2011. május 15., vasárnap

Elnézést!

Sziasztok!

Húú de régen írtam ide... :(
Többen érdeklődtetek már itt-ott, hogy mikor lesz folytatás, úgyh kiírom ide, mert innen mindenki értesül. A helyzet az, hogy mostanában egy másik történet lekötötte a gondolataimat, de már elkezdtem kiírni magamból, így feltehetően nemsokára már ide is írok új részt... Tudom, hogy senkit nem vigasztal, de ha valakit mégis érdekel a másik történetem írjon itt, facebookon vagy emailt.
Szóval elnézéseteket kérem! Befejezni vagy abbahagyni nem fogom, csak egy kis időt kérek még! Köszönöm a megértést és kitartást!
Puszií,
Tia

ui: Email cím: cindy094@citromail.hu
Facebook: Cintia Chamie (nyugodtan jelölhetsz csak írj üzit, hogy olvasóm vagy)
vagy a Facebook blog oldalon :) a tetszik gombról be tudtok lépni... :)

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már aggódtam, hogy nem jelentkeztél ennyi ideje. Engem érdekel a történeted, és ha meg is osztanád velem, annak nagyon örülnék.
    boldizsarszabina@freemail.hu
    Várom nagyon a folytidat!
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. szia örülnék ha az új törid megosztanád velem
    ivi0707@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon jó ez a történet és érdekelne a másik történeted is.
    orsolya9207@citromail.hu
    köszi

    VálaszTörlés
  4. Szia. Most olvastam végig a történetedet, és nagyon tetszik. :)
    Váro a folytatást nagyon nagyon. ^^

    VálaszTörlés
  5. Hello csajok! :D
    Emailokat elküldtem! <3 ;)

    Kedves Delilah!
    Először is tetszik a neved...van kötődésem ehhez a névhez :D Másodszor pedig igyekszem folytatni, talán a jövőhetem már laza lesz és írni is sikerül :D Azért a hétvégén is megpróbálkozom vele! Köszönöm a dicséretet! :D

    Millió puszi nektek,
    Tius <3

    VálaszTörlés
  6. Szia
    nagyon tetszik ez a történeted várom a folytatást és érdekelne a másik történeted.
    mdia....@freemail.hu
    köszi szia

    VálaszTörlés
  7. Szia.Rendszeresen feljárok a blogra, örülök , hogy jelentkeztél.Nagyon szeretem , ahogy irsz. Örülnék ha megosztanád velem a másik történeted is !
    domahidi_kriszta@yahoo.com az e-mailem.

    Kösziiii! :)

    VálaszTörlés
  8. Sziia. Imáádom a történeted. Fantasztikusan írsz. Teljesen beletudom élni magam a történetbe.:DD Lécii nkem is elküldenéd az új történet linkjét? e-mail-em:nikush97@citromail.hu

    előre is köszi. puszi: koti.

    VálaszTörlés
  9. szia..!
    Rendszeresen olvasom a történeted és nagyon tetszik. Szívesen olvasnám a másik történetedet is. :)
    vivi1013@citromail.hu
    köszii :D

    VálaszTörlés