2011. január 12., szerda

60.rész

Sziasztok!

Itt az új rész! Bárcsak hétvége lenne már… :S Remélem nektek jobb volt az a hetetek, mint nekem!
Köszönöm szépen a komikat és, hogy egyre többen vagytok facebookon is
J
Puszi

 Tommi szemszög

Augusztus 9.

- Seb fejezd be. Attól, hogy szétversz mindent, nem lesz jobb. Nyugodj le és áruld el mit mondott.
- Ááá, hogy rohadna meg ott ahol van. Fulladjon bele egy medencébe az a mocsok.
- Ironikus lenne, ha pont egy medencébe fulladna. – jegyezte meg Kimi.
- Te meg ne add már alá a lovat. – dörrentem rá.
- Adja ki most magából, utána tud majd normálisan gondolkozni. –Seb leült a kanapéra, az arcát a kezébe temette majd a haját kezdte tépni.
- Srácok, mondjátok meg, mit csináljak? –nézett ránk kétségbeesetten.
- Menj Amerikába! –vetette fel könnyedén a Jégember.
- Kimi! –hördültem fel.
- Mi van?
- Gondolkozz már… hogy mehetne Amerikába?
- Repülővel?! –szúrósan néztem rá. – Jó renden, talán nem kéne rögtön Amerikába utazni, de Tommi te is beláthatod, hogy valahogy beszélniük kell.
- Mike számát se volt egyszerű megkeresni, Tiáét pedig képtelenség.
- Sebas, más ötlet? Egy barátnő? A családja?
- A nővére nem mond semmit, túlságosan szereti a hugát. Két barátnőjénél jártam még Angliába, ők mondták, hogy Amerikába ment azzal a piócával. –láttam rajta, hogy kezd újra dühbe gurulni.
- Míg együtt voltatok senki mást nem említett? –próbáltam terelni a gondolatait.
- Nem…  - rázta meg a fejét, majd hirtelen hátra hőkölt.
- Mi az? –kérdeztük egyszerre.
- Maya, ő Amerikai.
- Milyen Maya?
- Nem tudom, csak, hogy volt neki valami zűrös ügye. Belekeverték valamibe és egyébként modell, ha jól emlékszem.
- Akarjátok, hogy felhívjam Jennit? Lehet hallott róla már valamit. –Seb sürgetően bólogatott. Kimi előkapta a mobilját és tárcsázott. Nem folytatott hosszú beszélgetést, körülbelül fél percig tarthatott.
- Na? – türelmetlenkedett a német.
- Nem hallott Amerikai modellről, akinek most lett volna valami botránya, csak egy finn lányról.
- Hogy hívják? –kérdeztem rá.
- Azt nem kérdeztem.
- Ohh, hogy mért vagyok ilyen hülyékkel körülvéve? – tettem fel a költői kérdést.
- Te csak hallgass, mert ha nem hagyod őt elmenni, most nem lennénk ilyen helyzetbe. – hányták a szememre.
- Kimi felhívnád még egyszer a feleséged? – kérlelte Seb.
- Persze, de ő már nem a feleségem.
- Jah tényleg, ki is ment a fejemből, bocs. – Kims újra pötyögni kezdett a telefonján és ismét egy rövid beszélgetést bonyolított le.  – Az elmúlt hónapba nem beszéltem ennyit Jennivel, mint most miattatok.
- Mi a név? – kérdezte Seb fáradtan.
- Maya Koyzina.
- Kösz. – rohant fel az emeletre, mi meg kis késéssel utána. – Ő az. –mondta lelkesen a laptopja előtt ülve. – Vagyis remélem.
- Már csak a száma kéne.
- Megszerezzük. – bíztattam.

 Tia szemszög 

Augusztus 13.

