2011. február 28., hétfő

71.rész

Sziasztok!


Itt egy újabb rész. :D Remélem tetszeni fog. Köszi a komikat! Mellékeltem videók, képeke és a dalt is :D Puszií



-  De muszáj megtudnom. –néztem rá reményvesztetten.
- Halihó, Széphölgy. – jelent meg előttem ismét a tetovált kész, de most egy felest tartva a kezében. – Jöttem, hogy elraboljalak.
- És hova akarsz vinni? – vettem el a poharat.
- A táncparkettre. Az előbb még táncolni akartál.
- Nem is tudom… - húztam el a szám.
- Menj csak vele! –noszogatott Seb. - Nekem még úgyis van egy jelenésem. Állítólag valami ajándékot kapok. –csillant fel a szeme.
- Rendben. – lehúztam a pohár tartalmát és egy kicsit összerázkódtam az erős vodkától.
Az elkövetkező órát Kimi társaságában töltöttem. Jó volt vele lenni, nem kellett folyton beszélnünk, mindketten élveztük, hogy csak táncolunk és iszunk. Már enyhén be voltam csípve, mikor Sebet újra láttam elsuhanni mellettem. A Dj a sok pörgős szám után egy lágyabb dalra váltott. Egy pillanatra lehunytam a szemem és mire kinyitottam Kimi eltűnt előlem. Meg akartam fordulni, hogy kimenjek cigizni, ha már itt hagytak, de a derekam köré egy kéz fonódott.
- Szörnyen vékony vagy. – „súgta” a fülembe.
- Köszi. – fordultam mégis szembe vele és a nyakába kapaszkodtam. -  És, hol jártál bárányka?
- Kaptam egy autót. – vigyorgott lehengerlően.
- Ohh, csak úgy?
- Mert megnyertem az első Abu Dhabi Nagydíjat. –világosított fel.
- Értem. Milyen nagylelkűek itt az emberek… Itt kéne maradnom, hátha én is kapok egyet. –viccelődtem.

♪♫♫♪♫ 
„De senki más nem ismer annyira ezen a Földön, mint te.
Ezért valószínűleg örökre elvarázsoltál.”
 
♪♫♫♪♫
- énekelte Seb a szemembe mélyedve Ne-yo sorait.
♪♫♫♪♫ 
„Hihetetlenül szeretlek. 
Hihetetlenül szükségem van rád. 
És utálom, hogy ennyire szeretlek.
 
♪♫♫♪♫
- fejeztük be együtt a dalt.
- Szeretem ezt a számot.
- Én is. - összemosolyogtunk.
Talán az alkohol hatására, de kezdtem egyre inkább azt érezni, hogy meg akarom őt csókolni és ez megrémisztett.
- Azt hiszem jobb lesz, ha megkeresem Mayát és mi elindulunk.
- Most?
- Igen, egy kicsit sokat ittam és mire még visszaérünk… Már késő van.
- De a szobátok 3 emelettel van feljebb.
- Uhh, tényleg. Látod, mondom, hogy sokat ittam. – mondtam zavartan. Mikor megleltük Mayát épp Adammel csókolózott a teraszon. Nem akartam belerondítani a barátnőm estéjébe, így visszavonulót fújtam. – Azt hiszem, ő még maradni akar.
- Nekem is úgy tűnik. Te biztos menni akarsz?
- Igen, az lesz a legjobb.
- Akkor felkísérlek.
- Á, nem kell. Nem szükséges. Egyedül is feltalálok.
- De én szeretnélek felkísérni.
- Hát jó. –sóhajtottam fel.
- Megjöttünk. –torpantam meg a hotelszoba előtt. – Köszi, az egész napot.
- Jól érezted magad?
- Igen.
- Ennek örülök, kár, hogy ilyen kevés időt tölthettünk együtt.
- De legalább nyertél. –böktem meg a vállát.
- Igen. – húzta egy féloldalas mosolyra a száját.
- Akkor én megyek. – nyitottam ki a kis kártyával az ajtót. – Szólnál majd Mayának, hogy én már feljöttem? –fordultam vissza.
- Persze.
- Jah és üdvözlöm az öcsédet.
- Átadom. –néhány másodpercig szótlanul álltunk egymással szemben. Nehezemre esett elköszönni tőle. – Ráérsz holnap délután? – törte meg a csendet.
- Elvileg igen.
- Nem lenne kedved csinálni együtt valamit? Szerintem a srácok is szívesen jönnének.
- De, jó ötlet.
- Remek. –újabb csend állt be.
- Akkor… Jó éjt kis Herceg! – köszöntem el.
- Jó éjt Szép Hercegnő! –lépett közelebb és egy puszit lehelt az arcomra.
Becsuktam az ajtót, lerúgtam a cipőm és egy furcsa érzéssel a hasamba az ágyba dőltem. Egyszer boldognak éreztem magam és teljesnek, aztán zavartnak, majd kétségbeesettnek… Rémisztő volt a sok érzés, ami hirtelen elöntött. Bevonultam a fürdőbe, zuhanyozni valamint rendbe szedni magam, illetve a gondolataim.
- Hahóó! Tius! –nyitott be lassan Yaya a mosdóba. – Minden oké?
- Aham. Miért?
- Kopogtam, de nem válaszoltál.
- Bocs. Na, mond, mit szerettél volna? –tettem le a hajkefét a pultra.
- ÁÁÁÁ, Tiuci én olyan jól éreztem ma magam.
- Azt vettem észre. –somolyogtam, miközben átsétáltunk a hálóba. – Jól csókol? – ültem le az ágyra.
- Ühü. – úgy vigyorgott, mint a vadalma.
- Örülök, hogy végre boldognak láthatlak. Adam rendes srácnak tűnik.
- Holnap randizunk. – takarta el szégyenlős kislány módjára az arcát egy párnával. – Már alig várom. – jót mosolyogtam a lelkesedésén.
- Mikor találkoztok? –bújtam be a takaró alá.
- Délután.
- Jól van.
- Ugye nem haragszol?
- Miért haragudnék?
- Mert egyedül hagylak.
- Nem ismersz? Tudhatnád, hogy feltalálom magam.
- Tudom. És mit fogsz csinálni?
- Majd elcsászkálok a városba.
- Egyedül?
- Mért ne?
- Szó sem lehet róla. Seb biztos elkísér, ha megkéred.
- Nem biztos, hogy meg akarom rá kérni. –sóhajtottam nagyot.
- Miért? Történt valami, amiről nem tudok?
- Nem, csak olyan furcsa érzéseket vált ki belőlem… Félek.
- Mitől, kincsem?
- Tőle.
- Mi?
- Jó nem tőle. De még soha nem éltem át ilyet. Folyton érzem a deja vu-t, ha vele vagyok. Lehet ez az egész közeg váltja ki. Emlékezz vissza, Christian is tudta a nevem pedig soha nem találkoztam vele. Sok arc annyira ismerős, rengeteg dolgot tudok a Forma 1-ről és azon belül is leginkább a Red Bullról. – ahogy kimondtam mindezt hangosan, kezdett összeállni a kép. Kiugrottam az ágyból, előkaptam a laptopom és gyorsan bekapcsoltam.
- Mi az? – nem válaszoltam, mert megígértem nekik, hogy nem keresek rá a neten a múltamra és tudtam, hogy ellenezné. – Tius, mit csinálsz?
- Tudtam! – kiáltottam fel, mikor megláttam egy képet magamról és Christianról egy versenyhétvégén, majd Mayus felé fordítottam a gépet.

Seb átveszi az autót 2009 Abu Dhabi



Hotel





A dal aminél táncoltak: Rihanna & Ne-Yo I hate that I love you
Seb szülinapján is ezt énekelték együtt:)

6 megjegyzés:

  1. Tius!
    Miért itt kellett abbahagynod? :O Hát ez nagyon-nagyon gonosz dolog volt tőled!
    Kíváncsi leszek, hogy a képek láttán csak a sejtése igazolódik be a csajszinak, vagy esetleg más emlékek is beugranak majd neki?
    Én úgy szeretném már, ha visszatérne az emlékezete! Ugye nem lesz már sokáig amnéziás? :D
    Remélem Mike el lesz küldve a fenébe. :D

    SZUPER rész lett! A videó is nagyon aranyos. :)

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Áhh még egy részt még ma:D:D!!!!! Nagyon jóóó:)
    Puszi Kacah

    VálaszTörlés
  3. SZUPER LETT! :D

    remélem Tia emlékezete tényleg visszatér már rendesen :D
    Seb megint aranyos volt. :) és Maya és Adam...remélem komoly lesz a dolog :D

    puszi
    Gracia

    VálaszTörlés
  4. Talán ha még nézelődik egy kicsit a neten, Seb+Tia képet is talál..hm?:))) Az csúcs lenne:D
    Remélem a fenekén marad, és utánajár a deja vu-s dolgainak;)))
    Kár, hogy nem csókkal búcsúztak.. :p
    csóóóókot,csóóóóóóókot!!!:))))
    Puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés
  5. Egyet kell értenem Vevy-vel :D
    Amikor Mike megcsókolta Tiát a kosármeccsen az is a tömeg unszolására történt...
    Na akkor legyen egy Seb-Tia csók is az olvasói tömeg unszolására:D meg utána még jó sok...
    Nagyon aranyos feji volt és tényleg jó lenne, ha minél előbb visszatérne az emlékezete :)
    Nagyon szuper vagy siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés