2011. január 15., szombat

61.rész

Sziasztok!

Hát remélem kielégítő részt kaptok, és nem csalódtok bennem. :D Köszönöm a véleményeket az előző részhez ehhez is nagyon várom! :D Puszi mindenkinek!

( Telefonbeszélgetés Maya és Seb aug. 12-én )

-  Maya Koyzina. Igen?
- Szia. Nem ismerjük egymást, de van egy közös pont az életünkben, akit mindketten nagyon szeretünk, és a segítségedet szeretném kérni.
- Seb, te vagy az?
- Igen. Kérlek hallgass meg. A lány, aki terhes tőlem tett nekem egy ajánlatot, de Tia nélkül nem tudok dönteni.
- Seb, Tiu ebbe nem fog beleszólni. Sajnálom. Szia.
- Ne tedd le. Azt mondta a lány, fizessek neki 3 millió eurót és ő elveteti a babát. Nem akar anya lenni, én pedig nem akarok az ő gyermekének az apja lenni, de ha Tia nem áll mellettem én ilyet nem tudok senkitől kérni.
- Seb értsd meg Tiát. Tudod mik az elvei és ő akkor lesz boldog, ha te maximálisan a gyermeked mögött fogsz állni, mindig. Hidd el neki sem könnyű, de talán már kezd túllépni a történteken és én nem akarom őt most felkavarni. Ne keresd és engem se hívj többet. Sajnálom. – bontotta Maya a vonalat.

(Tia szemszög)


Egy monoton csipogást hallottam, mikor újra magamhoz tértem. Borzalmasan fájt a fejem és nehezen nyitottam ki a szemem. Fel akartam ülni, hogy rendesen körbe tudjak nézni, de éles fájdalom hasított bele a bordáimba, így inkább nyugton maradtam. Abban biztos voltam, hogy kórházban vagyok, de nem emlékeztem semmire.
- Felébredt? – kérdezte egy nővérke az ágyam mellett állva.
- Mi történt? – alig bírtam megszólalni, úgy kaparta a torkom és a rajtam lévő nyakmerevítő is idegesített.
- Balesete volt. Mindjárt szólok a doktor úrnak és megvizsgálják.
- Kérem, hozna nekem egy pohár vizet! – kérleltem őt elcsukló hangon. Bólintott majd elhagyta a kórtermet.
- Hogy van? – jött közelebb egy jóképű fehérköpenyes és a szemembe világított. – Dr. Shepherd vagyok. Fáj valamije?
- A fejem és baloldalon a bordáim. – az ágyamat teljesen vízszintes helyzetbe állította, a párnát kivette a fejem alól.
- Nos, két bordája komolyan zúzódott a fejét pedig sikerült jól bevernie. – megszabadított a merevítőtől és óvatosan átmozgatta a nyakam. - Emlékszik valamire a balesetből vagy az előtte történtekre esetleg?
- Vacsorázni voltunk Mikekal. Ugye ő jól van? –aggodalmaskodtam.
- Nem sérült meg és a másik hölgy sem. De kérem, próbálja meg felidézni mi történt.
- Vacsora után haza indultunk aztán emlékszem, hogy egy férfi kivesz az autóból és a nevemet kérdezi meg, hogy ne aludjak el, de én rettentően nehéznek éreztem a szemeimet és utána itt keltem fel.
- Értem. Tudja, mi a neve,hogy melyik városban van és milyen évet írunk?
- Cyntia Scheimia
Baltimore-ban és 2009-ben.
- És arra emlékszik, hogy került Baltimore-ba? Mit dolgozik?
- Hát… hát… én nem. Én csak… én nem emlékszem. – kezdtem el pánikolni.
- Nyugodjon meg kérem. Valószínűleg az agyrázkódás miatt nem emlékszik dolgokra, de vissza fog térni minden. Ez teljesen normális. A barátja kint vár a folyosón, szeretné, hogy beküldjem egy rövid időre?
- Igen, köszönöm.
- Mindjárt küldök fel egy nővért és kap némi fájdalomcsillapítót, hogy tudjon majd aludni.
- Rendben. Viszlát, doktor úr.

( Kint a folyosón Mike és a doki )

- Bemehetek hozzá? Ugye jól van?
- Néhány percre bemehet hozzá, de tudnia kell, hogy a balesetet megelőző dolgokra nem emlékszik.
- Ezt hogy érti?
- Furcsa, mert magára a balesetre emlékszik, de arra, hogy mi történt vele mondjuk az elmúlt fél évben arra nem. Valami gátolja őt a visszaemlékezésben, talán a múltban történt vele valami, amire nem kar emlékezni és az agy így védekezik vagy az is lehet, hogy a fejsérülés egyik következménye. De nem kell kétségbe esni idővel vissza fog térni a memória. Viszont ne erőltessék nála.
- Akkor rám emlékszik?
- Határozottan. Kérem, ne zaklassa őt fel semmivel.
- Köszönök mindent. –ráztak kezet.

- Szia. – köszönt az ajtóból Mike majd pár lépéssel átszelte a helységet. – Jól vagy? – fogta meg a kezem.
- Szia drágám. Megvagyok csak sok mindenre nem emlékszem, de a doki szerint ez normális és idővel minden be fog ugrani. Nagyon rád ijesztettem? –húztam le magamhoz.
- Annyira sajnálom. Jobban kellett volna figyelnem. Ne haragudj. – puszilta meg a homlokom.
- Te jól vagy? –bólintott.
- Hozzak neked valamit? – hajolt egészen közel.
- Nem. – lágyan megcsókolt.
- Nem maradhatok sokáig, de később visszajövök.
- Ígéred?
- Ígérem.
- Szivem?
- Tessék. –fordul vissza.
- Elárulod, hol dolgozom?
- Riporter vagy. – suttogta.
- Köszi. Várni foglak.
- Aludj jól, szerelmem

( Maya és Sebi telefonbeszélgetés aug. 14-én )

- Ugye nem esett baja? Maya mond, hogy minden rendben!
- Seb, most beszélek veled utoljára. Ne nyomozz utánunk, hagyd őt békén.
- Láttam, hogy balesete volt és…
- Igen, balesetük volt és nem emlékszik rád, nem emlékszik semmire a Forma1-es múltjából és valószínűleg az nem véletlen. Most jól érzi magát, fizikálisan nincs komoly sérülése és mivel ismétlem nem emlékszik rád, a lelke is jobban van.
- De…
- Nincs de! Mike és ő boldogok lesznek együtt, és ha a jó isten mégis úgy akarja, hogy ti egy pár legyetek, akkor tenni fog érte. Próbálj meg te is tovább lépni. Sok sikert az életbe. Szia.

Tia orvosa:

7 megjegyzés:

  1. Szia Tia :)
    Láááátod fenn vagyok ilyen későn :)
    És elnézést, de az utsó három résszel le voltam maradva. Mike, nos nem csalódtam benne. Előbb úgy beszél Sebivel, ahogy nem kellene, most meg vissza fog élni a helyzettel és azzal, hogy Tia nem emlékszik a múltra.
    Remélem Seb fogja magát és Amerikába utazik!!!
    Ááááh és ilyen orvost én is szeretnék!!! :D
    Nagyon tetszettek a részek!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  2. Nekem ne tetszik ez az egész:C:Cés ismért rohadjon meg Mikee:C:C:és Maya is:C:C:D:D<3 Kaccah

    VálaszTörlés
  3. Kielégítőnek kielégítő volt és nem is csalódtam benned! -> Élvezed, hogy kínozhatsz minket, na meg szegény Sebit!
    Maya tök szemét! Beláthatná ő is h Tia sokkal boldogabb volt Sebbel és míg szegény kézzel lábbal azon igyekszik h minden a régi legyen, így összefognak ellene... Nem értem h miért ne beszélhetné meg ezt Tiával elvégre ha a csaj sem akarja a babát akk nincs baj...
    Remélem Seb megoldja vhogy és végre rendbe lesznek a dolgok, de tekintve téged erre még sokat kell várni. Azért siess a kövivel! :D
    PUSZI(L)

    VálaszTörlés
  4. Ez most lehet, hogy meglepő lesz, de .... de ez nagyon tetszett:))) ez aztán a váratlan fordulat:)) Remélem Tia beleszeret a dokijába, ha már Sebre nem emlékszik, és Mike jó nagyot koppan:D:D
    Seb helyében már mennék is a kórházba megállíthatatlanul, mert azt ugye mindenki tudja, hogy az Igaz Szerelmet nem lehet ám csak úgy elfelejteni;))) én nem hagynám annyiban mindenesetre:p
    Puszi:)
    Vevy

    VálaszTörlés
  5. Szia Tius!

    Az a lüke német miért nem hallgatott a bölcs finnre? Hmmm? :P Ha Seb odautazik, akkor talán nem történt volna meg ez az egész! :O
    Elegem van Mike-ból! Nem igaz már, hogy ennyire egy gerinctelen állat! Abba nem gondol bele, hogyha Tiának visszatér az emlékezete, akkor kissé gázos helyzetbe kerül??
    SEB MEG REPÜLJÖN AMERIKÁBA, KIMIRE HALLGASSON!!!

    WÁÁÁÁ, Mayától is kész vagyok teljesen!

    SZUPER rész lett!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  6. Dereeek:D tudtam ajj.<3 :P legjobb orvos^.^
    amugymeg nem nagyon nem kielégítő ez a rész. Azthittem Tia és Seb találkoznak és kibékülnek vagy valami...nem ez-.-" Ajajj Mike..:\
    de amugy jólett folytit hamar:D
    puszi
    Erica

    VálaszTörlés
  7. Szia! :D
    Úgy döntöttem, kicsit nem szólok :P:D

    Puszii
    YwY
    (nagyon tetszett!)

    VálaszTörlés