Az elmúlt napokban Mikekal való kapcsolatom nem változott egy szemernyit sem, legalábbis testileg nem… érzelmileg talán egyre jobban megnyíltam előtte. Vagyis az új énem. Épp befejeztem a ma esti vacsorára való készülődést, mikor kopogtak a fürdő ajtaján.
- Gyere be nyugodtan. – szóltam ki. Néhány másodperc múlva Michael már a hátam mögött állt.
- Csinos vagy.
- Köszönöm.
- Szeretnék adni neked valami. –kotorta el a hajam a tarkómról, a kezembe nyomott egy kis dobozt.
- Mi ez? – néztem a tükrön keresztül a szemébe.
- Bontsd ki. – kinyitottam és egy nyaklánc díszelgett benne. – Tetszik?
- Nagyon szép. –emeltem ki a helyéről.
- Szabad?
- Persze. – óvatosan tette a nyakamba.
- Remélem, mindig eszedbe jutok majd róla. – szembe fordultam vele és megöleltem.
- Köszönöm. – egy pillanatra eltolt magától, de csak annyira, hogy meg tudjon csókolni. – Menjünk. Nem lenne jó megvárakoztatni Jamest.
Mondhatni a vacsora nagyon jól sikerült. Két órát ültünk egy hangulatos étteremben és egy kecsegtető állásajánlattal lettem gazdagabb, így elégedetten indultunk haza.
- Kösz, hogy bemutattál neki.
- Nincs mit.
- Már alig várom, hogy elkezdhessek dolgozni. –lelkesültem fel. Útközben megálltunk felvenni Mike fiatalabb nővérét Hilaryt. Jó hangulat uralkodott az autóban, de sajnos nem tartott sokáig. Hirtelen egy jármű rohant belénk szemből. Minden pillanatok alatt történt…

Nyaklánc:




4 megjegyzés:

  1. Na most megint az oldalamba nyomtad a fúrót:P
    Hogy ezek a pasik mennyit tudnak nyomiskodni:D
    Remélem Seb minél előbb felpattan egy gépre és kifilézi a ,,halacskát,, :D
    És vajon ki a fene ül a másik kocsiban?? Egyáltalán kocsi a másik? végülis csak annyit tudtunk meg, hogy egy ,,jármű,, :D
    Kezd egy Agatha Christie regényhez hasonlítani az egész, Miss Marple kéne már csak ide :D
    De nagyon jó lett, megint várhatjuk álmatlanul a következő részt, hogy kiderüljön valami:)))
    Puszillak
    Vevy

    Ja és még valami: Kimi mindig feldobja a hangulatot amikor felbukkan:D
    És nagyon-nagyon tetszik a nyaklánc is:))))))
    CuuupPpPp

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Hát őőő, izé... függővég!!! Hogy tehetted ezt?! Álmatlan éjszakákat adsz nekünk!!! Ez nem ér!! Itt kattog az agyam...
    Egyre jobban kedvelem ezt a Tommit, Kimsről meg tudod a véleményem... :DDDDD
    Nagyon jó lett ez a feji, NAGYON SIESS A KÖVIVEL!!!

    P.S.: (na nem I Love You:) A nyaklánc nagggggyon szép!!! :D
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. aztaaa,baleset??!!!
    na de, én akkor is kedvelem ezt a mike-ot.
    én mindig olyan vagyok hogy mindig a másik fiúnak szurkolok nem a főszereplönek. pl.: a twilight-ba nem edward-nak hanem jacob-nak,meg ilyesmi.
    siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  4. HÁT EZ MÁR FRUSZTRÁLÓ!
    Mi lesz a következő lépés? Kinyírod a főszereplőket?! Vagy jobb esetben is kitöröd a végtagjaikat?! Esetleg kómába ejted őket?!
    Csak azért mert van nekem 1 olyan gyanúm , hogy te nem 1-2 karcolást szánsz nekik...
    Azért jó h nem adják fel Seb-ék a dolgot és tetszik h Seb mennyire kiakadt, na meg h mennyire féltékeny lehet... :D:D:D
    És hát pasik... ez kb mindent megmagyaráz, legalább is a nyomulást mindenképp XD
    Nem tudom mit akarsz kihozni ebből a balesetből, de már a saját törim írása helyett is ennek a folytatásán gondolkodok és rengeteg lehetőséget felvetettem már, vmelyik csak bejön... :D
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés