2011. április 6., szerda

76.rész

Hali! :)
Boocsi,hogy már nagyon rég írtam, csak más dolgok kötötték le a gondolataimat! Remélem azért ennek örültök most! A héten hozok még új részt! Puszií

A repülőtérről kilépve száraz forróság fogadott.
- Hűű, marha meleg van. –állapította meg Nick.
- Az. –értett egyet vele Matt, a másik riportertársam, aki egyben az operatőri szerepet is ellátta.
- Végre D-vitamin. –mosolyogtam rájuk. –Már ezért megérte ide jönni. - feltettem a napszemüvegem és egy taxit próbáltam leinteni.  A szállodába érve egy kisebb gond akadt a szobafoglalásainkkal, így amíg rendeződött a helyzet a fiúk elvonultak vacsorázni. Naná, hogy nekem kellet megoldanom mindent. Mikor megtaláltam őket az étterem részen, épp a desszertjüket fogyasztották.
- Tessék, itt a kulcsotok. – tettem le az említett tárgyat az asztalra.
- Leülsz? – húzott ki nekem egy széket Nick.
- Nem, inkább lefekszem. Holnap sajtótájékoztató.
- Nem tudod, mit hagysz ki… – vigyorgott csibészesen Matti. Érdeklődően néztem rá. – Jó társaság. –húzta ki magát, én persze csak a szemem forgattam a túlzott önbizalmán. – Finom koktélok. – kacsintott rám. – És ez a fagyi se rossz. – nyalt nagyot a csoki gombócából.
- Na, ezt elhiszem. Ha nem ízlene, nem nyalogatnád ki ilyen gondosan azt a tálat.
- Én mindenhol ilyen gondosan nyalok. – villantott felém egy pajzán mosolyt, amitől én egy csöppet zavarba jöttem.
- Töröld le ezt a vigyort a képedről. Nick, ügyelj rá, hogy ez a perverz időben ágyba kerüljön, mert holnap már tényleg dolgozunk.
- Igyekszem majd.
- Jobban örülnék, ha te figyelnél rám. Hidd el, akkor nem is lenne olyan nehéz időben ágyba dugnod.
- Téged nem kérdeztelek. Reggel, mondjuk kilenckor, találkozzunk itt.  – megvártam míg Nicko bólint, majd otthagytam őket. - Jó éjt! – szóltam még vissza. Felérve a szobámba már a csomagjaim vártak. Kikaptam az egyik bőröndből a hálóingem és a fürdőbe vonultam. Egy hosszú zuhanyzás után, a hajmosástól nedves hajjal „ájultam” az ágyba. Valamivel később kopogásra ébredtem.
- Szia! Felkeltettelek? –állt a munkatársam az ajtómban.
- Ilyenkor azt kéne mondanom, hogy nem? –engedtem be.
- Bocs. – visszadőltem az ágyra és vártam, hogy elmondja miért jött.
- Befejeznéd a fel-alá járkálást? –ültem fel, lassan ő is követte a példám. Kíváncsian néztem rá. Mély levegőt vett, szóra nyitotta a száját, de gyorsan meggondolta magát. –Mond már! –szólítottam fel.
- Jól van, de nem olyan könnyű erről beszélni. Először ígérd meg, hogy nem mondod el senkinek.
- Erre kérned se kellett volna.
- Szóval… én más vagyok. –hirtelen le se esett mire akar célozni. Az értetlen arcomat látva rájött, hogy máshogy kell fogalmaznia. – Homoszexuális vagyok. – hadarta el.
- Hogy mi? Hülyéskedsz? Vagy részeg vagy?
- Látod, ezért nehéz elmondani.
- De… - teljesen ledöbbentem a hír hallatán.
- Már tudod a titkom és talán megérted, hogy miért nem szeretnék Mattel egy szobában maradni.
- Hm, szóval ezért mondtad most el?!
- Hát, nem könnyű egy szobába aludni egy ilyen pasival.
- Megértem, de nem fogsz szobát kapni a szállóban. Ezeket is nagynehezen intéztem el.
- És ha átmennék egy másik hotelbe?
- Nem tartom jó ötletnek. Így is sok dolgunk lesz a hétvégén és ez csak megnehezítene mindent.
- Igazad van, de ha Mattel maradok biztos rá fog jönni…
- Miért jönne?
- Kellett már együtt élned egy meleggel?
- Hát… Még nem adatott meg.
- Elég, ha csak annyit mondok, hogy szerintem reggelente többet készülődöm, mint te. Na és valószínűleg az is feltűnne neki, hogy kicsit sem érdekelnek az általa annyira kedvelt pincérlányok, meg úgy általánosan a nők.
- Költözz át hozzám. – mondtam ki hirtelen.
- Á, akkor elkezdődne a kombinálás. –rázta ellentmondóan a fejét.
- Kit érdekel?!
- Hát, Mikeot biztos érdekelné.
- Jó, akkor azt mondjuk Mattinek, hogy mindkettőnknek van párkapcsolata és mi tényleg a munkánk miatt vagyunk itt, viszont tudjuk róla, hogy mekkora nőcsábász és megkapja a szobát feltéve, ha fel fog tudni kelni, dolgozni. Mikenak meg nem szólunk róla.
- Te egy zseni vagy.
- Nem, csak nő. – vigyorogtam rá. – Matthew drága alszik már?
- Mikor eljöttem épp zuhanyozni indult.
- Akkor menjünk át, mondjuk el neki, amit kitaláltunk, aztán meg aludjunk.
- Oké.

Mivel a srácok szobája közvetlenül az enyémmel szembe volt belebújtam egy papucsba és Nickkel az oldalamon gyorsan átosontunk hozzájuk.
Az ő szobájuk valamivel nagyobb volt, de berendezésileg hasonlított az enyémhez. Nick kiviharzott az erkélyre telefonálni, így én bátorkodtam leülni az egyik ágyra és vártam, hogy Matt befejezze a fürdőben való tollászkodást. Hallottam, hogy folyik a víz és, hogy énekel… hozzáteszem meglehetősen hamisan. Egyszer csak nyílt a fürdő ajtaja és kisétált rajta a várva várt srác. Mikor meglátott döbbenten nézett rám, majd sunyin elvigyorodott.
- Azt hittem még az első hétvégét kibírod nélkülem.
- Hogy mi? – értetlenkedtem, közben csatlakozott hozzánk a hármasunk utolsó „darabja” is.
- Na, elmondtad már neki?- kérdezett rá rögtön.
- Nem. Épp most jött ki és gondoltam majd együtt vázoljuk a dolgot.
- Elárulnátok miről beszéltek? – kíváncsiskodott a szépfiú.
- Azon vagyunk…

Néhány perc alatt amilyen meggyőzően csak tudtam, előadtam a kis tervünk, addig Nickolas elkezdett összepakolni.  

- De csak akkor, ha ez a munkában nem fog hátráltatni. – emeltem meg figyelmeztetésnek a mutató ujjam. - Na, benne vagy?
- Naná, hogy benne. De van egy sokkal jobb ötletem.
- Éspedig?
- Nick szépen itt marad, én meg átköltözöm hozzád. Mit szólsz?
- Ezt meg se hallottam. –forgattam meg látványosan a szemeimet.
- Miért? Természetesen csak azért mennék, hogy vigyázzak rád.
- Természetesen. –ismételtem meg ironikusan. – Na te Don Huan, inkább feküdjünk le és holnap meg kísérj el vásárolni. – vigyorogtam rá.
- Rendben. –egyezett bele azonnal. – Jó éjt haver!- köszönt a barátomnak, mialatt átvágta a szobát és mellém lépett. Csodálkozva néztem fel rá, majd hirtelen menyasszonyfogásba felemelt. – Ne nézz így. Te mondtad!
- Rick Matthew Malambri! – kiabáltam a nevét.
- Te mondtad, hogy feküdjünk le. –védekezett.
- Tegyél le, de marha gyorsan! – csaptam a meztelen mellkasára.
- Az ágyig kibírod?
- Oda majd a két lábamon megyek. – néztem rá szúrósan.
- Jól van, na. – állított a talpamra. Több se kellett nekem sietősléptekkel távoztam a szobából.
- Csini a hálóinged! Nagyon szexi vagy benne! – kiabált utánam. Nem szóltam vissza semmit, egyszerűen bevágtam a szobám ajtaját.

Nevetve terültem el az ágyon. Igazából cseppet sem voltam mérges rá… Imádtam, hogy ilyen lökött. Alig vártam, hogy holnap elraboljam és kifosszak vele néhány butikot. Szegényt előre sajnáltam…

2 megjegyzés:

  1. Kik ezek?? Mi ez az új stílus?? Átcsöppentem szappanoperából egy vígjátékba, de nagyon szuper, jókat rötyögtem rajta:D :))))))
    Puszi:
    Vevy

    u.i: Szerintem Matt is meleg, csak így álcázza magát..Lehet, hogy még összejönnek Nickkel?? :DDD

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a rész:D Végre egy telejsen vidám rész, ami Mike mentes:D
    Matt egy cuki srác, nagyon bírom és Nick is édes. Kis aranyos meleg. Jó lenne, ha képet is mutatnál a srácokról :P

    Az nekem is nagyon tetszene, ha a végén összejönne a két srác :D
    Puszi

    VálaszTörlés