2011. február 22., kedd

69.rész

Heyhó! :D

Itt a friss :D Remélem tetszeni fog, igyekszem a követkőt hamarabb hozni! Iwi drágám a részt neked ajánlom, fel a fejjel!!! :D  Puszií

Nem sokat aludtam az éjjel mégis boldogan és izgatottan keltem fel. Mayával a készülődés mindig hosszadalmasabb feladat volt, mintha egyedül tenném… Aznap reggel csak háromszor öltöztünk át és még nem voltunk biztosak a döntésben.
„Mosolygós Szép Reggelt! :D Ne mond, hogy nem szólok előre… úgy készüljetek, hogy este bulizunk! :D”
„Húú, de magabiztos itt valaki! :D Köszönjük a figyelmeztetést, megyünk negyedjére is átöltözni. :) Délben találkozhatnánk, csak írd meg, hova menjünk. :D”

„Gyertek a főbejárathoz, a VIP parkolóban foglak várni.”
                                               ~oOo~
- Tius, biztos jó kapunál vagyunk? –aggodalmaskodott a kocsiból kihajolva Mayus.
- Igen. Azt mondta a főbejáraton menjünk be, és ahogy látod ez az. Itt a kártyád ezzel beengednek. –adtam a kezébe.
- Inkább hívd fel Sebet!
- Jól van, mindjárt. – tárcsáztam és pár pillanat múlva egy kedves hang szólt a készülékbe.
- Szia! –vette fel lelkesen. - Már dél lenne? –lepődött meg. – Vagy csak eltévedtetek…
- Szia! Tizennégy perc múlva dél és képzeld, már itt vagyunk a bejárat előtt.
- Pedig lemertem volna fogadni, hogy kéni fogtok.
- Erre inkább nem reagálok. –felnevetett.
- Gyertek be, a pakolóba kiküldöm elétek egy barátom. Nekem még el kell intéznem valamit.
- Rendben, de honnan fogom megismerni?
- Hidd el, ő tudni fogja, kit keressen.
- Jó-jó. Ciao. – bontottam vonalat, majd ráléptem a gázra.
Leparkoltam egy szabad helyre, alig telt el két perc és egy jó kiállású srác kopogtatott a kocsink ablakán.
- Sziasztok! A nevem Adam. –mutatkozott be nekünk és kisegített az autóból.
- Hello. Én Tia vagyok.
- Tudom. Hallottam rólad. –mosolygott rám. – Te pedig minden bizonnyal Maya. –lépett a barátnőmhöz.
- Igen. Örülök a találkozásnak.
- Szabad? –ajánlotta fel mindkét kezét, amibe mi bátran belekaroltunk, majd ballagni kezdtünk a home-ok felé. – Mindenki engem fog irigyelni, hogy ilyen szép hölgyek társaságát élvezhetem. - jelentette ki büszkén.
- Ugyan már. – legyintettem, Maya meg fülig érő szájjal vigyorgott fel rá.
- Éhesek vagytok, igaz?
- Én nem. –ráztam meg a fejem.
- Ne csináljátok már! Sebnek most kell ebédelnie és nagyon szomorú lesz, ha nem tartunk vele.
- Ohh szegényke. – kuncogott fel drága barátném. – Tiu, én amúgy is kezdek éhes lenni és te se ettél ma még semmit.
- Akkor megbeszéltük. Hölgyeim, megérkeztünk. – álltunk meg a Red Bull főhadiszállása előtt. – Csak utánatok. – nyitotta ki udvariasan Adam az ajtót.
- Egyébként Seb merre császkál? – kérdeztem egy asztalhoz leülve.
- Csak nem engem emlegettek? – közeledett felénk széles vigyorral a száján a mi kis pilótánk és akaratlanul az én szám is mosolyra húzódott.
- De igen. – válaszolt Maya.
- Itt is vagyok. Remélem nem várattalak meg nagyon titeket. – lehajolt hozzám és két puszit adott az arcomra.
- Dehogy. Seb, bemutatom a barátnőm. Ő itt Maya.
- Hello. – nézett futólag Yayus szemébe majd visszafordult hozzám.
- Rendeltetek már?
- Nem. Most ültünk le. – felelt a kérdésre Adam.
- Akkor javaslom, tegyük meg.
- Én nem kérek semmit, de ti egyetek bátran. – kezdtem el dobolni az ujjaimmal az asztal lapján.  –Sebi a kijelentésem hallatán morcosan nézett rám. – Meleg van, és nem kívánok semmit… - míg a többiek kikérték az ebédjüket én a szememmel keresni kezdtem egy helyet ahol rágyújthatnék. Kezdtem érezni, hogy már egy napja nem cigiztem.
- Mit keresel?
- Semmit..
- Egy helyet, ahol rágyújthat. – válaszolt lemondóan Maya, mintha csak a fejemben olvasott volna. Utálta, hogy dohányzom, de nem tehetett ellene.
- Cigizel? – kérdezte meglepetten Adam, mire én bólintottam egyet.
- Hát, itt nem lehet, de ha szeretnéd, elkísérlek oda, ahol igen.
- Ne fáradj, előbb fejezzétek be. Jó étvágyat!
- Köszönjük. Nem gondoltad meg magad? – pillantott rám Vetti és a villájával felém közelített.
- Nem.
- Kitaláltam egy új célt magamnak.
- Na, és mi lenne az?
- Segítek neked hízni és leszokni a cigarettáról.
- És honnan veszed, hogy én szeretném ezt?
- Látom rajtad.
- Ha sikerül neked… esküszöm, bulit szervezek! – lelkendezett Szöszi.
Addig szekáltak, míg ki nem kértem magamnak is egy adag ételt. Ebéd után Sebas körbevezetett minket a Home-ban. Épp kiindultuk a pályára, mikor egy ismerős hang szólt utánunk.
- Seb várj! – mindannyian megfordulunk.
- Mond Rocky!
- Oh Hello! – mosolygott ránk kedvesen. – Látom elfoglalt vagy…
- Ti beszéljetek nyugodtan, én füstölök egyet, ők meg elkísérnek, ugye?
- Persze.
- Majd utánatok megyek. – mondta némi csalódottsággal a hangjában.
- Oksi.
Azt hittem jobb érzés lesz újra nikotint vinni a szervezetembe, de mikor elszívtam rájöttem, hogy nem is volt rá igazán szükségem… csak a megszokás.
Szép lassan ballagtunk vissza a boxokhoz és egyre több ismerős arc bukkant fel itt-ott. De a legnagyobbat akkor csodálkoztam, mikor a Red Bull csapatfőnöke mellett hallattam el.
- Szia Christian! –köszöntem rá automatikusan.
- Szia Tia! –sietett el mellettem.
Beletelt egy kis időbe, mire rájöttem, hogy Christian Hornerrel ezelőtt elvileg még életemben nem találkoztam. De hát, akkor ez mi volt?

Tius

6 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy mi volt? :O Az emlékezete kicsiny kis morzsája! :D Ugye a kövi részben már visszatérnek az emlékei, ugye? 8I
    Bár még így is simán beleszeret/ett/ Sebbe, úgyhogy felőlem így is dobhatja a békaembert - azért nem delfin, mert az túl aranyos lenne Mikehoz képest - és utána a kicsi német szépen megvigasztalhatja. :D

    SZUPER rész lett, Tius és Seb évődése nagyon tetszett!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Tius! :)
    Először is nagy köszönöm az ajánlást! :)
    Arész is nagyon jó! Csak utálom h Tia cigizik, meg azt is, hogy nem eszik :D
    Sebii<3 :D Emlékezzen már, nem bírom ki!
    Szuper lett!!

    Puszi
    YwY

    VálaszTörlés
  3. Ez tökjó rész lett :D
    na ha igy haladunk lassan mindenkit megismer és wuhuu *-* :D
    mellesleg Tia isznyat szép :| :D
    hamar a folytit.
    puszi
    Erica

    VálaszTörlés
  4. hohohóóóóóóó..... :D :D :D :D
    MIk lesznek még itt? Jól halad a dolog... :D
    Remélem Tia hamarosan tényleg emlékezni fog a dolgokra, csak az a baj, hogy az elején tuti ki fog bukni, de majd Seb kiengeszteli... khm... XD
    Kíváncsi vagyok hány embert fog még felismerni és mennyire zavarodik össze, vagy rosszabb esetben ki szólja el magát... :S
    Nagyon jó volt a feji és tényleg siess a kövivel mert már nagyon kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  5. Christian picit elszólta magát ezzel a köszönéssel, jót nevettem, nagyon tetszett:))) Elképzeltem Tia döbbent arcát:D
    Amúgy mért nem eszik?? :o Aki cigizik, az elvileg többet eszik :P
    Várom a bulit, biztos ott is lesznek még izgalmak;))
    Puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés
  6. Ez az tudod mióta várom, hogy csak egy picit is emlékezzen valamire. És ez már haladás. Kis lépés Tiának, de hatalmas lépés Sebinek :D
    Siess a holnapi frissel.
    Jaj már alig várom. Drukkolok Sebinek nagyon, nagyon sok kalappal.

    puszi:D

    VálaszTörlés