2011. június 5., vasárnap

80.rész

Hello!

Tudom, hogy tegnapra ígértem a részt, de nem úgy alakultak a dolgok… Bocsi érte! Viszont így egy nap késéssel, de itt a friss! :D Köszi a komizóknak! :)


Feldúltam indultam el a parkolók felé. Tudtam, hogy a fiúk már elmentek, de bíztam benne, hogy találok egy taxit. Ingerülten ültem be a járműbe… Alig vártam, hogy végre egyedül legyek és választ kapjak a kérdéseimre.
Idegesen mászkáltam fel s alá a szállodai szobámban. Már nyolcadszor hívtam Mikeot, de nem vette fel. 
„Vedd fel! Vedd fel! Vedd már fel!” - hajtogattam egyfolytában, de hiába, míg nem végre elértem.
- Szia szívecském! Képzeld most jöttek meg a meghívótervek, nekem az aranyszínű tetszik a legjobban.
- Miért nyúlkáltál bele a telefonomba?
- Én? Mikor? Hozzá se nyúltam.
- Az érdekes, mert egy szám le lett tiltva és ÉN biztos nem tiltottam le.
- Milyen szám?
- Sebastian Vettel száma. Méghozzá Catalináék esküvője óta. Pont azóta, hogy tarifacsomagot váltottunk… Legalábbis a te állításod szerint.
- Kicsim én csak azért tiltattam le, mert olyan zaklatottan jöttél haza, hogy megijedtem. Én csak neked akartam jót. Szeretlek és meg akarlak védeni.
- Mitől? Az emlékeimtől?
- Igen. Hidd el, nem olyan szent az a srác.
- Mit tudsz te róla?
- Azt, hogy van egy gyereke!
- Ez nem igaz! –szakítottam felbe. – Az egész egy hazugság!
- Azt, hogy csak fájdalmat okozott neked! – mondta tovább, amit elkezdett. - Azt, hogy mióta otthagytad a Red Bullt teljesülnek az álmaid és azt, hogy képes mindent tönkretenni.
- Mi mindent? - kérdeztem cinikusan.
- Például a kapcsolatunkat.
- A kapcsolatunkat? – nevettem fel keserűen.  –Úristen… Komolyan erről szól az egész? Folyton azt hangoztatod, hogy engem akarsz megvédeni, de közben az egész arról szól, hogy nem hagysz élni! Minden lépésemet te irányítod!
- Sajnálom, ha tényleg így érzed.
- Igen így.
- Szerintem ezt nem így kellene megbeszélnünk. Én tényleg csak azt szerettem volna, hogy boldog legyél. Velem. Hogy együtt legyünk boldogok és úgy láttam, hogy ebben a múltad pontosabban az a német erősen megakadályoz. Emlékezz vissza, hogy jöttél haza Spanyolországból.
- Tudom, de akkor is túlzás volt, amit tettél.
- Jó talán igazad van, de én tényleg azért tettem, mert nagyon szeretlek.
- De én meg, megfulladok.
- Kicsim megígérem, soha többé nem fordul elő ilyen. Sajnálom. Kérlek, ne haragudj!
- Rendben. Majd ha hazaértem leülünk és megbeszéljük hogyan tovább. Addig, ha lehet, intézd el, hogy érvénytelenítsék a tiltást.
- Ahogy akarod. –mondta csalódottan. - Kimegyek majd eléd a reptérre, csak írd meg, mikor landoltok.
- Oks. –reagáltam szűkszavúan.
- Később hívhatlak?
- Inkább majd én. Mennem kell. Szia.
- Szívem?
- Hm?
- Mégegyszer bocsánat. –felsóhajtottam. - Szeretlek, ugye tudod?
- Ühüm.
- Akkor jó. Bármikor csöröghetsz. Ne nézd az időeltolódást se, csak hívj.
- Szia. – elköszöntem, majd letettem.
Sikerült úgy felzaklatnom magam, hogy szédülni kezdtem és visszatért a hányingerem is. Bár az elmúlt napok után már kezdtem megszokni. A fürdőbe siettem és hidegvízzel megmostam az arcom. Egy furcsa hangot hallottam a szobából, így a zaj irányába indultam. Figyelmesen füleltem, hogy megtaláljam, honnan szólhat az az idétlen zene, mikor rájöttem, hogy a táskám zenél. Vagyis egészen pontosan a Tommitól kapott mobil. Ahogy hozzáértem véletlen kinyomtam a hívást.
„Béna!!!” –szidtam meg saját magam. Épp próbáltam újrahívni az előbbi számot, de foglaltat jelzett. Ismét megpróbáltam, de rájöttem, hogy valószínűleg azért nem érem el, mert ő is épp engem hív, így vártam. Nem sokkal később beigazolódott az elméletem. Félve fogadtam a hívást.
- Hello. –hallottam meg Seb hangját a vonal túlsó végéről. – Tia ott vagy? – válaszolni akartam, de nem tudtam megszólalni. – Hahó!!! Hallasz engem? Tommi milyen telefont adtál neki. Ez tök süket. –förmedt rá a finnre.
- Itt vagyok. – nyögtem ki hirtelen. Még magamat is megleptem vele. – Szia Seb!
- Szia! – éreztem a hangján, hogy megkönnyebbült.
- Végeztél?
- Én igen. Most jövök majd el a pályáról. És te? Merre vagy?
- A szállodába. - felnevetett.
- Melyikbe?
- Jah. Hát Al Areen Palace a neve.
- Oda megyek.
- De még van egy esti megbeszélésem.
- Hánytól?
- Most vacsiznak a fiúk és utána.
- Körülbelül mikor leszel szabad?
- Hát általában egy-két óra alatt letudjuk a dolgot.
- Az jó. Akkor én is vacsorázom meg lefürdök. Hívj, ha végeztél és elindulok.
- Nem kéne inkább időbe lefeküdnöd.
- Úgyse tudnék normálisan aludni.
- De holnap időmérő és pihenned kell.
- Ki akarsz bújni a találkozás alól?!
- Nem, csak…
- Menekülsz. Megint.
- Seb, én nem… - kopogtak az ajtómon.
- Mi nem?
- Mindegy. Le kell tennem. Szia
- Oké, de hívjál!
- Rendben. Ciaó.
- Szia.

