2010. június 25., péntek

5/b.rész

Mikor kiértem az étterem elé,Seb már a kocsi előtt állt és várt.Kinyitotta az autó ajtaját megvárta míg beülök és rám csukta.Beszállt mellém és már indultunk is.
-Melyik szállodába leszel?-kérdeztem egy kicsit félve.
-Még nem tudom.Nem foglaltam szobát sehol.-meglepett.-Elegem van a szállodákból,az egyedüllétből. De miért kérded?
-Hát csak, mert ha gondolod és a barátnőd se bánja,akkor alhatsz nálam.-egy kicsit zavarba jöttem mikor kimondtam.
-Most megleptél.-láttam,ahogy felcsillant a szeme.
-Csak egy ötlet volt.-mondtam közömbösen.
-Nekem nagyon tetszik ez az ötlet.-egymásra mosolyogtunk.
-És a barátnőd nem lesz mérges?
-A barátnőm?Milyen barátnőm?Hannára gondolsz?
-Igen...hát ti nem vagytok...
-Nem,nem vagyunk együtt.Már 4 hónapja szabad vagyok.
Láttam,hogy rám néz,de nem mertem a szemébe nézni,mert féltem,hogy nem bírok magammal. Be kellett látnom, teljesen elvarázsolt.
-Értem.Hát akkor nincs akadály.-mosolyogtam rá magabiztosan.
-És a barátnőid?Azt mondtad velük laksz.
-Igen,de ma egyikük se alszik otthon. Itt akkor fordulj jobbra.-mondtam pár perc múlva.
-Rendben.
Láttam,hogy gondolkozik valamin,így inkább nem szóltam egy szót sem.Nem volt kínos a csend,mindketten emésztettük az eddig hallottakat.
-Itt balra,az utca végén jobbra és szint rögtön balra.-nem szólt semmit csak követte az utasítást.-Aztán az utca végén megint balra és a fehér kerítéses ház lesz az.
-Oké. Ez?
-Igen.Megjöttünk.-kinyitottam a kaput,hogy be tudjon állni az autóval.Megvártam míg leállítja a motort,kiszáll kiveszi a táskáját,majd elindultunk befelé.
-Húú...hát nagyon kellemes...otthonos.-nézett körbe Basi.
-Köszönjük.-elégedetten mosolyogtam rá.
-Nekem is ez hiányzik.-forgott egyet a nappaliban.
-Mi?Egy nappali?-kérdeztem csipkelődve.
-Nem,egy női kéz nyoma.-mondta ki egy sóhajjal.
-Jajj,te szegény!Ne mond nekem,hogy nem jut minden ujjadra 50 lány.-csipkelődtem tovább.
-De nem olyan lányok,akik otthont tudnának varázsolni.
-Miért ő milyen?
-Hát...ő egy olyan lány,aki őszinte,talpraesett,vicces,okos,akibe érzek valami különlegeset,és nem rossz pont ha csinos.
-Pff...és te ismersz ilyen lányt?-eddig észre se vettem,hogy míg beszélt egyre közelebb lépet hozzám.
-Hát véletlen épp most ismertem meg egy ilyen lányt.-ismét közelebb lépett már szinte éreztem a leheletét az arcomon.
-Véletlen...-suttogtam,mert már nem jött ki hang a torkomon.
-Az.-súgta ő is oda és még közelebb lépett. Már csak a száját tudtam nézni,a szájt amit annyira kívántam.Érezni akartam az ajkait az ajkaimon,beleharapni abba a gyönyörű szájba. És akkor....

2 megjegyzés:

  1. Függővég.... :D
    Saját történetbe szeretem, de így nem :P
    Most nem tudom, hogy mi történt xD
    Nagyon, de nagyon siess a következő résszel! =)
    Puszi, Adrienn

    VálaszTörlés
  2. Látod-látod...nálad én is majd meg pusztulok,hogy várnom kell...
    Köszi,hogy elolvastad!És a véleményt is!
    Puszii

    VálaszTörlés