2010. június 23., szerda

1.rész

-Igen, Cyntia Scheimia.-kaptam fel elsőre a telefont.
-Jól fizető, egy cseppet se unalmas munkát ajánlok, egy kedves, vicces, fiatal főnökkel.Rengeteg életre szóló élménnyel, utazással. Na mit szólsz?
-Neked is szia Christian.-mondtam két ásítás közt. -Te komolyan azt gondolod, hogy éjjel 2 órakor kell ezt megbeszélnünk?
-Ne haragudj, csak....
-Csak most volt rám időd...Tudom.-szakítottam félbe.
-Szóval, mit mondasz?
-Holnap megbeszéljük.Oké?Aludj jól Christian.
-Ohhké. Te is Tii.-hallottam a csalódottságot a hangjában,de különösebben nem érdekelt. Kinyomtam,majd azzal a lendülettel vágódtam is vissza az ágyba a telóm pedig a szoba valamely sarkába.
Reggel egy kicsit elaludtam,mert a mobilom nem ébresztett. Hogy is ébresztett volna,mikor darabokba találtam rá a szobám jobb sarkában.
Erről le kell szoknom.-dünnyögtem magamnak. Gyorsan lezuhanyoztam.Belebújtam egy sötét cső farmerbe felvettem egy pink toppot, rá egy fekete Red Bull-os inget amit megkötöttem a mellem alatt,így épp csak látszott a logó.Feltettem egy laza,természetes sminket és már indultam is. Mikor beértem a gyárba büszkén pillantottam az órámra ami 8:03-at mutatott mutatott. Igaz a munka időm hivatalosan 8-kor kezdődött,de aki ismer az tudja jól,hogy az órám mindig 5perccel előre van állítva.
-Jó reggelt,Alice!-köszöntöttem vidáman a recepción ülő lányt.
-Jó reggelt,Tia.-mosolygott vissza. -Christian hívat; mi rosszat csináltál?-kérdezte egy huncut mosollyal az arcán.
-Tudtommal MÉG semmit.-kihangsúlyoztam a még szót,majd mosolyogva elindultam a nagyfőnök irodájába. Mikor odaértem kopogtam,majd halkan benyitottam. Chris épp telefonált,ezért csak leültem vele szembe az asztalához. Pár perc múlva befejezte a beszélgetést és odafordult hozzám.
-Jó reggelt,Tia. Megkínálhatlak valamivel? Gondolkoztál a tegnapi vagyis mai ajánlaton?
-Szia! Köszönöm nem kérek semmit. Nem,nem gondolkoztam. Aludtam tegnap este...én olyat is szoktam.-viccelődtem vele.-Egyébként se mondtál semmi konkrétumot. Miért ilyen sürgős?Miért pont én,és ki lenne a főnököm?-bombáztam meg a kérdéseimmel.
-Szóval,lenne egy állás pont neked találták ki.
-Igen ezt már mondtad.-szakítottam félbe,ekkor ő csúnyán nézett rám. -Jó-jó,befogom.-mondtam.
-Helyes. Tehát...asszisztensre lenne szüksége az egyik pilótánknak.
-De hát Marknak ott van Ann.
-Ki mondta,hogy én Markról beszéltem?
-Akkor...szóval,akkor a szépszemű?-tátva maradt a szám.Nem mertem elhinni.-De hisz ő egyedül intéz mindent.
Igen...Sebastianról van szó.-úgy mondta ki a nevét, mint aki tudja,hogy ezzel megfogott.-Már nem,besokallt.
-Értem.De miért pont én?Hisz én csak egy gyakornok vagyok...
-Tegnap beszéltem Sebbel,elmondta mennyi nyomás van most rajta.Ráadásul Katlyn a sajtósa 3hónapos terhes és 4hónap múlva szülési szabadságra megy.
-Ühüm...de én miben tudok segíteni?-néztem rá értetlenkedve.
-Sebastian megkért,hogy keressek neki egy olyan személyt,aki talpraesett, megbízható, fiatal, rugalmas, okos és nem rossz pont ha még csinos is.-ezt már csak ő tette hozzá,meg egy apró mosolyt.
-Aha. Szóval azt kéred,hogy legyek Sebastian Vettel jobbkeze,majd ha Katlyn elmegy a sajtósa is.Igaz?
-Igen ,nagyjából erről lenne szó. A 4hónap elég lenne rá,hogy megtanulj mindent és belerázódj ebbe a nagy felhajtásba.
-Ha te tényleg úgy gondolod,hogy én vagyok a megfelelő személy,akkor rendben van,de előbb szeretnék találkozni Sebbel,hogy tudjam jól kijönnénk-e.De ha nem szimpatikus nem erősködsz.Visszakapom az asztalom!
-Megegyeztünk,de úgyis jól kijöttök majd egymással. Két füligszáj-mosolygott majd megrázta a fejét,mert ismét csörgött a telefonja.
Megindultam kifelé az irodából még halkan elköszöntem ő visszaintett én pedig kiléptem az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése