2011. március 26., szombat

Kezdődik a száguldás! :)

Cross our fingers, come on Sebastian!

5 megjegyzés:

  1. Sebi nyerte a szabad edzést 23,5 tized másod percel .
    Utánna jön Hemilton .
    Majd Mark Webber .
    Nagyon izgi volt :P

    VálaszTörlés
  2. oooo én nem tudtam mikor lesz szabad edzés így csak az ulosó 5 percet láttam! de örülök h Sebi nyerte meg :)

    VálaszTörlés
  3. Hát,Seb tönkreverte az egész mezőnyt az időmérőn...és ezt nem lehet csak a Red Bull gyorsaságára fogni,mert Webbot is nagyon megverte...Hajrá Seb,Massa és Schumi!!!

    VálaszTörlés
  4. Én néztem az összes szabadedzés,mert nem voltam suliba... :D
    Húú én nagyon örülök ennek az eredménynek és tényleg ott folytatja ahol tavaly abbahagyta :D Szerencsére az autó jó :D Fejben ő is toppon van :D Szóval verhetetlen! :D Holnap is szurkoljunk neki nagyon... remélem nem lesz semmi váratlan és egy sima győzelmet arat :D Persze a többiek azért versenyezzenek, csak Vetti már az elején húzzon el tőlük :D abból nem lehet baj :D d nem akarok elkiabálni semmit... :D
    Hajrá Seb!
    ui: már készül az új rész :D

    VálaszTörlés
  5. Pont ahogy íród HAJRÁ SEBI holnap is arras XD
    Verd le a mezőny XP
    Csak így tovább kicsi Vetti :P

    VálaszTörlés