2010. október 12., kedd

42.rész

Halihóóó! : )


Meghoztam az új részt....  Csütörtökön megpróbálom hozni a következőt, de rajtatok is múlik! :D Puszií


- Hogy mi? - kérdeztem meglepetten.
- Ne akard letagadni, most írt egy újabb sms-t az a gorilla. - vágta oda epésen, közben felkelt az ágyról és belebújt a pólójába.
- Szivem, ne értsd félre. Ő csak egy barátom. -léptem egyet felé.
- Akkor miért titkoltad? - emelte meg a hangját.
- Én nem titkoltam, hisz nekem nem jelent semmit.
- Hm... és ezt most el kéne hinnem? - nevetett fel gúnyosan, majd elhagyta a szobát.
- Seb, kérlek beszéljük ezt meg. - mentem utána egy szál törölközőbe csavarva.
- Nincs miről beszélnünk. -fordult vissza felém. A tekintetéből áradt a megvetés és a harag.
- Sebastian, ne csináld ezt. -kérleltem őt, már a bejárati ajtó előtt.
- Én ne csináljam? -kérdezte felháborodottan. -Mégis mit?
- Ne menj el. -fogtam meg a vállát,hogy magam felé fordítsam és a szemébe nézhessek.
- Hagyjál! -dörrent rám, majd távozott a házból.
Összerezzentem, ahogy becsapódott az ajtó. Sírva vonszoltam magam vissza a zuhany alá. Jó negyed óráig ott álltam. Miután felöltöztem megpróbáltam felhívni Sebit. Kicsöngött, de nem vette fel.

Három óra teljesen kiesett. Nem tudtam megmozdulni sem, csak feküdtem az ágyon. Nyolc óra után valamivel Melie jött be hozzám.
- Áthoztam a meglepit.-csukta be az ajtót. - Baj van? - kérdezte ijedten, mikor rám nézett.

Újabb könnycseppek gördültek végig az arcomon, de válaszra nem voltam képes.
- Héé.... Nyugi. -ült le mellém és egy zsepit húzott elő a zsebéből. -Tudok segíteni? -megráztam a fejem, majd kifújtam az orrom. - Nem vagy éhes? -ismét a fejemet ráztam. -Mi történt? Seb bántott? Ha igen, megverem. -egy picit felnevetem, aztán visszatért a rossz kedvem. -Na jó, látom nem akarsz beszélni róla...De ha meggondolod magad, gyere át hozzám nyugodtan.
- Rendben. -préseltem ki magamból egy szót.

Miután egyedül maradtam újra tárcsáztam Sebit, de kinyomott.Belesajdult a szívem.
Elővettem a laptopom és böngészni kezdtem a neten...Próbáltam nem Rá gondolni, nem sok sikerrel.
Úgy döntöttem beteszek egy filmet, de kb. a felénél elaludtam. Hajnali 5óra körül járt, mikor felriadtam. Rögtön a telefonomért nyúltam, hátha írt vagy hívott, de csalódnom kellett.Elővettem az albumot meg a fotókat és levonultam velük a földszintre. Egyesével elhelyeztem a képeket benne, mindegyikhez írtam 1-2 mondatot, hogy még személyesebb legyen. Már a vége felé jártam, mikor lépteket hallottam meg a hátam mögül.
- Hogy. Hogy ilyen korán fent vagy? - kérdezte Heike, majd leült mellém.
- Nem bírtam aludni.
- Mi ez? -bökött az albumra.
- Seb ajándéka.
- Megnézhetem?
- Persze. -adtam a kezébe. Míg nézegette az arcára egy kedves anyai mosoly ült.
- Nagyon fog tetszeni neki. -tette vissza az ölembe, hogy befejezhessem.
- Remélem. -mondtam alig hallhatóan.
- Tegnap nagyon későn ért haza? -sétált a konyha felé.
- Még nincs itthon. -szökött könny a szemembe.
- Akkor hol van? -kérdezte meglepetten és visszalépett mellém.
- Nem tudom. -mondtam már a sírástól eltorzult hangon.
- Veszekedtetek? - kérdezte elhűlten.
- Nem. Vagyis igen, de egy hülye félreértés miatt.Én nem akartam őt megbántani.
- Fiatalok.-csóválta meg a fejét. - Na, ne itasd az egereket. Gyere, csinálok neked egy finom kakaót. -húzott fel a kanapéról, hogy átsétáljunk a konyhába. Nem is szólt hozzám, míg szép lassan meg nem ittam.
- Jobb egy kicsit, kedvesem?
- Igen. Köszönöm. -néztem rá hálásan majd ásítottam egyet.
- Dőlj le egy kicsit. Korán van még.
- Rendben. - mondtam engedelmesen és megindultam az emeletre.



(Seb szemszög)


A világ tele van váratlan fordulatokkal, és épp, amikor átlátnánk a világot, a talaj kicsúszik a lábunk alól, és megint padlóra kerülünk. Körülbelül így éreztem magam... Egész éjszaka nem aludtam semmit és most muszáj haza mennem. Anyut nem hagyhatom cserben...
- Jó reggelt mindenkinek! - köszöntem, mikor erőt vettem magamon és besétáltam a nappaliba.
- Boldog Szülinapot! - jött elém Melanie és két puszival köszöntött.
- Köszönöm. Többiek?
- Anyu a konyhában,-megindultam a helység irányába. - mindenki más alszik. -válaszolt készségesen a kérdésemre.
- Szia anyukám! -öleltem meg hátulról.
- Boldog Születésnapot, kisfiam. - puszilgatott össze.
- Köszi. -mosolyodtam el.
- Merre jártál? -kezdett el faggatózni.
- Anya, már 22éves vagyok. Minden országban nagykorú, szóval nem kell beszámolnom. -ültem le egy székre.
- Az lehet, de a fiam vagy és kérdeztem valamit. -nézett rám szúrósan.

