2010. november 9., kedd

47.rész

Helló! :D

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem már minden második gondolatom a hétvégi évadzáró/mindent eldöntő futam körül forog...
Nehogy "bezazuljatok" (by: Chelsea), itt a folytatás : )
Puszií és köszi a komikat...

- Te meg mit csinálsz? –mentem oda nevetve a páromhoz.
- Ááá. Most rontottál el mindent. –tette le a pudingos tálat a pultra.
- Neked is jó reggelt, drágám. –nyomtam puszit a csokis arcára. –Ez mi? –emeltem meg egy tányért.
- Gofri. Hát nem látod?
- Én mondtam neki, hogy segítek, de egyedül akarta csinálni. – lopakodott mellém Heike.
- Miattam? –néztem nagy szemekkel Sebre.
- Ühüm. –hajtotta le a fejét. –Meg akartalak lepni, mert tudom, hogy nagyon szereted.
- Jajj de édes vagy. –csókoltam meg. – Enyém a világ legfigyelmesebb pasija. Nagyon jól nevelted a fiad. –mondtam Heikének.
- Ha újra szép tiszta lesz a konyhám, elhiszem. –körbenéztem és egy kisebb csatatérré változott a helység.
- Együnk, utána segítek neked összepakolni. Jó?
- Rendben. –vigyorgott a szőkém.
A közös reggelit valamint takarítást egy közös zuhany követte, majd Vetti edzeni ment, én pedig kiültem a nappaliba dolgozni. Váltottam néhány telefont Chrissel, Katlynnel és Sarahval. Időközben Fabi ült le velem szembe.
- Hogy vagy? – egy ideje már figyelt, de nem szólt hozzám, így elkezdtem én a beszélgetést.
- Jól, csak unatkozom kicsit. –rántotta meg a vállát.
- Miért nem hívod át valamelyik barátod játszani?
- Teo a nagyijánál van.
- Teo a legjobb barátod?
- Igen.
- Értem. És esetleg valaki más?
- Anyu nem nagyon szereti, ha ilyenkor más átjön.
- Milyenkor?
- Hát, ha Seb itthon van. Meg különben is… gondolom, most mindenki a cirkuszban vagy a vásárban van. – mondta csalódottan. Szóval itt van kutya elásva. –morfondíroztam magamban.
- Te nem szerettél volna cirkuszba menni?
- De igen. –habozott a válasszal. – Apu azt mondta majd Sebastian talán elvisz. De mindegy, nem fontos.
- Aha… Mennyi most az idő?
- Négy óra huszonkettő. –pillantott gyorsan az órájára, ekkor Sebi kiáltott be a házba.
- Megjöttem. –rúgta le magáról a cipőt.
- Szia. –kiabáltam vissza. - És nem tudod, véletlen mikor van a következő előadás?
- Fél ötkor, aztán meg fél nyolckor. A vásár pedig éjfélig tart.
- Na, majd meglátjuk, mit tehetek. –mosolyogtam rá biztatóan.
- Szia, Kicsim. –hajolt le hozzám egy csókért. – Hello, öcsi. –pacsizott vele. – Mi a helyzet?
- Semmi. Felmegyek játszani.
- Jól van.
- Mi ez a felettébb jókedv? –kérdeztem mikor a kis lurkó már eltűnt.
- Jó volt végre edzeni.
- Ennyi? –bólintott.
- És te mivel ütötted el az időt?
- Szerveztem a hétvégéd.
- Már várom. Hazai közönség… biztos fantasztikus hangulat lesz, meg programok. –lelkesült fel.
- Ja, biztos. És a ma esti program?
- Először is, lezuhanyozom. –állt fel a kanapéról. – Aztán valakinek egy kis szórakozást ígértem…
- Remek. –örültem, hogy nem felejtette el Fabit.
Míg ő pancsolt, én beszóltam a kis srácnak, hogy a fél nyolcas előadásra megyünk. Majd kiugrott a bőréből. A szekrény előtt álltam, farmert és hozzá egy pólót kerestem, mikor megszólalt Seb telefonja. Rápillantottam a kijelzőre, ami Hanna képét, illetve nevét mutatta. Pár másodperc múlva Sebi kicsattogott a fürdőből, egy szál törölközőben.
- Csörögtél. –fordultam vissza a polcok felé.
- Mindjárt visszahívom. –lépett mögém. Végig simított a karomon és egy puszit lehelt a fülem alá, majd kihalászott néhány ruhadarabot és öltözni indult.
- Hanna volt az. –jegyeztem meg, miután ő már menetre készen állt.
- Húú, akkor igyekezz. – a mobiljával a kezében kiviharzott a szobából. Nem értettem, mi köze van hozzám Hannának, de nem is akartam megtudni.
Mire leértem a földszintre az említett személyt is ott találtam. Megtorpantam, mikor megláttam, majdnem visszafordultam, de Seb előbb vett észre.
- Na, látod? Mondtam, hogy nem kell már sokat várni. Már itt is van. –mondta Hannának. –Mehetünk? –kérdezte már tőlem.
- Hova?
- Biliárdozni a haverokkal.
- Nekem erről valahogy elfelejtettél szólni.
- Na kezdődik a hiszti…- sóhajtott fel, az utálatom tárgya. – Vegyél fel egy rohadt magas sarkút és induljunk már. –szólt oda.
- Hogy mi bajod van?
- Nekem semmi, de tudom, hogy a cipellőid nélkül úgyse mozdulsz.
- Te csak ne dumálj nekem, mert a magas sarkúm a seggedbe fog kikötni.
- Lányok, elég már. –csitított minket Vetti. – Megígértem Ericanak, hogy mind ott leszünk, úgyhogy kérlek, viselkedjetek.
- És az öcséddel mi lesz? Neki véletlen nem lett ígérve semmi? –kezdtem egyre mérgesebb lenni.
- Ma van a cirkusz? –esett le neki a dolog.
- Hm… Igen.
- Legközelebb elviszem. –futó lépteket hallottunk meg a lépcső irányából, majd egy hatalmas puffanást. Feltételezem az ajtó volt.
- Most jó? –néztem rájuk.
- Majd megbékél. –húzta el a száját Sebas.
- Gyerek, el fogja felejteni. Hamar túlteszi magát rajta. –szúrósan néztünk rá mindketten. - Jó, én kimentem. – közölte erre az ex-ek gyöngye.
- Jobb is. –egy kis kanál vízben meg tudtam volna fojtani. – Veled akar lenni. Érted? Alig találkoztok és mikor itthon vagy, akkor se vagy vele…
- Holnap azt játszok vele, amit csak akar, de most menjünk, mert el fogunk késni.
- Te mehetsz… én biztos nem megyek veletek sehova.
- Jönnétek? – naná, hogy nem bírta ki odakint.
- Kicsim, kérlek.
- Nem Szivem, nem. Én elviszem őt a vásárba és jól fogja magát érezni. Te meg remélem nagyon szégyelled magad.
- Nem baj, Seb. Legalább olyan jól érezzük majd magunkat, mint csütörtökön.
- Mi? –emeltem a tekintetem Sebastianra. – Ugye ez most nem az aminek elsőre látszik?

8 megjegyzés:

  1. jelentem, az elmém ép és egészséges, köszönöm a folytatást. ^^

    gofri. xD oké akkor az még nem Hanna volt, de azért csak idepofátlankodott a végén. Seb meg delökött máár! én is elgondolkoztam rajta, hogy lehet nem is bánja, hogy Hanna vissza akarja szerezni... a magassarkús beszólás nagyon tetszett. xD

    egyébként én is nagyon várom a hétvégét, már az őrületbe kergetem a családot, amikor mondom, hogy szombat-vasárnap enyém a nappali meg a TV. remélem izgi futam lesz, bár biztos, mert végig menni fog a fejszámolás redbulléknál, de azért remélem, Vettit nem állítják be másodhegedűsnek Webber mögé. (akkor mérges is leszek!)

    jó rész lett, kíváncsi vagyok, megjön-e Seb esze ezután. hűű mennyit írtam. xD nahmindegy. puszillak (Ł)

    VálaszTörlés
  2. Első terv szerint Hanna lett volna, és egy nagyon csúny vita, de mivel most még boldog vagyok (hétvége miatt) nem tudtam megírni... így ez lett :D hihi :) Azért megint a végére maradt a csattanó... remélem senki nem fog megőszülni :D :P
    Puszií <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Tia!

    Még, hogy senki sem fog megőszülni! :O Én mindjárt hülyét kapok ettől a viperától, meg SEBtől is!!!
    Nem igaz, hogy ennyire hülye! Ez a srác tényleg élvezi, hogy a két csaj harcol érte! Tuti, hogy még nem felejtette el Hannát! Ráadásul a kisöccséről is elfeledkezett és amikor az eszébe juttatják, akkor se nagyon izgatja magát miatta! Az eszem megáll!
    Seb most nagyot zuhant a szememben!

    SZUPER lett a folyti!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. Szia Tia! :)
    Háááát most szomorú vagyok :( Nagyon bíztam Sebiben, hogy nem enged a csábításnak és egyben Hannának. Persze írtad a komiban legutóbb, hogy van abban valami, amit írtam a zenével kapcsolatban...
    Mindenesetre akárhogy is hezitál most Seb, csatlakozom Noncsihoz és azt mondom, csúnya dolog volt, hogy elfelejtette, mit ígért Fabinak. És egy gyerek nem felejt. Rosszul hiszi Sebi... Mérges vagyok Rá, de nagyon!!!!!
    Imádom a regényt!!!!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  5. Na jolvan roadon meg Sebi is h lehet egy ekkora féreg kezdem megutálni és ha még el is megy Hannával vééggeeeeee.:C;)amúgy nagyon jó lett a végére tökre ideges lettem mintha én lettem volna Tia:D:DPuszim Kaccah

    VálaszTörlés
  6. Remélem lenyugodnak a kedélyek,ha elolvassátok a folytatást! :D
    Köszönöm a komikat! :D
    ♥♥♥♥♥Sok Pusziííí ♥♥♥♥♥
    Tia :)

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁááá
    HOGY LEHET ILYEN SEBI???
    Megígérte az öcsijének, erre... grrr
    Még jó, hogy Tia ott van!
    És Hannával volt...?
    MEGFOJTOM!!! Grrr
    IMÁDÁS ♥♥♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  8. Szeegény Fabi ='SS
    Seb jól cserbenhagyta Hanna miatt :OO
    Az a hülye kis lotyó még beszól ?!! :O :@ Az igen...=OO Kíváncsi lennék, hogy mi volt köztük csütörtökön...
    pusszííí.

    VálaszTörlés