2011. január 9., vasárnap

59.rész

Sziasztok! J

Nah, látjátok, a végére mindenki megkedveli Mikeot… vagy a mai rész után mégsem?
Dóri, Bogi a részt nektek ajánlom!
J
Ezer hála a komizóknak, szeretlek titeket!!!
J

Végigfolyt néhány könnycsepp az arcomon mire sikerült elaludnom. Mike ölelése közel se volt olyan megnyugtató, mint Sebié. Vajon ő most mit csinálhat? Annyira vágytam a csókjaira az ölelésére a mosolyára, minden érintésére, egyetlen szavára, az illatára... Egyre inkább megfogalmazódott bennem, hogy Mikeot csúnyán kihasználom és undorodtam magamtól miatta. Tagadhatatlanul vonzódtam hozzá testileg, de a szívem Sebié maradt.
- Szia! – sétáltam le az emeletről, Mike épp a konyhában „alkotott”.
- Jó reggelt! Mit kérsz? Pirítós, omlett, gabonapehely? –felültem a bárszékre.
- Nem vagyok éhes.
- Azt nem kérdeztem. – hajolt le egy pusziért.
- Hm… Maradjuk az utolsónál.
- Máris.
- Köszönöm. –fancsali arccal kanalaztam bele. – Kérek szépen tejet. – furcsán nézett rám, de kitöltött egy pohárba, amit én bele is öntöttem a tálamba. – Én sok tejjel szeretem. –adtam az egyszerű választ.
- Értem. Megjegyzem. – foglalt velem szembe helyet. - Mikor indulsz?
- Igazából már késésben vagyok. Úgyhogy reggeli után.
- Olyan hamar?
- Este visszajövök. –ugrottam le a székről. - Most megyek öltözni, további jó étvágyat.
- Alig ettél valamit. –szólt utánam.
- Mondtam, hogy nem vagyok éhes. Majd ebédelek rendesen.
- Megígéred?
- Persze. –kiabáltam le.

- Ez gyönyörű… - ájuldoztam a Rovertől, ami mosolyt csalt Mike arcára. –Komolyan. –simítottam végig a kormányon.
- Itt vannak a kulcsok. – adta a kezembe.
- Nem félsz, hogy összetöröm? – kacérkodtam.
- Attól jobban félek, hogy magadat töröd össze.
- Egy ilyen kocsiban képtelenség.
- Te tényleg szerelmes vagy. –nevetett fel.
- Nem hazudok.
- Tudom. – csókolt meg röviden, majd becsukta az ajtómat.
- Este várlak, hívj, ha van valami.
- Rendben. –pát intettem és elindultam Washingtonba. Az első benzinkúton megálltam és vettem egy újabb doboz cigarettát, ha egyedül vagyok muszáj rágyújtanom… illetve felhívtam a lányokat.
- Szia Kiscsillag. –köszönt Hayley vidáman.
- Szia! Ti már ott vagytok?
- Igen, nemrég landolt a gépünk. Te mikor érsz ide?
- Egy óra múlva.
- Már nagyon várunk. Maya is csak idegeskedik a fotózás miatt.
- Mond meg neki, hogy nem kell. Gyönyörű és különben is ezerszer csinálta már.
- Szia Tiu. –hallottam meg másik barátnőm hangját.
- Szia.
- Olyan feszült vagyok. Ez lesz az első fotózásom a per óta.
- Nyugi. Az egész világ tudja, hogy nem te szerepelsz abba a filmben, nincs mitől félned.
„Na jól van. Add vissza a telefont” – mondta Hayley.
- Rémes, már azt találta ki, hogy álljak vele a kamerák elé. Ez megkattant.
- Bírd ki míg oda nem érek. Sietek.
- Oké. Vigyázz az úton.
Útközben rengetegszer eszembe jutott Sebastian és olyankor mindig a cigiért nyúltam. Mire odaértem már csak négy szál volt a dobozban.
„ Ez már beteges” – jegyeztem meg mikor észrevettem. Összedobáltam a cuccom a táskámba és a csajok megkeresésére indultam. Szerencsére néhány perc múlva megtaláltam őket.
- Sziasztok!
- Tiu! –borult a nyakamba Maya. – Cigi szagod van. – közölte undorodva a kis szupermodellem, majd visszacsüccsent a fodrász kezei alá.
- Meglehet. –öleltem meg Hayleyt is.
- Hogy vagy?
- Remekül. Nem látszik?
- De. –mondta ironikusan.
- Költői kérdés volt.
- Ma nem lesz szomorkodás. Megcsinálják rólam a képeket és utána vásárolgatunk, beszélgetünk és a pasikról egy szót se. Kivéve, ha Tia nem akarsz mesélni a tegnap estédről. Láttunk a hírekbe. – vigyorgott az élő szőke barbiem.
- Mit láttatok?
- Hát, hogy nyert a Baltimore Ravens és egy csókot is.
- Akkor mindent tudtok.
- Nem történt este semmi? – puhatolózott Hayl.
- Megismertem egy sportműsor szerkesztőjét és találkozunk 13-án.
- Tia basszus, ne rizsázz… azt mond, ami a fantáziámat izgatja. – türelmetlenkedtek.
- Hát… van egy óriási medencéje.
- Rizsa… - szúrósan néztem Mayára.
- Amibe ruhástul belelökött, aztán menekülőre fogta én utána futottam levettem a pólóm, hogy hozzá vágjam aztán…
- Aztán?
- Aztán elkapta a derekam a földön kötöttem ki ő pedig rajtam és…
- Igen?
- És közöltem vele, hogy öt évig küzdősportoltam, szóval ne kekeckedjen.
- És leszállt rólad?
- Igen.
- Hát más pasi tuti nem hagyott volna ott.
- Szerintem jól tetted, hogy nem csináltál semmi elhamarkodott dolgot.
- Köszi Hayley.
- Kész van? – nézett a fodrászra Maya a tükörből.
- Igen. Jöhet a következő.
- Tia csüccs.
- Mi van?
- Beszéltem Randyvel és csinálnak rólad is néhány fotót.
- Erről nem volt szó.
- Ha Hayley-vel csináltatsz egy tetkót, akkor velem meg képeket.
- Tényleg, mikor varrhatlak?
- Jövő hét, vége?
- Rendben. Addig megtervezem. – a fodrász srác nekilátott a hajam kihúzásához.
- De ne legyen nagy.
- Hova szeretnéd?
- A csuklómra vagy a csípőmre.
- Amit kitaláltam az a csuklódon jobban nézne ki.
- Akkor oda.
A hajammal nagyjából egy óra alatt végeztek a sminkem is legalább fél óráig készült majd rám adtak egy fekete ruhát és a fotós elé löktek. Furcsa mód, a kezdettől fogva jól éreztem magam a gép előtt. Elkérték az elérhetőségem és abba egyeztünk meg, hogy hívnak, ha van nekem valami munka.
 Miután lemostam a rikítóan világos rúzst a számról és a műszempilláktól is sikerült megszabadulnom készen álltam a vásárlásra. Muszáj volt már amúgy is pár új ruhát beszereznem, mert a méreteim megváltoztak egy kicsit. Sok kis szatyorral a kocsi hátuljában indultam vissza Mikehoz.

