2011. január 5., szerda

57.rész

Sziasztok! J

Itt az új rész! :D Köszi a komikat az előzőhöz! :D  
Boldog Szülinapot Vevy!!! : ) :D

( Tia szemszög )

Furcsa érzés kerített hatalmába, mikor megláttam egy felém tartó taxit. Automatikusan integetni kezdtem, de valahogy nem éreztem helyesnek… Vissza akartam menni, de az emlékek a gyerekkoromból fogva tartottak. Megállt előttem az autó… Haboztam, most fordult elő először, hogy nem voltam biztos benne, hogy Amerikába kell mennem, hogy itt kell hagynom a szerelmem, mindent…
„Mi van, ha mégis beszélnem kéne vele? Tényleg meg tudnánk oldani?”
Túlságosan bennem égtek Tommi szavai.

( Seb szemszög )

Körülbelül 300 méterre tőlem megpillantottam egy lányt. A szívem hevesebben kezdett verni és bár nem láttam az arcát tudtam, hogy Ő az. Egy taxi ért oda mellé, de nem szállt be. Futni kezdtem. Fogalmam sem volt róla, hogy ha odaérek, mit fogok mondani, mivel győzhetném meg… talán egyszerűen csak megcsókolom, és ha ugyanazt érzi, amit én akkor meggondolja magát…

( Tia szemszög )

Hátráltam két lépést… el akartam szaladni, amikor megcsörrent a telefonom… „Mike” – villogott a kijelzőn.
- Hé, kisasszony! Elvihetem valahova? – kérdezte a sofőr.
- Ja, igen. –nyitottam ki az ajtót. – Köszönöm. –ültem be. – A repülőtérre legyen szíves. – épp rányomtam volna a fogadás gombra, de már süket volt a vonal. Visszahívást kezdeményeztem, közben elindultunk. Kinéztem az ablakon és egy kétségbeesett arc fájdalmas látványával találtam szembe magam. A mobil kiesett a kezemből. Az agyam örökre elraktározta a képet, amint életem szerelme reménytelenül fut a kocsi után…

( Seb szemszög )

Becsukta az ajtót, az autó pedig lassan gurulni kezdett.
„ Ne! Ne, ne nee!!! Ne menj el!!!” – sprinteltem a jármű után. Láttam a szomorúságot a szemében majd, megjelentek az első könnycseppek. „KICSIM” – kiabáltam utána majd a földre rogytam. Nem azért mert fizikálisan elfáradtam, egyszerűen lelkileg nem bírtam tovább. A szívem millió darabra szakadt… Nem érzékeltem a külvilágból semmit. Mikor legközelebb magamhoz tértem a szobámban voltam.
„ Hogy kerültem ide?” – elmélkedtem hangosan.
- Én hoztalak vissza, vagyis a két lábadon jöttél, de nem feleltél semmire, mintha egy földönkívüli lettél volna vagy egy zombi. – válaszolt Tommi.
- Mennyi az idő? – emelkedtem fel az ágyról.
- Nyolc óra múlt pár perccel.
- Elment.
- Igen, tudom. Elolvasod a levelét?
- Ühüm.
- Ott van az asztalon. –bökött az említett bútor felé.
- Kösz. Kimennél?
- Ja, persze. Szólok Chrisnek, hogy felébredtél. – bólintottam, ő meg távozott.

Remegő kézzel nyitottam ki újra a borítékot.
„Miért csinálod ezt velem?” – töröltem le az arcomról az elérzékenyülés nyomait.

( Tia szemszög )
Augusztus 8.

Két napja vagyok NewYorkban, de eddig nem sokat láttam ebből a lélegzetelállító városból. Maya és Hayley szinte mindig velem vannak, ha mégse az csak azért van, hogy Michaellel kettesben lehessünk. Negyvennyolc órája, hogy egy pillanatra se hagytak egyedül, folyton próbálják elterelni a gondolataimat, de minden este Sebastianra gondolva alszom el…

- Kész vagy? –lépett mögém Mike.
- Azt hiszem. –mosolyogtam rá a tükörből. Egy kosármeccsre megyünk Baltimore-ba és utána nála alszom. Mikor beértünk a csarnokba a kamera rögtön megtalált minket, Mike természetesen kezelte a helyzetet nekem viszont egy kicsit furcsa volt.
- Nem tudom is tudom, mikor voltam utoljára kosármeccsen. –mondtam izgatottan. - Talán még a gimiben. –ültünk be a nekünk kijelölt helyre.
- Na, akkor épp itt volt az ideje. Elmondjam a szabályokat? –csipkelődött velem.
- Kacc-kacc.
- Jól van, na. –emelte fel védekezően a kezét. – Szeretnél kosárra dobni?
- Mi? Hol? Mikor?
- Most. –vigyorgott magabiztosan.
- Be akarsz vinni a pályára?
- De be ám. – rángatott fel a székből.
- Mike, ne csináld!
- Miért ne?
- Mert nem szeretem direktbe égetni magam.
Arra lettünk figyelmesek, hogy az egész stadion azt skandálja, hogy: CSÓKÓT! CSÓKOT! CSÓKOT! Rátekintettem a kivetítőre és ismét minket mutattak. Mike nevetni kezdett én pedig hihetetlen zavarba éreztem magam.
- Csak, ha szeretnéd. – olvastam le a szájáról, mert már nem hallottam semmit. Belenéztem a szemébe és bólintással jeleztem, hogy megadom magam…
Az egyik kezét a derekamra a másikat a lapockámra tette és magához húzott. Átkaroltam a nyakát és pár pillanat múlva az ajkait az ajkaimon éreztem majd a nyelve utat tört magának és talán a kelleténél szenvedélyesebb csókot váltottunk… Legalábbis a közönség reakciójából ítélve. Mikor elváltunk egymástól, sikítozás és vastaps töltötte be a csarnokot.

10 megjegyzés:

  1. Szegény Sebi...:'(:'( annyira sajnálom...:(
    Tia és Mike helyesek együtt, de mégis jobban örülnék ha Sebivel lenne:) Remélem hamarosan rendeződnek közöttük a dolgok:$
    Amúgy nagyon, nagyon, nagyon jó rész lett!!
    Várom a folytit!
    Puszi(KL)
    Eszter:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Füli!!!
    Végre Mr. Fish is kap egy kicsit a jóból, már megérdemelte, nagyon szimpi nekem, és mint mondtam, én neki is drukkolok!!!!
    Azért Mr. Rainelf-et sajnálom...
    Várom a kövit!!!
    Pussz!!!

    VálaszTörlés
  3. Rohadjon meg Mike én nem csípem Tia meg hülye!!!!!!:C::C Szegény Seb:((U)

    VálaszTörlés
  4. Ariellel ellentétben nekem valamiért nem szimpatikus Mr. fish.... Szegény Seb úgy sajnálom pont lekéste Tiát de ez ált. így szokott leni :s
    Remélem a közeljövőben Tia és Seb közöd minden újra jó lesz ha nem is a régi
    Szuper lett ez a rész is :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  5. Először is eddig csendes olvasóként olvastam a törit de túlságosan is fúrja az oldalam a kíváncsiság a folytit illetően és talán több komi több ihletet és hamarabb frisset jelent majd... :D
    Másodszorra Seb olyan kis... tudod te milyenXD Tia meg totál hülye, a taxi előtt még 2. esélyről gondolkodik aztán mikor meglátja Seb-et nemhogy megállítaná a taxit de később még Mike-ot is megcsókolja...
    Várom a kövit(L)

    VálaszTörlés
  6. Szia Tiuskaaaaa :D
    Nagyon tetszik ez a részed is :) és nem azért nem írtam eddig, mert borzalmas(!!!), hanem mert eddig nem volt időm. De most, hogy időm, mint a tenger, leírom a véleményem :D
    Nah.. hol is kezdjem? nekem ez a rész is nagyon tetszett, ahogy már elmondtam :D Csak az a helyzet, hogy már nem tudok kiigazodni rajtad Drága :D azt hittem találkoznak.. beszélgetnek.. és minden jó lesz.. de nem!! :D és ez amúgy nekem tetszik :D már nagyon kiváncsi vagyok, hogyan fognak alakulni a dolgok.
    A csóók.. hm.. :D nem is tudom :D kis gonosz leszek! :D JÖJJENEK ÖSSZE!! :D:P (bocsii.)
    Sebet meg nagyon sajnálom.. beszélhetnének.. de ne béküljenek még ki. :D DE most akkor a csaj tényleg terhes tőle?? mert azt hittem, az lesz, hogy csk kitalálta, és utána kibékülnek.. de nem :D a TE fantáziádnak nincs határa :D de szeretem <3 :)
    Szupeeeer :)

    Puszi
    YwY

    VálaszTörlés
  7. Sebiii:(((
    hát megsirattál te lány....:(:$
    ajj remélem hogy már nincsen sok hátra és végre valamilyen útonmódon találkoznak..pesze Mike nélkül.:)) én nem szeretem őt:$:(
    de amugy nagyon tetszik a történet:D
    puszi
    Erica

    VálaszTörlés
  8. Tombolok ettől a résztől!!!
    De először is köszi, hogy megemlékeztél a vénülésemről:D
    Visszatérve az előzőre, ettől a résztől falnak mentem! :P
    Nem lennék Tommy helyében, utálom az ilyen ,,szétszakító,, helyzeteket, amikor az ember nem tudja, hogy a szívére vagy az eszére hallgasson:-/
    Szegény most ostorozhatja magát, hogy ,,mi lett volna, ha...,,
    Seb meg szaladhatott volna gyorsabban, vagy elköthetett volna egy kocsit, hogy Tia után száguldjon, ehelyett agyilag zoknizik:p
    Remélem a tv-s közvetítést nem látja a csókról, mert akkor Tia legközelebb egy gumiszobában bukkanhat már csak Rá:D
    Ez egyébként a Szerelem megszégyenítése...vagy talán Tia is megzakkant?? Nem csodálnám..
    De amúgy elsöprő lett a hatása az egésznek így egyben, egyik hangulatból estem a másikba, csak így tovább:)))
    Vevy

    VálaszTörlés
  9. Juj, hát elég vegyes érzelmek. =D
    Sajnálom Sebet, hogy nem érte utol Tiát, én nagyon szurkoltam... Olyan szörnyű lehet, hogy ott van pár méterre.. De elmegy..
    De a kopoltyúsnak ( xDD ) is kijárt már. ^^ Ő végülis nem tehet semmiről.
    De akkor is Seb az igazi ^^ !!

    pusszaaM <3
    Trixyh.H

    VálaszTörlés
  10. Vevy: Ez a komi látszik hogy tőled van. xD Gumiszoba ? =DD
    Trixy

    VálaszTörlés