2010. június 25., péntek

7.rész

Sziasztok!Hát mivel a Kis Szépszemű nyert ma ezért hoztam még egy részt!Pedig azt mondtam nem hozok!Szóval Alofun remélem elégedett vagy és remélem írtok véleményeket!=)



Reggel mikor felébredtem még mindig boldog voltam. Felvettem egy fekete fényes legginget, egy barack színű hosszított,félpántos testhez simuló felsővel valamint egy lapos fekete kis csizmát. Feldobtam egy természetes sminket, hosszú barna hullámos(bár valaki szerint göndör) derekamig érő hajamat kiengedtem.Két kis hullám csattal tűztem csak el az arcomból.A frufrum kivasaltam és elindultam a szemben lévő boltba.Mikor kiléptem a házból éreztem,hogy kicsit hideg van így visszamentem egy fekete bőr kabátért. Vettem rengeteg péksütit,amit csak megkívántam.Vittem gyümölcsöt és müzlit is,ha esetleg a kis szépszemű nem ehet sütikét.Mikor visszaértem épp egy álmos Sebastian jött velem szembe 1pólóban és egy bokszerben.Próbáltam nem nagyon nézni....
-Jó reggelt.-köszönt vidáman,mikor már kitudta nyitni a szemét.
-Jó reggelt.
-Velem álmodtál?-kérdezte huncutan mosolyogva,de én nem válaszoltam.-Velem álmodtál.-már nem kérdezte,kijelentette,majd büszkén kihúzta magát.-Jó mert én meg veled álmodtam.
-Óóó tényleg?Én meg azt mondom reggelizzünk.
-Rendben.-megindultunk a konyha felé.-Mondtam már,hogy gyönyörű vagy ma?
-Még nem.-húztam mosolyra a szám.
-Ó,nagy hiba.Akkor most mondom. Gyönyörű vagy.
-Köszönöm.
-Na és izgulsz már?-nem értettem mire gondol.
-Miért kéne?
-Hát csak,mert két nap múlva indulunk Törökországba.
-Áá valóban.Még rengeteg dolgom lesz addig.
Befejeztük a reggelit,így én felálltam és elkezdtem összepakolni.Basit meg elküldtem felöltözni,mosakodni.15 perc múlva teljes harci díszben állt előttem.
-Én kész vagyok.Tőlem indulhatunk.-mondtam.
-Oké,akkor hozom a táskám.
5 perc múlva már az autópályán száguldoztunk.Mélyeket szívtam a levegőbe...eszméletlen jó volt az illata és a bezárt autóban még jobban érződött.
-Valami baj van?-kérdezte aggodalmasan és lassítani kezdett,mert akkor tűnt fel neki,hogy hasítunk az aszfalton.
-Nincs semmi baj!Miért?-nem értettem a kérdését.-Nem kell lassítanod.- ismét felvette az eredeti tempót.
-Csak mert olyan nagy levegőt veszel.-felnevettem,nem gondoltam,hogy ennyire feltűnő.-Mi az?-értetlenkedett tovább.
-Semmi,csak nagyon kellemes az illatod.-mondtam ki nemes egyszerűséggel.
-Tényleg,tetszik?
-Tényleg.Ja és köszi a tegnapi levelet.Jót mulattam rajta.Mary néni tudja,mikor kell jönni.-nevettem ismét.
-Az biztos.-nevetett már ő is.
Észre se vettem, de már a gyár parkolójába hajtottunk be. 3perc múlva már a recepciónál sétáltunk.

8 megjegyzés:

  1. Túl rövid egy rész!!!! :@ :D

    VálaszTörlés
  2. Hát nem mindig száll meg úgy az ihlet,hogy oldalakat írjak a world-be...de kösz a véleményt...

    VálaszTörlés
  3. Szia!!! =)
    Imádom :D
    Folytatást követelek :D
    De gyorsan xD
    Puszii.

    VálaszTörlés
  4. Sziia!
    Kösziii!!! =)
    Hát nem tudom mikor lesz folyti,mert most az önbizalomhiányos korszakban vagyok (csak a bloggal kapcsolatban xD)de igyekszem!
    Pusziím

    VálaszTörlés
  5. *-*
    Nagyon jóh a blog. (L)
    Folytatást. :DD
    puszíí.^^

    VálaszTörlés
  6. Örülök,hogy tetszik neked!!! =)
    Remélem olvasod majd tovább és sok vélemyényt írsz!
    Pusziím

    VálaszTörlés
  7. Szia:)
    Bocsi, hogy csak most írok
    nagyon tetszik :)
    imádom <333333333333
    folytatást gyorsan :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Niki!
    Itt a folyti..remélem tetszik,kicsit hosszú lett!:)
    Jah és köszii!Én is várom a tiéd folytatását!
    Puszi

    VálaszTörlés