- Kennyvel biliárdoztunk. - adtam meg magam.
- Nem gondolod, hogy nem reggel kéne hazajönnöd, ha itt van a barátnőd? -támadott le Mel is.
- Hm... Nem hiszem, hogy őt annyira zavarja.
- Beszéltél vele, meghallgattad?
- Nem, de...
- Nincs semmi de! 
Megértem,hogy haragszol rá... de egyvalamit te is érts meg: az elvesztegetett napokat nem lehet visszahozni, és később bánni fogod,hogy most nem tudsz túllépni a sérelmeiden. Tudom mit beszélek, fiam. Hidd el!
-
Kérlek ne szóljatok bele! Ez az én dolgom... Az lesz a legjobb, ha haza megy.
- Elég legyen. -hördült fel a nővérkém. - Szerelmes vagy belé, ezt a vak is látja.

- Én igen, de Ő...
- Ő! Tegnap végighallgattam mit érez irántad... Ne mond, hogy te nem érzed, ne mond,hogy nem veszed észre! Én is átéltem ezt, és tudod mit, halálra rémültem. Mi lesz, ha megbánt? Mi lesz, ha elhagy? Mi lesz, ha meghal?... Nem tudnám elviselni. Ezért rövidre zártam nehogy megtörténjen, és mondjak valamit? Ez volt életem leges- legnagyobb baklövése. Te most ugyanezt a hibát készülsz elkövetni, és átkozott legyek, ha ezt végig nézem. Kockáztatni kell! Muszáj! Nem mondom,
hogy sosem fog megbántani, de azt garantálom, hogy bármennyire is fog fájni , sosem lesz fogható ahhoz a fájdalomhoz, amit a megbánás okoz... Mellette önmagad lehetsz, úgy szeret, ahogy vagy, minden hülyeségeddel együtt. Vele boldog lehetsz. Ne add fel, azért mert félsz!
- Igaza van...-szólalt meg anya. - Tedd félre a büszkeséged és menj fel hozzá.


8 megjegyzés:

  1. Szia Füli! :)

    Huh, egybe kommentálnám a mostani és az előző részt! :)
    Mind a kettő nagyon tetszett! :D A lényeg ennyi lenne, most jön a bővebb verzió: az előző részben Seb ajándéka és Tia vallomása tetszett a legjobban! Nagyon aranyos és megható lett, egyszerűen imádtam! :D
    Na de Seb.. Egy féltékeny állat. Bocsi, de nincs rá jobb szó. :S Nem akarom elhinni, hogy neki nincsenek lány barátai, akikkel beszélget néha, esetleg sms-t vált velük. :S Tia vele van, nem Phelpsel, de ha így folytatja, pont ő fogja a karjaiba lökni! grrr Remélem hallgat a család női tagjaira, nekik helyén van az eszük és a szívük!
    Egyébként remélem, hogy tényleg biliárdozni volt és nem Hannánál töltötte az éjszakát, mert akkor gyilkolok.

    SZUPER lett mind a két rész! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Jajaj én is remélem h biliárdozni volt!!!!!!!!!!!!!:S:)nagyon j ó lett szerda van jöhet a következőő szivemmmmm!!!!!:)puszimm kaccah

    VálaszTörlés
  3. Szerintem hannával volt, és aztán merg eszi a kefét...
    Isteni a rész várom afolytit!

    VálaszTörlés
  4. Úr isten Seb nagyon féltékeny... :S én lehet nem bírnám :) És minek mondja hogy Tia titkolja, mert igazából nem mivel Seb eddig nem is kérdezte.... És ha Seb Hanánál volt akkor nagyon nagy baklövést követett el mert ebből lesz a baj , mondjuk még az a jobbik eset ha csak ott volt mert ha történt is valami akkor jaj ... :S :)

    Nagyon jó rész !!!!! PUSZI

    VálaszTörlés
  5. Juuuj *-*
    De jó lett.<3333
    Seb jó féltékeny.. =// látszik,hogy pasi. =P
    de remélem kibékülnek *-*
    hiáány :(
    szrtlk ŁŁ
    puszii.

    Trixyy

    VálaszTörlés
  6. Szijjjja Tia! :)
    Óóóóh Sebit imádom mikor féltékeny :) Mellesleg valahol igaza is van... Ez persze csak az én véleményem.
    Hááát és, hogy merre járhatott Sebi?? Ha Hannaval volt és történt köztük valami, akkor az ki fog derülni, mert ugye a lány jön az esti bulira és nehéz lenne azt palástolni.
    Kivi vagyok nagyon a folytra! :)
    Millió puszi,
    réka

    VálaszTörlés
  7. Füli 8I 8I Fantasztikus lett a rész 8I
    Sebike butus, ha a féltékenység miatt ilyen Tiával :( :S
    Remélem hallgat a okosabbakra... grrr
    Hanna most majd bizti megpróbál még jobban bekavarni :S
    Várom a folytit 8I 8I ♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  8. Szia Tia!
    Bocsi, hogy csak most írok, de minden rossz összejött a héten :S
    Seb elég féltékeny és ez nagyon nem jó. Tia csak barátként tekint Phelpsre... vagyis reméljük.
    Hanna felbukkanásának nem örülök. Van egy olyan érzésem, hogy nála is járt az éjjel Seb... és lehet hogy nem csak beszélgettek.
    Szuper lett mint mindig Imádom
    nagyon várom a folytit!
    Pusziiii

    VálaszTörlés