2010. június 30., szerda

8.rész

-Nem vagy ma valami beszédes.-jegyezte meg Seb.
-Hm....jah csak gondolkozom.
-Min?
-Két nap múlva már Törökországban leszek,mint az asszisztensed vagyis mint a Red Bull mindenese.Néhány hónapja meg még kávéval rohangáltam egyik irodából a másikba.
-Ha így haladsz 1év múlva már Christian székében fogsz ülni...Vagy az enyémben.-viccelte el a dolgot.-Miért baj az,hogy végre jó dolgok történnek veled?-húzta fel a szemöldökét.
-Nem baj,de ennyi jó után akaratlanul is valami rossznak kell jönnie.
-Jajj ne butáskodj!-ölelte meg egy pillanatra.-Nézd ott van Katlyn.-mutatott egy nagyon elfoglaltnak látszó nálam valamivel alacsonyabb szőke hajú csinos nőre.
Katlyn intett,hogy menjünk utána,mi pedig szó nélkül elindultunk.Bementünk egy irodába,helyet foglaltunk és megvártuk míg befejezi a telefonálást.
-Ez vár rád is.-nyújtott kezet.-Katlyn Backer,Sebastian MÉG sajtósa.- akaratlanul is a hasára néztem.
-Cyntia Scheimia,Sebastian MÁR sajtósa?-ezen összemosolyogtunk.
-Sebastian a géped 3óra múlva indul,ha nem akarod lekésni jobb ha elindulsz.-fordult a nő SEbfelé.
-Értettem.-vigyázzba vágta magát.Vicces volt,azt hittem ilyet csak én csinálok.Kezdtem érteni Christian miért rám gondolt.
-Majd átküldöm emailbe a focival kapcsolatos információkat.Rendben?-Sebi csak bólintott. Hm..jót beszélgetnek.- gondoltam magamba.
-Én azt hittem csak 2nap múlva repülünk.-kezdtem el értetlenkedni, mikor leesett mit mondott az előbb Katy.
-Mi igen,de Sebnek még vissza kell mennie Svájcba és szerdán este már focizik.
-Akkor széphölgyek...Törökországban találkozunk.-hajolt meg előttünk Basi. Adott egy puszit még a fejemre és kisétált a szobából.
-Látom jól kijöttök.-csak bólintottam.-Egyet jól jegyezz meg. Jobban teszed ha kerülöd a Forma1-ben dolgozókat.Ne hagyd,hogy elcsábulj a csillogásnak,mert ez igazából egy kegyetlen világ.
Két nap múlva már arra eszméltem fel,hogy landolunk. Eszméletlen gyorsan telt el ez a 48óra.Folyton Katlyn "fenekében" lógtam. Próbáltam minél több dolgot megtanulni.
-Izgulsz?-kérdezte Kat.
-Ááá dehogy.-mondta rezzenéstelen arccal.-Persze,hogy izgulok.
-Nyugi,nem lesz semmi gond.Minden rendben lesz,és még most én is itt leszek...
Remélem.-mondtam magamban.Nem mertem bevallani,hogy nem szimplán izgulok egyenesen rettegek a hétvégétől, és most még csak szerda este van.Mi lesz velem szombaton? És vasárnap? Rosszul lettem, ha csak erre gondoltam.
A Bosphorus-ban volt a szállásunk...lélegzet elállítóan gyönyörű volt. Katlynnel kaptunk közös szobát, a 641-est.Hihetetlen volt. Jah és nem mellesleg Basi a 646-os szobában volt.Nem volt erőm semmihez,így csak írtam egy sms-t.Elküldtem a barátnőimnek és a családomnak majd aludtam is. Másnap 8-kor Katlyn ébresztett.Közölte,hogy egy óra múlva reggelizünk Sebbel és Tommival,egyeztetjük a mai programot aztán mi megyünk előkészíteni mindent.
Elmentem lezuhanyozni majd kihúztam a szemem feltettem 1kis szempilla spirált valamint ajak balzsamot és nem vacakoltam tovább.Katy közben beszólt,hogy ő lemegy foglal egy asztalt valamint telefonál párat.Néhány perc múlva kopogtattak az ajtón.Felvettem a fehérneműm valamint a fürdőköntösöm,azt hittem Katlyn jött vissza ezért így nyitottam ajtót.
-Igen...Mit hagytál itt?-kérdeztem már elcsukló hangon mikor megláttam ki áll az ajtóban.
-Jó reggelt.-köszönt Sebi vidáman, láthatóan nem jött zavarba, mikor meglátta mi van rajtam...sőt!-Zavarok?
-Őő...nem,csak azt hittem Katlyn hagyott itt valamit.-léptem2-t hátrébb,hogy mégse az ajtóban álljunk.-Gyere be.
-Kösz.Rég láttalak.-mondta lebigyeztett szájjal,majd elindult az ágy felé és egy cseppet sem zavartatta magát, helyet foglalt.
-Helyezd magad kényelembe.-mondtam kicsit gúnyosan.-Én addig felöltözök.Odaálltam a szekrény elé majd elkezdtem gondolkozni, mit is vegyek fel.?
-Fordulj el!-szóltam rá Basira.Pár pillanat múlva fancsali arccal de végrehajtotta az utasítást.
-Megfelel?
-Tökéletes.
Láttam, hogy farmer és egy Red Bullos pulcsi van rajta,így kivettem egy sötét csőfarmert és egy RB-s sötétkék pólót.Észrevettem,hogy leskelődik,de nem szóltam rá.
-Kösz, megfordulhatsz.-szóltam oda neki.
-Én köszönöm.-dobott egy huncut mosolyt majd felkelt az ágyról.
Felvettem egy fekete magassarkú cipőt,felkaptam a kabátom meg a táskám és indultunk is.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett a kis huncut Seb nem bitra ki hehe
    Várom a kövit siess pux zsanii

    VálaszTörlés
  2. Szia:D
    Sebi Sebi hát szabad leskelődni? Rossz kis fiú :P
    imádtam a részt
    folytit gyorsan
    Puszika

    VálaszTörlés