2010. november 7., vasárnap

46. rész

Halihóóó :D

Nagyszerűen ment ma a kis bohóc, ennek örömére itt az új rész!

- Na, mi legyen? Visszamenjünk vagy sétáljunk egyet? –kérdezte jó pár perc elteltével.
- Menjünk vissza. –sóhajtottam fel.
- Nem muszáj, ha nem szeretnél. –simogatta meg az arcom.
- De-de menjünk. Anyukád annyit dolgozott, hogy minden tökéletes legyen… Nem szeretném elrontani, és mellesleg az ajándékaidat se bontottad még ki.
- Te jobban be vagy zsongva miatta, mint én. –nevetett fel.
- Nem is. –böktem oldalba, mire ő magához húzott és lágyan megcsókolt.
- Mit szólsz a barátaimhoz? –kézen fogott és a ház felé indultunk.
- Kennyt nagyon bírom. –néztem rá sejtelmesen.
- De ugye nem úgy?
- Hát… – az arcáról lefagyott a mosoly. – Viccelek. Nyugi. –vigyorogtam rá. – Jó fej és Erica és Adam is aranyosak, bár velük kevesebbet beszéltem.
- Örülök, ha jól kijössz velük. Már csak Hannával kell megbékélned.
- Te ezt komolyan gondolod?
- Igen. Hidd el nekem jószívű, kedves lány és nem akar nekünk rosszat.
- Jajj Seb ne legyél már ilyen naiv. Ő még mindig teljesen beléd van zúgva és mindent megtenne azért, hogy újra együtt legyetek.
- Eltúlzod ezt az egészet. –csóválta meg a fejét. – De nem akarok veszekedni, majd később megbeszéljük. –nyitottunk be a kapun.
- Aha. Majd később, csak nehogy túl késő legyen. - Heike jelent meg mellettünk.
- Mi lesz túl későn? – kérdezte kíváncsian.
- Semmi anyu, csak Tia már türelmetlenül várja, hogy átadja az ajándékát. –karolta át az anyukáját.
- Hát akkor, mire vársz drágám? –tette fel kedvesen a kérdést nekem.
- Majd, ha kettesben leszünk… Most inkább menjünk táncolni.
- Menjetek, menjetek. –tolt be minket a nappaliba.

                                                                            ~ OoO ~

Fél három körül ment el az utolsó vendég. Heikével megegyeztünk, hogy „holnap” takarítunk így fáradtan vonszoltuk fel magunkat a szobáinkba.
- Fürödjünk most vagy csak reggel?
- Csak reggel. –omlottam Seb karjaiba majd hamar be is bújtunk a takaró alá. Eszembe jutott, hogy az ajándéka még mindig nálam van, ezért kipattantam az ágyból. Gyorsan előkerestem majd visszamásztam mellé. – Tessék. – adtam a kezébe a becsomagolt albumot. – Boldog Szülinapot.
- Köszönöm, de tényleg nem kellett volna. –óvatosan kezdte el kibontani és mikor meglátta, mintha megkönnyebbült volna.
- Mi volt ez a megkönnyebbülés?
- Azt hittem valami könyv lesz és megnyugodtam, mert nem vagyok oda értük.
- Pedig ebbe is lehet olvasni, nézd csak meg. –kinyitotta és hosszú percekig csak lapozgatta.
- Annyira gyönyörű vagy. – simított végig egy képen, ami alá nem írtam semmit.
- Mikor megláttam ezt a képet, nagyon meglepődtem. Nem emlékeztem rá, hogy ilyen is van, ezért nem tudtam hozzá mit írni.
- Ezt a képet én csináltam rólad, még akkor, amikor kibékültünk és először aludtál velem. Emlékszel?
- Persze, hogy emlékszem. Azt akartad hazudni, hogy azért vagy fent, mert horkolok.
- Igen. –nevette el magát. – Hát, ezt a képet aznap reggel csináltam. Annyira békésen aludtál és muszáj volt megörökítenem.
- Ohhh. –bújtam szorosan mellé. –Szeretlek Hercegem.
- Én is szeretlek kis Hercegnőm. –puszilta meg a homlokom. –Köszönöm szépen. –mosolygott rám lehengerlően miután a végére ért.
- Tetszett? –kérdeztem, míg ő etette az albumot az ágy mellett lévő szekrényre.
- Nagyon. –csúszott lejjebb az ágyban, majd engem is magával húzott. Felém emelkedett és hosszú csók csatákba bonyolódtunk majd lassan álomra hajtottuk a fejünket.
Másnap ágyba kaptuk az isteni reggelit… Egy gyors zuhanyzás után nekiláttunk a ház rendbe tételének. Kora délutánra kész is lettünk. Mivel a cukrászdás ötletemről még nem mondtam le, úgy döntöttem elcsalom Vettit egy fagyira. Bementem a nappailba, mert nemrég még ott játszott Fabival, de nem találtam sehol.
- Bátyádat merre keressem? .kérdeztem a legkisebb Vettelt.
- Fent van az emeleten. – mondta durcásan. - Már vagy 10 perce telefonál.
- Köszönöm. –nyomtam puszit a feje búbjára.
Halkan nyitottam be a szobába, nehogy megzavarjam őt a diskurálásban. Lehuppantam az ágyra és onnan néztem, ahogy fel alá járkál a szobában. Alig telt el egy perc és le is tette, minta előttem nem akart volna beszélni.
- Na, mindennel kész vagytok? – csüccsent mellém.
- Igen. –bólogattam.
- Az jó. –dőlt végig az ágyon.
- Baj van? – másztam közelebb hozzá.
- Nincs, miért? –könyökölt fel.
- Látom, hogy van valami, de majd ha szeretnéd, akkor elmondod. –adtam egy puszit az arcára. –Nincs kedved sétálni egyet?
- Hova szeretnél te sétálni?
- Ahová néhány nappal ezelőtt is szerettem volna.
- Belebújok a cipőmbe és én kész vagyok.
- Őőő, oké, de én még átöltözöm. –a szekrényhez sétáltam, kiszedtem egy kis nyári ruhát, amit néhány másodperc alatt magamra öltöttem. Sebas addig sportcipót húzott és a pénztárcáját a zsebébe csúsztatta. –Kész vagyok. –mondta, miután a hajamat is rendbe tettem.
- Cipő?
- Jah… Nem láttad a fekete sarum?
- Mi az a saru?
- Ááá mindegy. – legyintettem felé. –Megvan. –mondtam büszkén, mikor kihalásztam az ágy alól.
Már az utunk elején el kellett árulnom hova szeretnék menni, mert nem voltam biztos benne, hogy a megfelelő irányba haladunk. Végre újra kettesben voltunk, de nem hagyott nyugodni az a telefon.  – Szivem? –ültünk le egy kis asztalhoz a fagyikkal.
- Hm? –nyalt bele természetesen az enyémbe.
- Figyelsz?
- Persze, figyelek. –hadarta el a választ. Azt hiszem fagylalt teljesen a hatalmába kerítette.
- Jó. Akkor, majd ha befejezted megbeszéljük.
- Nem, nem… Tényleg figyelek. –nézett rám komolyan, amitől nekem nevetnem kellett. – Most mi van?
- Semmi. –hajoltam oda egy apró csókért. 
- Mostmár ne húzd az agyam. Mond el, amit szerettél volna.
- Elárulod kivel beszéltél, mikor bementem hozzád, a szobádba és hogy miért ráztad le olyan gyorsan?
- Nem is ráztam le.
- Aha, biztos nem. Szóval?
- Nagyon finom ez a kekszes. Neked is ízlik? –terelte másra a témát.
- Finom. – annyira zavart, hogy nem akarta elmondani.

                                                                           ~ OoO ~

Másnap reggel egyedül ébredtem… Meglepődtem, hogy Sebi nem várt meg. Mit sem sejtve csoszogtam le a konyhába, ahol nem várt kép fogadott.

7 megjegyzés:

  1. Nem igaz h ilyen befejezéssel lesz vége ááááááááááááhhh nem birom ki a kövi részigg úúristeennnnn:(:(de am ez nagyon jó lettt na puszimm<3(L)Kaccah

    VálaszTörlés
  2. Héééé, nem ér a legjobb résznél abbahagyni! :O :O
    Tia! :D
    SÜRGŐSEN FOLYTIT KÉREK SZÉPEN!!!
    HANNA! Ugye? grrr ÚÚÚÚÚÚÚGY, megfojtanám egy kanál vízben!!!

    SZUPER rész lett, de az nem tetszik, hogy Seb ennyire szemellenzős! grrr grrr grrr Nem hiszem, hogy ennyire naiv lenne és csak ezért védi Hannát. Nem lehet, hogy valahol még őt szereti??? :S :S :S

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Nem várt kép???? :O :O :O :O :O :O :O
    Mi lehet vagy ki lehet az???? :O
    Hannát meg megtépem... grrr Sebi meg VAK...grrr vagy csak nem akarja észrevenni??? MOst elgondolkoztattál...
    Várom a folytit...(L)
    Ousza. szabus

    VálaszTörlés
  4. tudom hogy hanna, úúúgy tudom hogy hanna!
    hadd tépjem meeg!
    és léccilécci folytatáást! elvonási tüneteim vannak, bezazulok, ha nem olvashatok, azt pedig nem akarhatod.

    megint jó rész lett, csak a vége olyan idegtépős, hajtépős meg kicsit laptopkábeltépős, de ezt magbocsátom, amiért ilyen jókat hozol mindig. ^^

    hamarhamar folytatást! (Ł) puszii.

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajszik! :D Fent a folyti :D
    Jajj Szabus, hogy megörültem, mikor megláttam,hogy írtál...
    Lánykák, az a cél, hogy elgondolkoztasson a blog :D hihi :D
    Mondanám, hogy bocsi Chelsea, de direkt ítam ilyenre XD
    Remélem tetszik majd az új rész!
    Puszií mindenkinek!<3
    Tia

    VálaszTörlés
  6. Óóóóóóóóóóó
    Milyen nem várt vendég? :O Hanna? grrr Vele beszélt Sebike??? grrr
    Hogy lehet ilyen kis naív? grrr Férfi!
    IMÁDÁSSSSSSSSSS ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  7. Szijjaa =)

    Ez is aranyos rész lett, nagyoon tetszik =) =D
    Kíváncsi vagyok, hogy Seb kit rázott le miattad a telefonban, és hogy mi lehet az a nem várt kép... :OO Én is remélem, hogy nem Hanna lesz ott. ^.^

    szrtlk <333
    Trixyy

    VálaszTörlés