2011. június 30., csütörtök

81.rész

Hello mindenki! : )


Nah nagy unszolásra leültem és megalkottam a következő részt! :) Remélem örültök neki!
Szóval ajánlom a chaten zaklatóknak valamint Lindának, aki nemrég talált rá a blogomra és olyan aranyos kis komit írt nekem (30. részhez észre se vettem csak később) illetve Csillusnak és Adélnak! : )
Szép nyarat mindenkinek!


Gyorsan lezuhanyoztam és átöltöztem, mikor már majdnem kész voltam leszóltam a recepcióra, hogy hívjanak egy taxit nekem. Faggattak a srácok, hogy hová készülök, de nem árultam el egyiknek sem.

Idegesen léptem be a Hotelbe ahol Sebastian megszállt. Átfutott az agyamon, hogy megfordulok és elmegyek, hogy elhagyom ezt a helyet, ezt az országot, de akkor megcsörrent a mobil amit Tommitól kaptam. Ijedtemben majdnem kiejtettem a kezemből, de szerencsére még időben nyúltam a készülék után.

- Hallgatlak. – vettem fel néhány mély lélegzet után.
- Én pedig már látlak. –suttogott a telefonba a német. – Vágj át az előcsarnokon és a liftnél foglak várni. – még fel se fogtam teljesen mit mondott, de a lábaim már felé vették az irányt. - Na, látsz már?
- Nem. –feleltem én is suttogva.
- Itt állok Tommival valami zöld növény mellett. – kuncogott fel.
- Seb?
- Igen?
- Miért suttogunk?
- Nem tudom, így izgibbnek tűnik. – ezen nekem kellett mosolyognom. Már a lifteknél voltam, de a két jómadarat még mindig nem szúrtam ki.
- Látsz?
- Nem.
- Akkor fordulj meg. - lassan követtem az utasítását, egy pillanatra lehunytam a szemem, s mikor kinyitottam a tekintetem rögtön azokon a gyönyörű szemeken akadt meg.
- Látlak. –suttogtam megilletődve. A két fiú gyorsan elköszönt egymástól, majd Seb megindult felém.
- Szia. – köszönt még mindig suttogva, mire én ösztönösen megöleltem. Vagy egy percen keresztül csak szorítottam magamhoz, közben mélyeket lélegeztem, nehogy elsírjam magam. Fogalmam sincs mi üthetett belém, de teljesen össze voltam zavarodva. –Minden rendben? – simította meg az arcom.
- Persze. – mosolyogtam rá. – Milyen hosszú már a hajad. –állapította meg egy tincsen végighúzva az ujjam.
- Rég voltam otthon. – rántott vállat. - Felmenjünk vagy szeretnél inkább vacsorázni?
- Már túl vagyok rajta. Megbeszélés közben mindig eszünk. –magyaráztam neki.
- Akkor a negyedikre. – szálltunk be a felvonóba.
Némán sétáltam mellette a folyósón egészen a szobájáig. Kinyitotta az ajtót és maga elé engedve léptünk be.
- Kérsz inni? Nagyon meleg van.
- Igen. Köszönöm. – kivett a hűtőből egy üveg citromos teát majd kibontva a kezembe adta. Elmosolyodtam azon, hogy tudta, hogy a citromosat szeretem.
Leültem az ágyára, ő pedig velem szembe nekitámaszkodott az asztalnak. Egy ideig csendben figyeltük egymást.

- Mi történt? – tört ki belőle egy kérdés, amire felkaptam a fejem.
- Mikor? –értetlenkedtem.
- Mi történt… közöttünk? Miért löktél el magadtól?
- Én nem… csak… én… - kerestem a szavakat, a magyarázatot a kérdésére, de teljesen leblokkoltam. – Féltem.
- De mitől? Pont tőlem?
- Féltem az érzéseimtől és az emlékeimtől…- szedtem össze magam. – Féltem, hogy kiborulok és összeomlik az addigi életem.
- Miattam?
- Amiatt, amit irántad éreztem. –álltam fel az ágyról.
- Már nem érzed? – lépett elém és a két kezével megfogta az én kezem.
- Már nem érezhetem. –néztem rá könnyes szemekkel.
- Phelps miatt?- nem válaszoltam. - Szereted őt?
- Igen.
- Szerelmes vagy belé? – kérdezte keményen. Elfordítottam a fejem, hogy ne kelljen a szemébe néznem. – Tia, szerelmes vagy belé? – fordította vissza az arcom, ami már nedvessé vált a könnyektől. – Az vagy? – nézett már ő is fátyolos szemekkel rám. – Válaszolj! Kérlek. – nemlegesen megráztam a fejem. – És én? Irántam mit érzel? –ütötte tovább a vasat.
- Ne kérdezz ilyet. – kikaptam a kezeim az övé közül és a bejárat felé indultam.
- Mit érzel irántam?- jött utánam.
- Seb. Kérlek, ne. – dőltem az ajtónak.
- De tudnom kell. Én szeretlek téged, mindennél jobban és ha tényleg szeretnéd őt akkor elfogadnám, hogy hozzámész, de te NEM szereted őt. – fakadt ki.
- Miért most? Miért akkor döbbensz rá erre, amikor már késő.
- Soha nem késő. – rázta a fejét majd hirtelen megcsókolt. 


Tia ruhája

Hotel

Folyosó

Seb szobája




19 megjegyzés:

  1. Remek kis csavar a történetben Phelps szemszögéből. Amit el akart kerülni azt pont elérte. Remélem gyorsan hozod a folytatást, nagyon várom.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  2. Szia, ez komoly, hogy megint a lehógjobb pillanatban hagytad abba? Nagyon nagyon várom a folytatást, imádom a történetet. Köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia.

    Nagyon jó rész lett. Remélem most már minden sikerülni fog ennek a gyönyörű párnak. És... megint a legjobb résznél lett vége..
    Tudod hogy kell elérni azt, hogy napi 3x felnézzen az ember az oldalra új részeket várva. :DD
    még mindig imádom. és várom a folytatást.
    puszi : kicsikoti

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Istenem ezt bűn volt itt abbahagyni. Seb annyira kis aranyos.*.* Egyszer megzabálom..:D
    Remélem hamar lesz kövi.
    Csók.Zsófi.
    ℒℴνℯ.♥

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Húúú ez aztán rövid rész lett... KÁR :S
    Már nagyon várom hogy hogyab bonyolódnak egymásba ismét. Remélem már zökkenő mentes lesz a kapcsolatuk, bár szerintem mindig lesz valaki aki keresztbe akar tenni nekik ;)
    A következő résszel ne várakoztass ennyi ideig :))

    Köszönöm hogy nekem ajánlottad :) MILLIÓ PUSZI ÉRTE

    Mihamarabb hozd a frisst!!!!!!!!!!!!!

    PUSZI♥♥♥: Adél :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem ez a rész egy nagy csalódás.
    Az eleje,hogy készül, meg megy,meg nem látlak.....
    Időkitöltés!
    Most vagy nem tudod mit akarsz,vagy az olvasóidat húzod szándékosan és fölöslegesen!
    Nekem ez már rétestészta!
    Június 5-e óta ez a rész egy nagy nulla!
    PHELPS

    VálaszTörlés
  7. Megérte várni. Végre Seb össze kapta magát és lépet. Remélem Tia jobb belátásra talál.Olyan jó lenne, ha újra együtt lennének.
    remélem a következőre nem kell ennyit várni.

    Nagyon jó lett.

    puszi
    Dóra


    ui.: kétéltűt meg kiherélem, ha bekavar :D

    VálaszTörlés
  8. Írni szeretetből kell és legfőképp saját magunk számára. Utána gondolunk csak az olvasóra, aki, mint egy zsűri dönt, hogy képes e befogadni.
    Az utóbbi részek valahogy elveszettek, üresek, borzalmasan egyszerűek. A régi részeket az újak meg sem közelítik. Nekem elhiheted, a múltbeliek jók voltak, s reménykedtem benne, hogy ha nő a tapasztalatod fokozni tudod majd írói képességed. Valahogy ez most mégis elmaradt, mintha megtört volna valami a nagy szünetben. Neked is van életed, mint itt minden olvasónak, vannak gondjaid és végre itt nyár. Gondolom ilyenkor minden fontosabb, mint ez a történet. Ezzel nincs is baj, csak mindig gondolj arra, hogy miért is kezdted el ezt a történetet. Ha részt írsz, mindig csak arra az egyre gondolj, ne sablonost írj, ne azt írd lapra, amit érzésed szerint az olvasó szívesen látna, hanem ami belőled jön, tőled az olvasónak. Nagyon sok helyen látom, hogy a történet írók, izgalmaknál, cselekvéseknél hagyják abba művüket, ami a lehető legrosszabb! Az olvasó nem is kis falatot akar, hanem jól szeretne lakni. Teljes képet akar. Az utóbbi részek mind olyanok, mintha még egy másik rész tárgyalása lenne. Az összes részed erre alapozd, a kezdésre, történésre és, hogy valahogy legyen vége is annak a résznek. Gondolom a megszakítós trükkel szeretnéd megtartani vagy éppen még több olvasót szerezni. Ha jó az amit csinálsz( benned megvan ), azzal nem csak megtarthatod, hanem ugyanúgy szerezhetsz is, akár többet, mint most.
    Nem szoktam soha senkinek tanácsokat adni, nem tudom te miért vagy ez alól kivétel, de úgy éreztem muszáj segítenem! A jövőben majd egyszer visszajövök és remélem, hogy a benned lévő tehetség igazán felszínre tört! :)


    Egy segítőkész újságíró

    VálaszTörlés
  9. Ó, de jó! Köszi, hogy folytatod. És szívesen a komit. Innentől minden részhez írni fogok. Tudod, most jelenleg odáig vagyok Seb-ért, és ez a történet annyira jó, nagyon könnyen tudok Tiá-val azonosulni.
    Csak így tovább! :) <3

    VálaszTörlés
  10. Nekem ez a rész a lelkemre hatott nagyon, átéreztem amit ők érezhetnek, szóval nagyon jól átjött minden, gratula:))) Csak így tovább!
    Egy bibi azért akadt..lehetett volna tovább is folytatni:))
    Várom a folytatást, puszi:
    Vevy

    VálaszTörlés
  11. Névtelen ... aki még a nevét se vállalja fel ...
    Csalódás? O.o Hű ...
    El lehet mondani a véleményt, de azért lefikázni kurvára nem kéne -.-"
    Nagy nulla?xDDD Hol élsz te álomvilágban?? Te nem tudsz írni, azért mondasz ilyeneket.. kezd el egy kibaszott blogot írni, és utána mondd el ilyen " szépen " a kis véleményed...

    Trixyy

    http://www.facebook.com/F.nPerfect <--- Tessék FB-m is itt van :D Én legalább felvállalom magam ;))

    VálaszTörlés
  12. HA,HA ,HA.......!

    VálaszTörlés
  13. Igen szerintem is vicces vagy :D

    VálaszTörlés
  14. Imádom ahogy beszélgettek,de egy új rész jobb lenne.
    szofi

    VálaszTörlés
  15. Szia!Én új olvasó vagyok!Nagyon tetszik a blogod!A történeteid egyszerűen csúcsak!Vároma kövi részt!Martina 9

    VálaszTörlés
  16. szia!
    én is új olvasó vagyok, nagyon megragadott a történeted. tegnap reggel kezdtem el olvasni, és most végeztem vele :D szóval gratula hozzá! mikor lesz folytatás? *.*
    remélem mostmár minden összejön Tiáéknak :)

    VálaszTörlés
  17. szia szintén új olvasó vagyok remélem minnél hamarabb lesz új rész !! nagyon tetszik

    virginia ....

    VálaszTörlés
  18. hogy lehet így abbahagyni?
    az embereket kétségek közt hagyni?
    am nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  19. szia!!! en csak par napja talaltam ra a blogodra es hat mar vegigis olvastam az egesz sztorit. nagyon-nagyon tetszik es ha megkerhetlek es van idod ra fojtathatnad. kosz elore is es ha fojtatod akor nagyon sok komit fogok irni . elore is kosz gyorsan fojtit mar alig birom kivarni!!!!!!!

    VálaszTörlés