 (Egy telefonbeszélgetés Mike & Seb)

- Hallo. Kivel beszélek?
- Sebastian Vettel vagyok. Kérlek, add át Tiának a telefont.
- Jobb lesz, ha kivered őt a fejedből.
- Nem vagyok kíváncsi a véleményedre, vele akarok beszélni.
- De ő nem akar veled.
- Honnan veszed?
- Tudom.
- Majd ő eldönti.
- Már döntött, mikor Amerikába jött. Neveld fel a porontyod, őt meg bízd rám.
- Ha egy ujjal is hozzáérsz…
- Akkor mi lesz? Fogd fel, ő már az ENYÉM!
- Ne, hogy azt hidd, hogy ilyen könnyen feladom.
- Vesztettél, egy vesztes vagy. Törődj bele. Míg te a pelenkát veszed le a kölyködről, addig én Tia bugyiját és a kéjes sóhajok, amiket kicsalok belőle, emlékeztetni fogják rá, hogy mennyivel jobb neki velem, mint veled, luserkém.

A fotózás eredménye:

12 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ...visszavonom utálom Mikeot.Olyan kis szemét , nem veheti el Tiát Sebtől.Csak annyit tudok mondani ,hogy: HAJRÁ SEB!!!

    Puszí Artemisia

    VálaszTörlés
  2. Utálom Mike-ot. Azért ennyire gerinctelen ne legyen. Hadd döntsön Tia arról, hogy mit akar! Vagy talán fél, hogy máshogy nem tudná magába bolondítani a csajszit?
    Nagyon szép lett a kép! :D Én a magam részéről örülök neki, hogy a csajok őt is bevonták a fotózásba! :D

    Nagyon tetszett ez a rész! :D És bocsi, hogy az előző párat nem kommenteltem, de az ünnepek-vizsga-betegség eléggé betettek. :S

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. fujjj. Most jól tarkónbasznám egy péklapáttal:$ >.<
    ez nem volt szép....nemszeretem. :D
    Tia meg kurvaszép:$ *-* :D
    jó rész lett.
    puszi
    Erica

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Na jó akkor én vagyok (eddig) az egyetlen, aki továbbra is szereti Mr. Fish-t... Ha reálisan nézzük, akkor Tiának jobb, ha nem beszél Mr. Rainelf-el, mert ha igen, akkor tutira megint összetörne, pedig épp most kezd visszatérni az életbe, és talán megvalósíthatja az álmait...
    Persze Mike szebben is megmondhatta volna Sebnek, de hát ilyen egy sportoló: mindent meg akar nyerni...
    Jó lett ez a feji is!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Rohadjon meg ,mint ahogy szokttam mondnaiD:D persze Mike:D:D:D egy köcsögg fújj:D:D blee:d szegény Seb<3 jó rész puszim kaccah

    VálaszTörlés
  6. tök jóóó,főleg avége a mike és seb beszélgetése
    siess a kövivel!!!
    puszi, Erna

    VálaszTörlés
  7. Csak én nem értem, hogy kinek a telóján beszélt Seb és Mike??? Mert ha Tiáén, akkor hogy jön ahhoz, hogy felvegye?Bár Tiánál is van telefon...több van neki?? Vagy Seb Mike-ot hívta? Honnan tudja a személyes telefonszámát? És mért őt hívta, ha Tiával akart beszélni??
    Bocs a kötekedésért, de nem szeretnék ilyen ködös maradni ezzel kapcsolatban:D A végén még nem tudok aludni:p
    ja és osztom Erica véleményét! Péklapátot neki:D:D
    Puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés
  8. Nos, Drága Vevy!
    Seb és Mike a saját telefonján beszélnek, mivel Seb nem tudja Tia új telefonszámát viszont, mivel Mike a Red Bullal szponzori megállapodást kötött ezért Sebi a kapcsolatainak köszönhetően megszerezhette Michael számát...
    Azért hívta őt, mert mint említettem Tius számát nem tudja és valahogyan meg kellett próbálnia kapcsolatba lépni vele...
    És amúgy Tiának mikor mennyi telója van... míg a Red Bullnál volt addig volt neki több is, de jelenleg csak 1 száma él.

    Jah amúgy azt ne felejtsétek el, hogy Mike Tiával nagyon rendes csak megpróbálja magához kötni a lányt...
    Noncsi, semmi gond! Örülök, hogy most itt voltál! :D <3

    Nagyon köszönöm mindenkinek a komit! :D
    Erica és Vevy péklapáttal gyilkolnak, Trixi láncfűrésszel... a végén átmegyünk horrorba xD
    Puszií mindenkinek!
    Tia :)

    ui:Elvileg holnap érkezik a friss, de mivel szerdán nagyon sok dolgozat vár rám lehet csúszik picit!

    VálaszTörlés
  9. Na jól van :D Sziaa.
    Csak kicsit sokkot kaptam.. igen.. talán ez a legjobb szó rá :P
    Valahogy veszekedés szaga van :DD (Tia-Mike)
    Nem is gondoltam volna, hogy Mike ilyen kétszínű!! Egy figyelmes, érzelmes, kedves srácnak tűnt, aki szereti Tiát, és jót akar neki.. de most koppantam.. :/
    Minél kiváncsibb vagyok, hogy mi fog ebből kisülni :DD
    A kép nagyon jóó. Amikor megláttam, a feliratot,hogy van kép, azt hittem sok képet, hozol. Gondolkoztam rajta, hogy hogyan oldod meg :D de aztán láttam, hogy csak egy kép :D najóó :D ezt nem tudom mért írtam ide, de már mind1 :DD hülye vagyok :D
    Minél hamarabb hozd a folytit!! Hagyd a fenébe a tanulást és írj ;):D akkor most a viccet félretéve tényleg hozd minél hamarabb :))
    Nagyon jó rész :) remélem Tia valahogy megtudja, hogy milyen is igazáből Mike :D

    Puszi
    YwY

    VálaszTörlés
  10. Elég durvára sikeredett az tény, de én még nem utálom Mike-ot. Elvégre Seb volt az, aki miatt tönkre mentek a dolgok... Na jó nem fogok még Seb ellenes plakátokkal fel-alá járkálva tüntetni, de a gyerek az gyerek és kell neki egy apa, ha meg problémája van emiatt Tiával akk ahhoz előbb kellett volna gondolkodni...
    De szerintem úgyis kibékülnek idővel :D
    Nagyon jó feji volt siess a kövivel:D:D:D

    VálaszTörlés
  11. Szija
    Végre ideértem én is.
    Hát az előző résznél azt mondtam, hogy kedvelem Mikeot, de most ezt vissza is vonom. Ha ezt Tia megtudja elég nagy veszekedés lehet. habár Mike Tius előtt a jó fiút adja. :D
    A fotózás nagyon jó ötlet volt :D
    Nagyon-nagyon tetszett a rész :D
    Puszi

    VálaszTörlés