2011. február 11., péntek

67.rész

Heyhóóó! :D

Végre hétvége! :D Szóval nagyon örültem, hogy aktivizáltátok magatokat és írtatok nekem komikat! Köszönöm szépen!!! :D Örülök, hogy legtöbbetek tetszését elnyerte az előző rész, és remélem senkit nem zavart, hogy ugrottam egy kicsit a történetben. Próbálok még egy rész hozni majd a napokban. Szép hétvégét mindenkinek! :) Ja, igen… Kubica jobban van és én rendkívül boldog vagyok ezért. Vetti szombat, vasárnap tesztel. :D Na, nem rizsázok többet itt a friss.

- Én emlékszem rád! –mosolyogtam a férfire, akinek szintén hatalmas vigyor volt az arcán. – Láttalak augusztus közepén egy kórházban. Baltimore-ban.
- Oh. Értem. –mondta kisé csalódottan, majd kisegített a vízből. – Sebastian Vettel vagyok. – nyújtott kezet.
- Az én nevem Cyntia Scheimia.
- Örülök, hogy belém botlottál.
- Hát, igen… mégegyszer elnézést.
- Elnézem, ha eszel velem egy fagyit.
- Kedves tőled, de nem szeretnélek még jobban feltartani.
- Ugyan már. Ne utasíts vissza… összetörik a szívem. – tett a kezét a mellkasára, amitől én halkan felkuncogtam.
- De, ilyen vizesen? Fürdőruhában? – néztem rá fancsali arccal, mire ő hangos nevetésbe tört ki.
- Nem muszáj most rögtön. Eltolhatjuk egy kicsit, ha neked úgy jó.
- Rendben, akkor öltözzünk át és találkozzunk itt 10-kor.
- Oké. –egyezett bele.
Elindultunk a szobáinkhoz és kiderült, hogy épp egymás mellett van.

Megszárítkoztam, Maya gyorsan átvasalta a hajam, magamra kaptam egy lenge ruhát és néhány percet még a sminkeléssel is vacakoltam. Tudtam, hogy csak egy egyszerű fagyizásról van szó, mégis fontosnak éreztem. Volt valami, a srácban, ami vonzott. Valami titok, amit úgy éreztem meg kell tudnom.
Kiléptem az ajtómon és meglepődtem, mikor a bejárattal szemben a falnak támaszkodva megpillantottam Sebastiant.
- Késtem?
- Nem, én lettem kész előbb.
- Akkor megnyugodtam. – a lifthez sétáltunk.
- Egyébként vacsoráztál már?
- Még nem…
- Én sem. Mi lenne, ha a fagyi előtt ennénk valami érdemlegeset is?!
- Annyira nem vagyok éhes. – húztam el a szám. –De szívesen veled tartok. – beszálltunk a liftbe és egy kisfiú fordult felénk. Nagy szemekkel bámulta Sebastiant majd kotorászni kezdett a táskájában.
- Aláírnád? Te vagy a kedvencem. –tolt egy Forma1-es újságot a vacsorapartnerem elé.
- Persze. Természetesen. –firkált valami krikszkrakszot a címlapra.
- Akkor ezért voltál olyan ismerős. –böktem oldalba.
- Ismerős voltam?
- Igen. Gondolom a munkám miatt már találkoztam a neveddel csak nem sikerült archoz kötni.
- Miért? Mit dolgozol? –leértünk az étterembe és egy sarokban lévő asztalhoz invitáltak.
- Riporter vagyok. – foglaltam el a helyem.
- És szereted a Forma1-et? –kérdezte, mikor már a pincérek „békén hagytak”.
- Én minden sportot szeretek.
- Milyen diplomatikus válasz. –somolygott az orra alatt.
- Jó, akkor majdnem mindegyiket.
- Ki a kedvenced?
- A Forma1-be? –bólintott. – Nincs kedvencem.
- Ugyan már. Mindenkinek van.
- Nekem még ha lenne, akkor se mondhatnám el.
- Szóval van. –kortyolt az italába.
- Nincs. Komolyan. Lehet, hogy régen volt, de az elmúlt másfél évre nem igazán emlékszem.
- Miért nem? – vágta fel az időközben megérkezett ételt.
- Balesetem volt. Azért voltam kórházban… Na, és te? Mesélj magadról. Ígérem egyik lap címlapján se fog visszaköszönni, amit most mondasz. Kivéve, ha azt szeretnéd. –tereltem el a témát.
- Mit meséljek?
- Mondjuk, hogy miért vagy épp Abu Dhabi-ban?
- Itt van az évadzáró futam, holnap van a verseny.
- Ohh. Akkor sok sikert.
- Köszönöm. Néztél már végig élőben futamot.
- Gyerekként volt szerencsém.
- És… tetszett?
- Amire emlékszem belőle, az csupa pozitív élmény.
- Lenne kedved holnap kijönni a pályára?
- Ezt most komolyan kérdezed?
- Halálosan.
- Ezer örömmel. –lelkesültem az ötletért.
- Akkor szerzek neked belépőt és reggel átviszem.
- Szuper… vagyis mégse. –szontyolodtam el.
- Miért?
- Egy barátnőmmel érkeztem ide, és nem hinném, hogy őt érdekelné.
- Tudod mit? Megadom a számom. Te beszélsz a barátnőddel, és ha úgy döntötök, hogy jöttök, akkor felhívsz.
- De biztos nem gond?
- Nem. –csóválta meg mosolyogva a fejét. – Add ide a telefonod és beírom a számom.
- Tessék. – kotorásztam elő a táskámból a kis készüléket majd a kezébe nyomtam. Feloldotta a zárat és az arca, minta egy csöppet elkomorult volna.
- Így ni. – adta vissza. Ránéztem a kijelzőre, amin Mikekal közös képünk díszelgett s eszembe jutott, hogy még mindig nem hívtam fel.
- Kérdezhetek valamit?
- Ühüm.
- Ne vedd tolakodásnak, de érdekelne miért voltál a kórházba? Annyira belém égett a tekinteted, hogy még néhány nap múlva is eszembe jutottál.
- Valóban? És szerinted miért hagytam ilyen nyomot benned?
- Nem tudom, de mikor belenéztem a szemedbe, ami teli volt fájdalommal, csalódottsággal és kétségbeeséssel, úgy éreztem, mintha közöm lenne hozzá. – nevettem zavaromban. – Képtelenség, igaz? De mégis úgy éreztem valahogy segítenem kellene. –jó idegig nem szólalt meg. – Most hülyének nézel, ugye?
- Nem, dehogy. Érdekes, amit mondasz…
- Szóval?
- Hát, akkor ott egy szörnyű hírt kaptam és valószínűleg azt láthattad rajtam. – tette le az evőeszközöket.
- Nem kell róla beszélnünk, ha nem akarsz.
- Nem, nem baj. Szívesen elmondom, ha kíváncsi vagy.
- Hallgatlak.
- Jól van, de csak akkor, ha közben elkezdesz végre enni. Még hozzá se nyúltál.
- Ja, igen. Néha elfelejtek enni.
- Sűrűn előfordulhat. – mondta két tettetett köhögés között.
- Milyen gonosz vagy… - szúrtam a villám egy saláta kupacba. – Látod, én elkezdtem. –felnevetett.
- Akkor, én jövök?!

