2011. január 8., szombat

58.rész

Sziasztok!

Húú, hát örülök, hogy ilyen érzelmeket egyeseknél felháborodást váltottam ki! Van, aki Sebit gumiszobába küldi…xD érdekes, abba mindenki egyetért, hogy Tia meghülyült, de ez csak a változás szele:D Nagyon-nagyon köszönöm a komikat, és ahogy ígértem itt a friss megpróbálok a hétvégén még egyet írni :D !
Puszi mindenkinek!!!

A mérkőzés végén még lementünk az öltözőkbe, Mikeot a fiúk régi cimboraként fogadták velem pedig igazán kedvesek voltak… Bemutatott egy sportműsor főszerkesztőjének is, akivel megbeszéltünk egy találkozót… A végén tényleg megvalósul minden régi álmom?!

- Jól éreztem magam. Köszönöm. – mosolyogtam rá halványan már az autóban.
- Örülök neki. –tette a kezét a kezemre. –Ezek szerint hajlandó vagy máskor is eljönni velem?!  - mosolygott rám huncutul.
- Tudod, csak úgy egyedül New Yorkból nem kocsikáztam volna át Baltimore-ba egy kosármeccs miatt… de örülök, hogy eljöttem veled.
- Akkor jó, mert sűrűn fogunk meccsekre járni, ha csak ott csókolhatlak meg… - állított le a motort egy nagy ház előtt.
- Nagyon vicces vagy… - szálltam ki az autóból.
- Nem így van? –sétált át az én oldalamra, a huncut mosolyt nem lehetett letörölni az arcáról.
- Szeretnéd, hogy így legyen?
- Tudod te, hogy én mit szeretnék. –invitált be az otthonába.
- Nem tudom. Áruld el? – épp csak kibújtam a cipőmből, felkapott és a nappali bőr kanapéján kötöttünk ki.
- Téged. Boldogan. –suttogta.
- Az még egy kis idő.
- Várok, amíg kell, de kipróbálhatnánk valamit, hátha nem is kell olyan sok idő…
- Mire gondolsz? –húztam fel a szemöldököm.
- Megmutatom. – lágy csókba kezdett és mivel viszonoztam egyre szenvedélyesebbé vált.
- Mike. –köszörültem meg a torkom.
- Túl sok volt mára?
- Mindig tudod, mire gondolok, de csak azért is feszegeted a határokat…
- Sportoló vagyok, mindig mindenhol a határokat keresem. –kelt fel rólam. – Gyere, megmutatom hol fogunk aludni.
- Na, ilyen könnyen nem esel át a körbevezetésen… Rögtön a hálóval kezdesz, ahelyett, hogy például az üvegfal mögötti hatalmas medencéről beszélnél.
- Ja, szólj, hogy te a medencébe szereted. –kaján vigyorral megindult az említett hely felé. Követtem őt.
- Mit szeretek én a medencében?
- Az igazak álmát aludni.  –mondta nevetve.
- Aha. Szerintem is. Viselkedj, mert… – pár pillanat alatt elvesztettem a talajt a lábam alól és már csak azt éreztem, hogy repülök és csobbanok.  – Michael Fred Phelps, kinyírlak!!! – kiabáltam utána, mert ő már menekülőre fogta. Kiugrottam a medencéből és futni kezdtem az emeletre. A csigalépcsőn majdnem elhasaltam, ami Mikeból hatalmas kacagást váltott ki…
- Kegyelmezz! – próbálta visszafojtani a feltörő nevetést nem sok sikerrel.
- Levettem a zoknim és hozzávágtam.
- Kegyelmezz! –térdelt le elém bűnbánó arccal. – Meg fogsz fázni.
- Előbb kellett volna gondolkozni. – lekaptam a pólóm a vizet a fejére csavartam belőle, majd az arcába nyomtam. Elkapta a derekam és a földön kötöttünk ki.
- Úgy látom turbó fokozatba kapcsoltál.
- Miért?
- Egy szál melltartóba fekszel alattam, nedvesen a hálószobámba. - világított rá a tényekre. - Ezt minek nevezed? –vigyorgott teliszájjal.
- Felhívnám a figyelmedet, hogy küzdősport múlttal rendelkezem, szóval, ha nem viselkedsz, szétrúgom a segged! – mondtam könnyedén.
- És ha vállalom a kockázatot? –simított végig az oldalamon.
- Ne húzd ki a gyufát!
- Te provokálsz!
- Aha, magamtól estem bele a medencébe… - meglöktem a vállánál és magam alá fordítottam. Ráültem a csípőjére és komoly arcot vettem fel. – Ha nem leszel jó fiú, itt hagylak!
- De nehéz, ha ilyen szép látvány tárul elém. –húzta tovább az agyam.
- Csitt. –tettem az ujjam a szájára. – Én most lezuhanyozok. .szóra nyitotta a száját, de közbe vágtam. – Jól gondold meg, mit mondasz…

- Mit értettél azon, hogy küzdősportoltam. –kérdezte az ágyba fekve.
- Több mint 5 évig kick-boxoltam.
- Te? Ez komoly? – nevette ki, cserébe egy párnával fejbe csaptam. – Jól van, csak olyan hihetetlen. Ezen túl, ha megtámadnak, te védesz meg engem nem én téged. –kacarászott tovább.
- Mi ütött beléd? Mintha ma megszállt volna az ördög. –könyököltem fel.
- Hát, ha te vagy az ördög, akkor lehet.
- Angyal vagyok, kikérem magamnak.
- Nem is sejtettem, hogy az angyalok verekednek és ilyen…
- Milyen?
- Elárulom holnap, mert azt mondtad sok voltam mára.
- Ne forgasd ki a szavaimat! – vackoltam be magam a hófehér takaróba
- Holnap eljössz velem anyuhoz?
- Holnap Washingtonba kell mennem, mert Mayát elkísérem egy fotózásra, Hayley meg én fodrászhoz megyünk, meg ilyen csajos dolgok…
- Azt hittem itt maradsz néhány napig.
- Washington csak egy órára van innen.
- Hm… Tudom. –sóhajtott fel.
- Odaadom a Roverem és akkor nem függtük majd taxitól és talán hamarabb visszaérsz.
- Mit? Van egy Range Rovered?
- Igen. Csak nem szereted a Range Rovereket?
- Szerelmes vagyok beléjük.
- Na, ha ezt tudom…
- Ne kezd! –fenyegettem meg.
- Eszem ágában sincs. Aludj Jól Gyönyörűm! –puszilta meg a szám.

5 megjegyzés:

  1. Ez tök vicces rész lett, tetszik. :DD
    Aha, az igazak álmát aludni, mi...?! xD
    Kezdem megszeretni a halat, pedig tudod, hogy én eddig Sebnek szurkoltam, és még mindig az az elvem,hogy ő Tiának az igazi. ^^
    De belefér ez a kis "kaland" :DD

    Trixyyh.H

    VálaszTörlés
  2. Aranyos hogy Michael fel akarja vidítani Tiát.De jobban kedvelném ha nem akarná elválasztani Sebtől.Remélem Seb és Tia minéll hamarabb együtt lesznek.

    Puszi Artemisia

    VálaszTörlés
  3. ez tök jóóó !! :):):)
    olyan jó Mike ilyen kedves vele meg minden
    Siess a kövivel !4
    Puszi Erna

    VálaszTörlés
  4. hm...szimpatikus ez a Mike-fickó, de nem jó helyen próbálkozik :P Legalábbis remélem:D Ahol egy Seb elfér, ott tíz Mike sem sokat ér:))) (Tia szívében..)
    Puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tuti lett! Mike nem is olyan vészes... de azért az előttem járók pozitív jellemzéseit ne vedd komolyan és ne maradjon sokáig így a helyzet!
    Tetszik ez a vicces feji és Mike komolytalan perverzsége is idevágott XD
    Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés