is találkozunk a történetben xD
    Szeretem,hogy ilyen lökött vagy! :D
    Köszi a komikat...Réka te meg hiányzol már!!! :/
    Puszií

    VálaszTörlés
  6. Jaj, olyan édik 8I 8I ♥♥♥
    Katlyn pedig hagyja békén a szerelmeseket! grrr
    És az első közös fotó 8I ♥♥♥♥
    IMÁDOM ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés