2010. november 6., szombat

HappinNesSeb

Happiness, is just a step away
A boldogság, csak egy lépésre van

Talán ezzel az egy mondattal össze tudnám foglalni a történetemet, mert számomra ennek a mondatnak nem csak képletesen van jelentése. De, hogy ti is megértsétek, miért pont ez a mondat illik az életemre, belekezdek a mesélésbe.

A nevem Vanessa Hopkins, igen az a Vanessa, a 2008-as GP2 bajnoka, ez első nő, aki teszt lehetőséget kapott  egy Forma1-es csapattól, az első, akinek az orra alá tették a szerződést, az első, aki ezt mind elbukta.
Az életemben minden úgy alakult, ahogy én azt szerettem volna, lépésről lépésre haladtam a kitűzött céljaim felé, de a "tündérmese" néhány másodperc alatt "rémálommá" változott.
2009. április 16-án fenekestül felfordult az életem. Tizenharmadikán töltötte az egyik barátnőm a 18. szülinapját. Ennek örömére a haverokkal úgy döntöttünk, kirúgunk a hámból és a fényes Monacot választottuk helyszínül.
Mondhatni első két nap egy cseppet sem kerültük az alkoholt. Tizenötödikén nekem sikerült kijózanodnom és egy jó nagy vásárlásra indultam, míg a barátaim a szálloda wellness részlegét illetve az ágyat választották.
Az autópályán haladtam, a sebességhatárt még véletlen se léptem át, nehogy a karrierembe kerüljön. Mióta az eszemet tudom, arról álmodtam, hogy egyszer a királykategóriában versenyezhetek. Úgy tűnt ez az álom, a 2009es Magyar Nagydíjon teljesül, de csak tűnt. Egy kamion sofőr elaludt a volán mögött és 2 másodperc alatt az én sávomban találta magát. Nem tudtam már mit csinálni, hiába voltak jó reflexeim, az ütközést nem tudtam elkerülni. Hat napig voltam altatásban, a súlyos sérüléseimnek köszönhetően, és bár ne keltem volna fel...
A balesetemből semmire sem emlékszem, mindent a hírekből és a barátaim elmeséléséből tudok.
Negyvenegy napig "boldogítottam" a kórház dolgozóit, mígnem a dokim nagy-nehezen 2009. május 27-én áldását adta a távozásomra.Boldognak kellett volna lennem, de másfél hónapja ezt a szót, ezt az érzést kitörölték belőlem, ahogy sok minden mást is. Mióta átestem azon a szerencsétlenségen nem tudok végignézni egyetlen versenyt sem. Persze a Reb Bull és a Toro Rosso nem felejtett el, többször hívtak telefonon, terapeutát rendeltek ki mellém és most, hogy Monacoban járt az F1-es mezőny be is néztek hozzám.
Június 4-én kerültem olyan állapotba,hogy haza tudtak szállítani. Mindenki azt hitte Svájcban nekem minden könnyebb lesz, a barátaimmal és a szeretteimmel, de erre is sikerült rácáfolnom. Utáltam, hogy mindenki segíteni akart, hogy mindenki sajnált, ez mind még inkább arra elékeztetett,hogy egy nyomorék lettem. Az egyetlen ember, aki ezt ki merte mondani, az a volt barátom Jeff, akivel már fél éve jártam és pont az évfordulónkon szakított velem. Megértem, ki akarna egy koloncot a nyakába...
Kezdtem egyre inkább magamba fordulni és minden embert megpróbáltam elüldözni magam mellől. Június 19-én elértem a célom, az aznapi hisztim után a barátaim nem látogattak többet. Szörnyű volt látni, hogy a családom szenved miattam, amiatt, hogy már nem akartam élni. Hiába mondták az orvosok, és a terapeutám Nathan, hogy javul az állapotom, hogy egyre erősebb vagyok, én nem vettem észre semmilyen változást. Kezdtem elveszteni a hitem abban, hogy valaha lábra tudok majd újra állni.

11 megjegyzés:

  1. Haliho!
    Én vagyok az első! :D
    Mielőbbi folytatás kéretik! Azt hiszem ebben minden benn van! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igyekszem majd! :D <3
    Büszke lehetsz magadra! :D
    Puszií

    VálaszTörlés
  3. Folytit kérek.=D
    AZONNAL!!^^
    Tetszik (:
    Grt. (Y)
    Majdnem sírtam :(
    szeretlek & hiányzol<333

    VálaszTörlés
  4. Hűha!

    Tia, ez egy nagyon jó történetnek ígérkezik!
    Sokkoló az a változás, amin Vanessa most átmegy, de remélem nem adja fel és erős lesz!
    Érdekes lesz majd egy járásképtelen ember szemszögéből írni ezt a történetet, kíváncsi leszek a lelki vívódásokra!
    Sok lehetőséget rejt magában ez a sztori, várom a fejleményeket MIELŐBB! :D

    SZUPER lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  5. úúhaa :OO
    eddig nagyon jó törinek látszik, és biztos, hogy az is lesz :))
    nagyon várom a folytit!
    csak így tovább :)):*
    puszii<3
    YwY

    VálaszTörlés
  6. Szia Tia :)
    Köszönöm szépen, hogy feltetted!!
    Nem kérdés, hogy tetszik és remélem, hogy folytatod, amint tudod! :)
    Kiváló az alapötlet! Csak így tovább!!!!
    Millió puszi,
    réka

    VálaszTörlés
  7. Hm... hát köszönöm nektek a véleményeket.. majd meglátjuk mit alkotok belőle... lehet nem írok belőle hosszú történetet... talán jobb lenne egy pár részes novellában megoldani... na majd kiderül!
    Köszi még egyszer a komikat! :D
    Puszií mindenkinek! <3
    Tius

    VálaszTörlés
  8. Ööö. Tegnap pedig küldtem megjegyzést. Úgy látszik valahol elveszett :O
    Szóval csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Nagyon érdekesen kezdődik a törid, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle. Várom a folytatást!

    Puszi:Icu

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett:)bár már én hallottam:)de akkor is nagyon tetszett:)puszillak:)
    A másik szövegnek is hozhatnád az új részét!!!!!:C:D<3(L)Kaccah

    VálaszTörlés
  10. Jaj, ez agy nagyon szupi törinek ígérkezik!!!!
    Kíváncsian várom a folytatást 8I 8I
    Remélem hamar hozod 8I 8I ♥♥♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés