2011. március 15., kedd

74.rész

Sziasztok! :)

Nos, itt az új rész. Köszönöm az előzőhöz a komikat. Az utóbbi időben több díjat is kapott a történet ezt szeretném nagyon megköszönni azoknak, aki úgy gondolták, hogy megérdemli a blog. Nem fecsegek tovább, csak még annyi, hogy mindenkit bátorítok a komi írásra,mert a rész extra hosszú és nekem fontos lenne! Puszií

Happy Bday Hannus! :D <3

Mike szemszög

Kinyitottam a dobozkát, de még mindig nem szólalt meg. A szeme a gyűrűk és az arcom között ingázott, majd kibámult az ablakon. Tudtam, hogy mondanom kell valamit… meg kell győznöm, hogy mindkettőnknek ez a legjobb.
- Kicsim, szeretlek és szeretném, ha örökre velem maradnál. Ha hozzám jössz, nem kell attól tartanunk, hogy kitoloncolnak, mert lejár a vízumod… Azt akarom, hogy boldogok legyünk. Együtt. –hangsúlyoztam ki az utolsó szót.
- Együtt. – nézett újra a szemembe.
- Hozzám jössz? –kérdeztem meg ismét.
- Igen. – mosolygott halványan, belőlem pedig felszakadt egy megkönnyebbült sóhaj. Ráhúztam a gyűrűt az ujjára majd röviden megcsókoltam.

Tia szemszög

Kinéztem az ablakon majd újra Mikera. Nem tudtam, mi a helyes döntés. Tétováztam… Eszembe jutott a múlthét… a szerda este, mikor utoljára láttam Sebet. Ott akkor be kellett látnom magamnak, hogy vonzódom hozzá, de ő mást szeret. Viszont szeretem Mikeot és ő is engem. Boldog vagyok mellette, mióta megismertem az életem sínen van.  Akkor mi hiányzik?
- Kicsim, szeretlek és szeretném, ha örökre velem maradnál. Ha hozzám jössz, nem kell attól tartanunk, hogy kitoloncolnak, mert lejár a vízumod… Azt akarom, hogy boldogok legyünk. Együtt.
- Együtt. – néztem a szemembe, és akkor döntöttem, igaz nem voltam túl magabiztos.
- Hozzám jössz? –kérdezte meg ismét.
- Igen. – mosolyogtam halványan, majd az ujjamra húzta a gyűrűt és megcsókolt. Én is megragadtam a gyűrűm párját és felhelyeztem a párom megfelelő ujjára.
Nem éreztem felhőtlen boldogságot, sőt inkább feszengtem. Fogalmam sem volt, most mi jön…

A gyűrű: Az alsó Michael a felső pedig Tiájé
:

                                       °•..•°

Mike szemszög másnap este

- Szia tesó, Ryan vagyok.
- Hello. Na, mi van veled? Vége a mai edzésnek?
- Vége, szerencsére. Hulla vagyok, de inkább azt mond vőlegény vagy, vagy volt esze a kiscsajnak és lapátra tett? – viccelődött Lochte.
- Nem vagy vicces… remélem, tudod.
- Szerintem az vagyok.
- Jah, röhög a vakbelem. Egyébként, igent mondott.
- Komolyan?
- Viccelnék ilyesmivel?
- És elmondtad neki, hogy Ann Arbor-ba kell költöznötök nem is olyan sokára?
- Hát, azt még nem… de a nehezén már túl vagyok.
- Nehogy azt hidd. Megfeledkezel az átok barátnőiről, akik miatt ennyire sietned kell a lagzival.
- Szerinted akkor, mit kéne tennem?
- Nem tudom, talán csinálj neki gyereket. – röhögött Ryan a telefonba.
- Annyira nem rossz ötlet. – gondolkoztam el rajta.
- Michael te megőrültél. Én nem komolyan mondtam.
- De én igen.
- Sürgősen keress fel egy orvost.
- De most mért? Tegyük fel hozzám jön, és egy év múlva eszébe jut minden… Akkor szimplán csak elválik és visszamegy ahhoz a törpéhez. Viszont, ha már gyerekünk is lenne, akkor biztos velem maradna.
- Mi van abban a csajban, ami ennyire megfogott?
- Isten tudja, de remélem nemsokára a közös gyerekünk lesz benne…

Seb szemszög

- Mit tettem, hogy így büntetnek odafent? Oda a vb cím, a szívem darabokban… minden, ami, vagy aki fontos elveszítettem.
- Francokat.
- Mindegy. Már kezdem megszokni.
- Nehogy most add fel kölyök. – nézett szúrósan Kimi a szemembe.
- De nem érted, hogy elbuktam?
- Emlékezz csak vissza édes barátom. Néhány hónappal ezelőtt mit mondtál?
- Mit mondtam?
- Hogy elveszítetted őt, hogy nem emlékszik semmire, hogy már soha nem lehetsz vele.
- És?
- És kivel töltötted Abu Dhabiban az időd?
- Vele.
- És ki lesz a Forma 1 amerikai tudósítója az SS-nél?
- Ő.
- Akkor?
- És kinek van gyűrű az ujján nem tőlem?
- Ugyan már. Azt hiszed, egy rohadt karika olyan sokat számít, mikor a vak is látja, hogy titeket egymásnak teremtettek?
- De…
- Jennit se akadályozta meg abban, hogy lefeküdjön mással.
- De…
- Engem sem. És még sorolhatnám. – szóra nyitottam a szám, de inkább meggondoltam magam.
- Azt mondod, van esélyem? – hevesen bólogatni kezdett. – És ha Phelps kitalál valamit, ami miatt Tius lemond a munkáról.
- Hagyjuk már azt a pancsert… Az, hogy megkérte két hete Tia kezét csak menekülés, mert tudja pontosan, hogy nem nyerhet. Egyébként, hogy derült ki a lánykérés?
- Hát, igazából Tia nem mondta volna el senkinek, de mivel elég látványos a Niagara vízesésnél megkérni egy lány kezét, úgy meg pláne, hogy tizennégyszeres olimpiai bajnok vagy persze, hogy az újságok címlapján kötöttek ki.
- Akkor gondolom jól indult a reggel, mikor elolvastad.
- Nem akartam hinni az újságoknak, mivel ott csak a találgatást írták… Bizonyíték nem volt az eljegyzésre.
- Rákérdeztél?
- Nem. Mert legalább öt napig el se értem telefonon.
- Akkor?
- Maya felhívott és megerősítette a „remek” hírt. Tius eleinte tagadta még előttük is majd pár nap után megmutatta a gyűrűt nekik. Oda akartam utazni és legszívesebben szétvertem volna annak a majomnak a fejét, de végül nem tettem. De lehet az lett volna a jobb. Már elegem van a titkolózásból, szerintem jobb lenne neki is, ha megtudná az igazat, még mielőtt tényleg hozzá menne ahhoz a gorillához.

Tia szemszög

Napok óta alig alszom. Pontosabban mióta elmondtam Sebastiannak, hogy Mike eljegyzett. Nem sokan tudják még biztosan, de mégis a fél ország nyitott tényként kezelte a dolgot. Gyűrűt az ujjunkon nem láthattak, így idővel kezdett csillapodni az érdeklődés irántunk.
                                   °•..•°

Január 13

Az újév rengeteg munkát hozott. Elkezdtem titokban szervezni az esküvőt, amit Júniusban szeretnénk megtartani, a Forma1-es tudósításra is készülgettem már, illetve a nyakunkon volt a Vancouver-i Olimpia is… Ezért az utóbbi időben egyre kevesebb időm volt a lányokra. Épp jókor jött egy régi ismerősöm Gergő és Catalina házassága, így lett néhány nap szabadságom, a hajrá előtt, amit csak velük tölthettem mivel Mike nem tartott velem. Maya, Hayley és én együtt kezdtünk el készülni a menyegzőre, amit Január 16-án tartottak Barcelonában. Mikor már minden táska bekerült az autóba a repteret vettük célba.

Január 16

Gyorsan elérkezett a szombat reggel. Izgatottan keltem fel, pedig nem én készültem oltár elé állni.
Cata is feszült volt, főleg, hogy az egész esküvőt egyedül szervezte a drágám. Senkinek nem hagyta, hogy belekontárkodjon. Hayl, Mayo és én már délben menetre készen álltunk, a lányok el is indultak a templomhoz én viszont, mint koszorús lány Lina mellett maradtam.
- Hogy vagy?- kérdeztem, mikor felhelyeztem a fátylát.
- Ideges vagyok. De ha túl leszünk az igeneken, akkor azt hiszem hihetetlenül boldog leszek. – elmosolyodtam. Örültem, hogy megtalálták az igaz szerelmet egymásban.
- Gyönyörű vagy. –dicsértem meg.
- Köszönöm. Azt hiszem, szólhatsz apának, hogy kész vagyok.
- Rendben. Egy perc és itt vagyok.
A templomi esküvő megható volt. Többünknek hullottak a könnyei a szertartás alatt… Kilépve a templomból mindenki magára kapott egy kabátot, mert tudtuk, hogy a tengerparton folytatódik a nap. Gergő és Catalina lassan beszálltak egy meseszép hintóba, integettek, fotózkodtak miközben én rohanni kezdtem a következő helyszínre. Elő kellett készíteni mindent az érkezésükig, ám mikor odaértem, a vér is megfagyott bennem, annyira meglepődtem.

Catalina és Gergő a templomnál:
A gyűrűk:


A torta:

Hayley ruhája



Maya ruhája 

Tia a tengerparton



6 megjegyzés:

  1. Mike egy kretén, Seb a sarkára állhatna már végre, Tia meg remélem attól fagyott le, hogy Sebi elment érte:)))))
    Picit lemaradtam az utóbbi időben, de most pótoltam mindent, és várom a folytatást mielőbb!
    Puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés
  2. Ezt ugye nem mondod komolyan!
    Mike egy idióta pszichopata gyökér állat! Hogy képzeli ezt?! Ha Tiának visszatér az emlékezete és terhes lesz tőle, miközben halálosan szerelmes egy másik férfibe, mégis hogy a pokolba gondolja, h boldog házasságuk lesz, vagy h egyáltalán Tiában a boldogság legapróbb szikrája is fellobban iránta?! Ez így nagyon gáz... Szegény Tia, remélem minél hamarabb emlékezni fog mindenre! Az lenne szép, ha Tiát elcsábítaná egy bizonyos illető - :P Sebi :D - és piszkos dolgokat művelve egymással Tius tőle esne teherbe, de Mike már örülne a sültbolond fejével - persze úgy h semmiről nem tud - h tőle van a babaXD aztán a végén kiderülne minden sok sok bonyodalom után és HAPPY END
    Siess a kövivel, mert már most betegesen beindult a fantáziám XD
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. SZUPER LETT! :D

    aranyos Cata és Gergő :) remélem, boldog lesz a házasságuk.
    viszont én még mindig biztos vagyok abban, hogy Tia nem mehet hozzá Michaelhez! :D remélem, Seb közbelép még az esküvő előtt ;D

    puszi,
    Gracia

    VálaszTörlés
  4. Hát ezt nem hiszem el! És ÉN MEGMONDTAM!! Megmondtam, hogy a békaember végül ehhez az undorító dologhoz fog folyamodni!!! De a csajok, a barátnői is könyörgöm! Most mi a fontosabb? Tia "egészsége" vagy az, hogy most tönkreteszi a saját életét????
    Mikor vetnek már véget ennek az ámokfutásnak?????????????????????????????????????????
    Hát Hülyét kapok, de tényleg!!!

    Seb cselekedjen már végre, de SÜRGŐSEN!!

    Szuper rész lett, plafonon vagyok! ♥♥♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  5. Én most nagyon haragszok rád :(:(:(:(
    Nem akarom, hogy feleségül menjen Mikehoz. És képes lenne úgy magához láncolni a csajost, hogy teherbe ejti???? Szemét....
    Remélem Seb sürgősen a színre lép, nem hagyhatja, hogy az a hülye feleségül vegye.
    nagyon-nagyon jó rész lett.
    Puszi ♥

    VálaszTörlés
  6. Jó hogy újra meg nyitottad a blogot :P

    VálaszTörlés