Tia


5 megjegyzés:

  1. Jujj, de dörzsölt Maya és Seb! :D
    Egymás melletti szoba, Seb száma immár Tia mobiljában díszeleg, közös vacsi és egy kis beszélgetés... :D
    Vajon mit fog elmesélni a kicsi német?
    Azért az árulkodó, hogy Tia még nem hívta fel Mike-ot.. Remélem ez neki is piszkálni fogja a csőrét..
    Mayanak meg ajánlom, hogy egyezzen bele a futamnézésbe! :P

    SZUPER rész lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Hát ez kész!!!!!!!
    Tudtam!!!!!! Hogy én mennyire tudtam!!!!!
    Kár h Tia csak a kórházból emlékszik rá, de azért ez is nagy haladás csak az lesz ciki mikor mindenre emlékezni fog. Tutira bedühül majd szerintem Mike-ra, elvégre totálisan kihasználta... és ott van Seb is... rá remélem nem lesz dühös, ha visszajönnek az emlékek, de tuti h kell majd egy kis idő mire összeszedi magát... Am tök jó lenne ha Tius duplán beleszeretne SebbeXD
    Az mondjuk durva lenne ha Tia vmi bunkó pletykavadász riportertől tudná meg az igazat, aki csak nemes egyszerűséggel rákérdezne a Sebbel való kapcsolatára...
    Na nem kombinálok XD Ügyi vagy és nagyon jó lett a feji :D
    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó. Seb és Maya mindent remekül elrendezett. Seb rendes volt, és nem utalt egy kicsit sem a múltra, de azért az Tiának is feltűnt, hogy nem tetszett Sebnek a csajos telóján a háttérkép. Jajj közös vacsi. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog alakulni a jövőben.
    IIIIMMMÁÁÁÁDDOOOMMMM :D:D:D
    Puszi <3<3

    VálaszTörlés
  4. Gyerünk csajszi, sürgesd meg Tia emlékeit. Hajrá Seb!!!! Legalább kikerült a képből Mike, végre, személy szerint én ki nem állhatom azt a fickót. nem értem Tia mit lát benne.
    Siess a kövivel!!!!

    Dóra

    VálaszTörlés
  5. Asszem Tia meg fog lepődni, hogy Mayát hirtelen lázba hozza a F1 :D Legalábbis ha jó cselszövő, akkor nem hagyhatja, hogy Tia miatta hagyja ki:P Kíváncsi vagyok, Seb milyen sztorival rukkol elő, jöjjön az a következő rész,ne hagyj minket megint álmatlankodni, még agyon kombináljuk a dolgokat:D
    Puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés