2010. június 25., péntek

6.rész

És akkor megszólalt a csengő.Egyszerre sóhajtottunk fel mindketten.Hátrébb léptem és elindultam a hang irányába.
-Szervusz,kislányom.-szólalt meg a szomszédom az ajtóban.-Remélem,nem zavarok!
-Jó estét,Mary néni.Nem,nem tetszik zavarni.-pedig,ha tudná mennyire zavar.-Miben segíthetek?
-Hát csak egy fekete Mercedes áll az udvarotokba és még sosem láttam itt,ezért gondoltam átnézek,hogy még egyben vagy-e.
A kíváncsi vén banya.-mondtam magamban.
-Igen,minden rendben.Egy kedves barátom nálunk éjszakázik ma.-mosolyogtam rá kedvesen,pedig legszívesebben elküldtem volna melegebb éghajlatra.
-Jó éjt,Mary néni.-tessékeltem ki a házból.
-Jó éjt,bogaram.- becsuktam az ajtót és elindultam Seb irányába
-Mit akart a néni?-kérdezte kíváncsian.
-Megijedt a Mercitől.Azt hitte bántani fognak.
-És milyen jól gondolja.-nézett rám huncutan,egy játékos mosollyal az arcán.
-Talán azt el tudom majd viselni.-mentem én is bele a játékba.Elé léptem,rámosolyogtam,aztán láttam felcsillanni a vágyat a szemében.Ekkor megböktem és elindultam a hálók irányába.
-Megmutatom hol fogsz aludni.
-Rendben.-sóhajtott...egy kicsit csalódott volt,de elindult utánam a szobába.
-Megfelel?-mutattam körbe a vendégszobán.
-Tökéletes.-nem is nézett körbe,csak megállt az ajtóban és engem figyelt. Megfordultam és elindultam ki, de az ajtóba belé ütköztem.
-Kiengednél?!-néztem fel rá. A 168cm-em nem számított alacsonynak,de neki kb. az orráig érhettem.
-Biztos,hogy azt szeretnéd?-felemelte a fejem,hogy a szemébe nézzek,de én nem vártam addig.
-Biztos.-vágtam rá.Tudtam,hogy nem jó,ha rögtön egymásba gabajodunk.Arrébb lépett,így már elfértem mellette,de azért adtam egy puszit az arcára,közel a szájához amitől elmosolyodott.
-Szükséged van valamire?
-Már nem.-szólt vissza,mint aki a mennyekben járna.
-Ha mégis ,akkor a szobám a tiéd mellett van.A fürdő pedig a folyosó végén.-nem voltam biztos benne,hogy a szobámról való információt meg kellett adnom.
Lementem a konyhába kivettem a fagyóból egy doboz fagyit és visszamentem a szobámba.Nem tudtam másra gondolni csak azokra a gyönyörű szemekre,arra az imádnivaló mosolyra és az ajkaira,amit még mindig kívántam.Nem akartam még lezuhanyozni,mert érezni akartam az illatát magamon. Hallottam,hogy ő már végzett a zuhanyzással,így erőt vettem magamon és elindultam fürdeni.Beléptem a fürdőbe,és mintha a mennyben jártam volna.Éreztem a tusfürdő illatát,ami átjárta az egész testem.Néhány percig csak álltam,aztán észrevettem egy levelet a tükör előtti mosdó pultján.
"Köszönöm a mai napot. Köszönöm az őszinteséged.
Ja és már most utálom a szomszédod."
Csók: Seb
Ezen nevetnem kellett,de annyira igaza volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése