2010. december 29., szerda

Vicc :D (Vevytől)

Sziasztok!

Vicces kedvem van, ezért ma kaptok frisst, de nem akármilyet :D

-  Tia, minden rendben?
- Persze. –sétáltam ki a fürdőből már pizsiben, fogkefével a számban. – Na, már hiányzol neki?
- Mi? –visszamentem a mosdóba és kiöblítettem a számat illetve a fogkefémet.
- Azt kérdeztem, már hiányzol neki?
- Ja, aha… bulizni mennek és azért hívott, hogy menjünk velük.
- Nyugodtan itt hagyhatsz…
- Nem fogok elmenni! – ült le az ágyra, majd maga elé húzott. Épp megszólaltam volna, mikor folytatta. – Csak ha te küldesz el. –simogatta meg az arcom, a hüvelykujja kis ideig az ajkamon pihent majd az arcát egyre közelebb éreztem magamhoz, lehunytam a szemem, de mielőtt egy csókban forrtunk össze felsóhajtottam…
- Álmos vagyok. – nyomtam egy puszit a homlokára és bemásztam a takaró alá. –Te nem jössz?
- Lezuhanyozok. –állt fel komótosan.
- Oké, siess.
Negyed óra múlva már be is bújt mellém. Félve karolt át hátulról ezért szembe fordultam vele, hogy tudja, még nem alszom. Hajamat elsöpörte a vállamról és cirógatni kezdte a nyakam, az arcom, a karom…
- Köszönöm, hogy itt vagy. Tudom, hogy most nehéz lehet elviselni, hogy hisztis vagyok, problémás és bonyolult… szóval csak köszönöm.
- Ha azt mondom, magam miatt vagyok itt, akkor befejezed a köszönetnyilvánítási rohamot? Már kezd olyan érzésem lenni, mintha valami díjátadásra gyakorolnál. –mosolyodott el.
- Akkor is…
- Ki ne mond!
- Miért, mi lesz, ha mégis?
- Addig csikizlek míg le nem esel az ágyról.
- Ne legyél már ilyen gonosz! –néztem rá nagy szemekkel.
- Ne legyél már ennyire szép. –muszáj volt felnevetnem.  - ennyire tökéletes. –hajolt felém.
- Nem vagyok tökéletes. –csuklott el a hangom, ahogy ajkait megéreztem a sajátomon, amint egy óvatos csókot ad. Csak akkor éreztem meg, hogy a testem mennyire kívánja is őt.
- Számomra az vagy. –suttogta a fülembe, mikor visszafeküdt mögém.
- Majd meglátjuk reggel mit mondasz… - bújtam a mellkasához.
- Miért?
- Kócosan és álmosan igazán szép látvány vagyok. –mondtam ironikusan.
- Majd én eldöntöm. –puszilta meg a vállam. – Jó éjt!
- Neked is.
A csendben a gondolataim rögtön Sebre vándoroltak, így léptem be az álmok országába, ahol édes álomkép várt. Egy tengerparton voltam a kis gyémántszeművel, talán Törökországban lehettünk… egyik pillanatban a vízben játszottunk a másikban már a homokban fekve csókolóztunk, de ez csak egy vágyálom, amitől szörnyen nehéz volt elválni, de az a rohadt óra csak nem akart csöndben maradni.
- Mike kapcsold ki!- még mindig csörög. – Kapcsold már ki!!!!- bökdöstem meg. –Naaa kapcsooold kiiii!!!! – húztam a takarót a fejemre. –Kösz. –kiabáltam ki, mikor a készülék elhallgatott.
- Jó reggelt szépség! –bújt Michael is a takaróm alá.
- Vagy jobbat. –mosolyogtam fanyarul, majd letúrtam a takarót magunkról.
- Megint éhes vagy?
- Ne kezd! –emeltem meg egy kispárnát.
- Jó, de én éhes vagyok.
- Tegnap ügyesen feltaláltad magad, szerintem most is menni fog. –ültem fel. –Este nem jöttek át Cataék. –morfondíroztam hangosan.
- Mikor én megjöttem, akkor voltak itt ők is, de te ugye akkor épp sétáltál. –simogatta a hátam.
- Nem foglaltam repjegyet. – húztam el a szám.
- Nyugi biztos lesz 2 db a Londoni járatra.
- Remélem. –döntöttem a fejem a jobb vállára. – Te össze vagy már pakolva?- emeltem a tekintetem rá.
- Én fél óra alatt elkészülök. - túrt bele a hajamba majd megcsókolt.
- Mike. - hajtottam le a fejem, mikor elváltunk.
- Mond. - emelte meg a fejem, hogy a szemébe nézzek.
- Mike, ez nekem
- Gyors?!
- Egy kicsit... várjunk még ezzel.
- Rendben, ahogy te szeretnéd. - miért kell neki ennyire jónak lennie? Csak még inkább ráébredek, hogy én mennyire kevés vagyok hozzá...

                                         ~OoO~

„Megkérjük Tisztelt utasainkat, hogy ülőhelyeiket foglalják el és kapcsolják be biztonsági öveiket, mert a gép hamarosan megkezdi a leszállást. Köszönjük.”
- Jól vagy?
- Azt hiszem, csak hányingerem van, de ez mostanában mindennapos.
- Ha rosszabbul érzed maga, szólj! – bólintottam és ismét figyelni kezdtem az egyre közeledő talajt.
Mikor kiértünk a repülőtérről, fogtunk egy taxit és útba vettük a lakásom. Mivel már késő délután volt megbeszéltük, hogy itt töltünk egy éjszakát, holnap bemegyek a gyárba és utána irány New York.
Reggel nem tudtam sokáig aludni, készítettem reggelit Mikenak és a csajoknak, bár tudtam, hogy Jessica és Melody nem fog reggelizni. Este már elbúcsúztam a lányoktól, megvolt a nagy sírás-rívás, de tudom, hogy így lesz a legjobb. Nem akartam, hogy úgy induljon a napunk, ahogy tegnap befejeződött ezért próbáltam felvenni egy álarcot, hogy legalább a lányok nyugodt szívvel engedjenek el. Megtudtam, hogy Seb tegnap bent volt a gyárba, ezért retteghettem, hogy esetleg összefutunk.

-  Milyen idő van Baltimore-ban? – keresgéltem a táskáimba valami kényelmes ruhát.
- Meleg, kb. olyan, mint itt.
- Ez jó lesz? – dobtam Mike ölébe egy farmer sortot egy fehér felsővel.
- Nekem mindenben tetszel-mosolyodott el, és mögém lépett. Gyorsan megfordultam és arrébb tessékeltem.
 –Ne tarts fel, így sosem készülök el! - megadóan felemelte a kezeit, és visszahuppant a fotelba. Nem bírom tovább magamban tartani, ez így nem mehet tovább, beszélnem kell vele, döntöttem el. Sosem lesz jó alkalom, és nem húzhatom sokáig az időt. - Mondanom kell valamit - kezdtem bele, persze nem mertem a szemébe nézni.
- Hallgatlak – nézett rám komolyan. – érezte, hogy nem vicc következik.
- Ez a dolog kettőnk között…- csendben várta a folytatást. – na jó.. nem tudom szebben kifejezni magam, tisztában vagy vele, hogy a szívem végérvényesen Seb - é, vagyis rád jutott a szamár szerepe, de nem tehetem ezt veled, úgyhogy .. –elsírtam magam. És ő még ezek után is megértő volt..Ó, hogy gyűlölöm! Ez így nehezebb lesz, mint gondoltam. De muszáj megtennem. – Ennyi volt. Ennyi jutott nekünk - hüppögtem.  Csendben felállt, odalépett hozzám, és átölelt.
 – Sírj nyugodtan. - két kézzel kezdtem püfölni a mellkasát, és rákiabáltam:
- Ne  tedd ezt velem, inkább küldj el a fenébe, de ne legyél kedves ezek után is!! Én csak Őt szeretem, Téged pedig kihasználtalak, hogy ne haljak bele a fájdalomba! Értsd már meg!!
–Nyugodj meg- mondta csendesen, és szorosabban tartott, várta, hogy kitomboljam magam. Amikor végre csillapodni kezdtem, elengedett, és annyit mondott: - Ez az utolsó szavad? Mindig, minden körülmények között??                                                                                        - Igen – nyögtem ki alig hallhatóan. Két másodperc múlva az ajtó csapódását hallottam, és éreztem a megkönnyebbülést összetört szívemben. „Legalább nem kell tovább becsapnom az egész világot” – gondoltam, és összekuporodva sírtam tovább. Ahogy csökkent bennem a feszültség, ráébredtem , hogy végre döntöttem! „Te jó ég, Sebi a gyárban van!! Azonnal oda kell mennem, és beszélnem kell vele!!” A következő pillanatban már a fürdőszoba felé rohantam, és azon tépelődtem, hogy a nyugtató tusolás után mit is vegyek magamra. Egy óra múlva már taxiban ültem, és idegesen vártam, hogy odaérjek Szívszerelmem megnyugtató, mindig-boldogságot adó közelébe. Megérkeztünk. Megkövülten néztem a gyár bejáratát. Sebi és Mike. Sebi és Mike együtt. Sebi és Mike együtt álltak ott, és a következő pillanatban egy dörrenés, és mindkettő összeesett. A szívem megfagyott. A lábam nem mozdult. Az agyam sem működött, az összes reakcióm egy apró, hangtalan sikoltás volt. A taxis kipattant a kocsiból és odarohant a két férfihoz, közben vadul hadonászott és kiabált nekem, de az egészből semmit nem fogtam fel. Seb megmozdult. ÉL!! Ebben a pillanatban felengedett bennem a sokk, és a következő másodpercben már ott térdeltem mellette, az ölemben tartva a fejét, és öleltem, csókoltam, ahol értem, a könnyeim végeláthatatlanul patakzottak az arcomon. Elmosolyodott és azt mondta:
- Tudtam, hogy nem vagy egy egyszerű eset, de hogy cowboyt kellett játszanom érted.. Szeretlek – tette hozzá, és magára húzott. Olyan forrón csókolt, mintha én lennék az éltető levegő. Pár perc múlva fuldokolva toltam arrébb, és óvatosan Mike felé fordultam.. Még mindig nem mozdult. A taxis közben kihívta a mentőket, akik mostanra érkeztek meg, és már tették is a hordágyra a mindig erős, ám most erőtlenül ernyedt férfitestet. Elfogott a pánik.
- Úristen, ez miattam van!! Seb is feküdhetne most ott!- felugrottam és odaszaladtam hozzá. Semmi… Egy darab hús.. A mentős csüggedten nézett rám, és azt mondta, mindent megtesznek, de.. – újra elfogott a sírás. Seb már mögém ért, és szorosan ölelt magához.
– Csssss… Nem a Te hibád. Ennek így kellett történnie.

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    először is: Mindííííííg minden körülmények között? :D tudom ez itt nem vicces.. de nekem az..
    ez most csak egy álom?? mert.. nem értem.. most mi?? lelőtték egymást..?? bocsi de én nem nagyon értem.
    de ha igaz, akkor végre találkozott Sebiveel. összeszorult a szívem :D júúj :$$

    Puszi
    YwY

    VálaszTörlés
  2. Nem álom! az a valóság, vége ebben a változatban :)
    Puszií és köszönöm a komit :D

    VálaszTörlés
  3. Szijjjja Tia! :)
    Hááát nem is tudom... Először is én is álomra gondoltam, de azt írtad, nem az! :D
    Szóóóval akkor újra találkoztak Sebbel és meg is csókolták egymást.
    A lövéses dolgot nem értem, hogy ki lőtt kire, vagy rájuk...
    Mike -nak remélem életben marad!!!
    Millió puszi,
    Réka

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!
    Khm!!! Hát ez izé... szóval nem vicces na!!! Ilyen nem lehet!!! Hozd a következőt, mert ez így nem jó!!!
    Azért a rész tetszett!!!
    Puszi!!!

    VálaszTörlés