Mivel a pénteki napunk már sokkal sűrűbb volt, így a megbeszélés is tovább tartott a megszokottnál. Mikor láttam, hogy nem lesz vége egyhamar írtam egy sms-t Sebinek.
„ Te melyik hotelbe vagy? Inkább odamegyek én, de még legalább másfél óra mire odaérek.”
„ L Hotel, Building 2326 Road 2830 Block 428 Al Seef Manama. Vigyázz az úton nagyon!!!”


10 megjegyzés:

  1. Szija Csajszim! :D
    Végre enyém az első kommi, vagyis remélem, hogy az enyém.
    Haha a hülye békaember megkapta a magáét és remélem a csajos végre dobja.
    Áhh Seb cuki volt, remélem a találkozó jól sül el, pl egy csók is elcsattanhatna. :D Hmm... de nem adok tippeket, mert úgy is te alakítod a sztorit :)
    Imádtam :D <3<3

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Nikíí-hez, remélem végre kibékülne Tia és Seb....Tomi sokat dolgozott az "ügyért" :)

    Szuper történet, várom a folytatást.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  3. sziia.

    Vééééégre..remélem megtudják beszélni a dolgokat..:)
    nagyon jó lett. imádom. :) ♥

    puszi.

    VálaszTörlés
  4. Szia ! Jó volt ez a rész is bár szerintem nem sok történt benne. Őszintén valamivel nagyobb csattanóra számítottam az előző rész végéből kiindulva. Szerintem Tia túl könnyedén fogadta a Mike-os dolgot, hatalmas nagy vitát ordítozást vártam...
    Várom a következő észt
    Adél :)

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Megkésve bár, de törve nem..:)
    Honnan a bánatból veszel ilyen hotel-címet??:D Nekem ezt küldenék sms-be, hogy ide menjek, várhatna rám az illető ítéletnapig, az tuti:D :p
    Remélem tényleg taliznak, és nem jön közbe megint valami!!:P
    Mike meg már biztos érzi a vesztét..a gyökér (bocsi:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! :)
    Sendy23 :)
    A hotel címért is utána kellett járnom..szal kerestem Bahreini hoteleket ami a pálya közelében van... és 5csillagos... ami a legszimpibb volt azt választottam :) És én se találnék oda, ezért beülnék egy taxiba és megmutatnám neki a címet vagy a hoteltől ahol megszálltam kérnék egy kocsit sofőrrel (az 5*os szállodáknál ez tudjuk,hogy megoldható)és ő odavinne :D De jó, hogy kérdezted,mert legalább tudjátok,hogy az étterem nevek a hotelnevek meg hasonlók,mind mind külön utánajárás eredményei :D
    Adél
    Lehet ezért érzed így mert nem írtam ilyesmit bele, hogy Tia kiabált vele a telefonba meg hasonlók, de egyébként meg nem baj ha ezt érzed,mert ha most túl nagy lett volna a vita akkor nem tudtam volna megoldani a folytatást :P
    kicsikoti, Nikíím, Timcsy nagyon köszi a komikat!!! Imádlak titeket!
    Puszií,
    Tia

    VálaszTörlés
  7. Igen gondoltam hogy van oka annak hogy miért így írtad csak kicsit furcsa volt hogy nem akadt ki nagyon... :) Várom a folytatást.

    Puszi

    Adél

    VálaszTörlés
  8. Nem hiszem el ezt a békaembert, de komolyan. De Tius is buta, ha ezek után nem dobja! Mindig irányítani akarja majd az életét és ez rohadtul bosszantó dolog!
    De miért a beszélgetés előtt kellett abbahagyni? :O MEGŐSZÜLÖK!! Jössz egy parókával! :O

    Szuper rész lett ez is! :D ♥ ♥

    Pussz,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  9. Szia. Én is új olvasó vagyok. Tegnap este(-hajnalig) elolvastam az összes részt. Hát... nagyon jó!!! Rengeteg ihletet és motivációt kaptam a saját Seb-es történetemhez. Remélem folytatod, mert kár lenne abbahagyni. Mivel én lusta vagyok írni, ezért olvasgatom más Sebastian-os történeteit, és meg is kérdezném, hogy tudnál ajánlani még más jó "minőségű" sztorit/blogot? Néztem párat, de nem annyira tetszettek. (rohantak a történetben, túlságosan is szürreális volt stb.)

    VálaszTörlés
  10. Szia. :)
    először is szeretnék gratulálni a bloghoz! :)
    Az én személyemben is új olvasót köszönthetsz - és új, rendszeres komizót is - nagyon megfogott a sztori! :)
    Tegnap éjszaka kezdtem el olvasni, hajnali 2ig olvastam... és most jutottam el a végéig. Nagyon jó a történet, van hol szomorú; vicces; pikáns... ;)
    Gratulálok még egyszer! :)
    Várom a sztori mihamarabbi folytatását! ;)

    VálaszTörlés